Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌های ملی قطر و لبنان در آخرین بازی مرحله گروهی به ترتیب از سد عربستان و کره‌شمالی گذشتند.

به گزارش ایسنا، سومین و آخرین بازی‌های گروه E جام ملت‌های فوتبال آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ امروز(پنجشنبه) به صورت همزمان آغاز شد. در یکی از این بازی‌ها دو تیم عربستان و قطر به مصاف هم رفتند و در پایان قطری‌ها با پیروزی دو بر صفر، به عنوان تیم نخست راهی دور بعدی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عربستان نیز در گروهش دوم شد.

در این مسابقه ابتدا معز علی در دقیقه ۴۶ برای قطر گلزنی کرد و روی اشتباه مرگبار دو مدافع عربستانی و در موقعیتی تک به تک با دروازه‌بان، قطر را پیش انداخت. در ادامه بازهم معز علی در دقیقه ۸۰ سانتر ارسالی از روی نقطه کرنر را با ضربه سر به گل تبدیل کرد.

همچنین حسن الهایدوس در دقیقه ۴۱ ضربه پنالتی را برای قطر به هدر داد. همچنین داور مسابقه در دقیقه ۵۹ در تصمیمی عجیب گل قطر را که سالم به نظر می‌رسید، مردود اعلام کرد.

در دیگر بازی گروه E نیز تیم‌های ملی لبنان و کره‌شمالی رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که در پایان لبنان به برتری سه بر یک رسید.

در این بازی کوانگ ریونگ در دقیقه ۹ روی اشتباه دروازه‌بان لبنان، گل نخست را برای کره‌شمالی به ثمر رساند اما در ادامه سه گل از فلیکس ملکی در دقیقه ۲۷، ال حلوه در دقیقه ۶۶ و حسن ماتوک در دقیقه ۸۰ لبنانی‌ها را به پیروزی رساند.

به این ترتیب لبنان سه امتیازی شد و در رده سوم گروه قرار گرفت و کره شمالی بدون امتیاز، چهارم شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی عربستان تیم ملی قطر جام ملت های آسیا ۲۰۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۶۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود

شکست مقابل اورتون، به منزله تیر خلاص بر پیکر لیورپول و کلوپ بود.

طرفداری | مدافع سابق قرمزها دیگر امیدی به قهرمانی تیم محبوب‌اش در لیگ برتر ندارد .

اورتون پس از 14 سال در دربی خانگی مرسی‌ساید به پیروزی دست یافت تا هدیه دردناکی برای خداحافظی به یورگن کلوپ تقدیم کند. اورتون و لیورپول در چارچوب دیدار معوقه از هفته بیست و نهم لیگ برتر به مصاف هم رفته بودند که این بازی با برتری 2-0 تافی‌ها همراه شد. اختلاف لیورپول با آرسنال به 3 امتیاز افزایش یافت. منچسترسیتی نیز در صورت پیروزی در 2 بازی باقی مانده، اختلاف 5 امتیازی ایجاد می‌کند.

جیمی کرگر مفسر ورزشی شبکه اسکای اسپورتس پس از پایان این مسابقه و شکست قرمزها در دربی مرسی‌ساید این باخت را پایان امیدهای لیورپول برای قهرمانی لیگ برتر دانست.

این شکست، پایان امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود. تقریبا این حس را دارد. سفر و مسیر فوق‌العاده‌ای بود اما الان وقت عصبی شدن از بازیکنان یا کلوپ نیست. فقط لازم است که روی پر قدرت تمام کردن فصل تمرکز کنیم.

اورتون 2-0 لیورپول؛ خاکستر یک امید ویرانگر

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی رسید
  • آرسنال چلسی را تحقیر کرد و در هم کوفت
  • یوونتوس باخت، اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • خونسردی جالب کارلو آنچلوتی پس از گل برتری مقابل بارسلونا در دقیقه 91 / فیلم