Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@09:41:30 GMT

پیام مخبر برای درگذشت حاج محمد رضا اعتمادیان

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۶۳۶۱

محمد مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در پیامی درگذشت حاج محمدرضا اعتمادیان از مبارزان انقلاب اسلامی، عضو هیئت‌مدیره و خزانه‌دار ستاد دیه کشور را تسلیت گفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛پیام رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به شرح زیر است:

  انالله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت انسانی وارسته، مؤمن و پرهیز کار جناب آقای حاج محمدرضا اعتمادیان که عمر پر برکت خویش را در راه خدمات بی دریغ و شایسته در نهضت امام خمینی (ره) در پیش از انقلاب و پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در مسئولیت‌های خطیر با مجاهدت توأم با اخلاق و ادب مصروف داشت، موجب تأسف و تألم اینجانب گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بی شک یاد و نام این خادم راستین انقلاب و یار دیرین امام (ره) و رهبری (مدظله الوارف) که خدمت به ملت و انقلاب را فضیلت میدانست در خاطره‌ها به نیکی باقی خواهد ماند.

اینجانب این ضایعه را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، اعضای خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده از درگاه ایزد منان در ایام پُر قدر فاطمیه برای ایشان رحمت واسعه و حشر با صالحین و برای بازماندگان محترم صبر و اجر مسألت مینمایم.

محمد مخبر
رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۶۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در پیام سردار زارع کمالی آمده. 
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون

درگذشت مادر گرامی؛ مرحومه سکینه سلطان طاقه باف مادر شهیدان محمد حسن و محمد حسین نیرنگ، موجب اندوه و تأثر شد.

بی‌شک ایمان و اراده راستین شهدا ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گرانقدر آنان بالندگی یافته که در این میان نقش این مادران ارجمند در جهت تربیت اسوه‌های جهاد و مقاومت بی‌بدیل است.

رحلت این مادر فداکار و صبور، یادآور رشادت‌ها و دلاوری مادران این سرزمین است که در دامن مطهر خود فرزندان رشید و برومندی را پرورش دادند تا الگوی بی‌بدیل و پر افتخار جوانان این مرز و بوم و نسل‌های آتی باشند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه به خانواده محترم ایشان، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه جنت الهی، هم‌نشینی با شهدا و حضرت فاطمه زهرا (س) و برای بازماندگان گرامی، صبر و اجر مسئلت دارم.

سرتیپ دوم پاسدار حسین زارع کمالی
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد
شهید محمدحسین نیرنگ متولد ۱۵ مرداد ۱۳۴۴ که در سن ۱۶ سالگی ۱۸ بهمن ۱۳۶۰ در جریان عملیات مولای متقیان در تنگه چزابه به فیض شهادت نائل شد.
برادرش محمدحسن نیز متولد ۲۳ دی ماه ۱۳۴۹ است که در سن ۲۰ سالگی ۵ تیرماه ۱۳۶۹ در جریان درگیری با اشرار مسلح براثر اصابت گلوله به پیشانی به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان در قالب طرح جهش تولید زیر کشت رفته است
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • افزایش ۲۰ درصدی تولید محصولات زراعی دیم در لرستان