Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@20:45:49 GMT

تیم والیبال کاشی کاژه مغلوب شهرداری قزوین شد

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۶۳۷۶

تیم والیبال کاشی کاژه مغلوب شهرداری قزوین شد

کرمانشاه - ایرنا - تیم والیبال کاشی کاژه کرمانشاه در هفته نهم و ماقبل پایانی دور مقدماتی رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور، مقابل شهرداری قزوین مغلوب و شانس صعود به مرحله بعدی را از دست داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم های والیبال کاشی کاژه و شهرداری قزوین عصر امروز (پنجشنبه) در سرسرای شهید بهشتی مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این تیم قزوینی بود که توانست سه بر یک بر میزبانش غلبه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دیدار تیم شهرداری قزوین، ست های اول، سوم و چهارم را به سود خود خاتمه داد و تیم کاشی کاشی نیز تنها موفق به برتری در ست دوم شد.
دیدار رفت 2 تیم نیز که در قزوین برگزار شد با برتری سه بر صفر تیم شهرداری به پایان رسیده بود.
نماینده کرمانشاه در لیگ دسته اول والیبال باشگاه های کشور با این شکست عملا شانس صعود به مرحله پلی آف را از دست داد تا مسابقه آخر آن ها تشریفاتی باشد در مقابل شهرداری قزوین با این پیروزی صعودش را به مرحله بعدی قطعی کرد.
کاشی کاژه در صورت پیروزی در این دیدار و همچنین مسابقه آخر برابر کوردبال مهاباد می توانست یکی از تیم های صعود کننده به مرحله بعدی باشد که با شکست در مسابقه امروز عملا این شانس از آن ها گرفته شد.
حدود 700 تماشاگر مسابقه تیم های کاشی کاژه و شهرداری قزوین را از نزدیک تماشا کردند.
هدایت تیم والیبال کاشی کاژه بر عهده سجاد مولوی قرار دارد.
مسابقات این فصل لیگ دسته اول والیبال باشگاه های کشور با حضور 21 تیم در چهار گروه برگزار می شود و چهار تیم برتر هر گروه به مرحله بعدی صعود می کنند.
تیم های اول تا چهارم گروه های یک و 2 و گروه های سه و چهار به صورت ضربدری با یکدیگر رقابت می کنند و در نهایت چهار تیم برتر به صورت متمرکز مرحله نهایی را برگزار می کنند و 2 تیم راهی لیگ برتر خواهند شد.
7458/8066

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ليگ واليبال كاشي كاژه شهرداري قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۶۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین پیروزی شهرداری گرگان در مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم شهرداری گرگان در دومین دیدار خود از مرحله نیمه پایانی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال آقایان کشورمان امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه به مصاف تیم مهرام تهران رفت.   شهرداری گرگان در این بازی تیم حریف را با نتیجه ۷۶ بر ۷۰ مغلوب کرد و در مجموع بازی‌های این مرحله ۲ بر صفر از حریف پیش افتاد.      کد ویدیو دانلود فیلم اصلی ویل چری از شهرداری گرگان با ۳۱ امتیاز، ۵ ریباند، ۳ پاس گل و کارایی ۲۶ بهترین بازیکن این دیدار بود.   بازی نخست دو تیم در این مرحله هم با برتری ۸۴ بر ۵۹ شهرداری به پایان رسیده بود.    بازی‌های مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال بصورت ۳ پیروزی از ۵ بازی در حال برگزاریست.

دیگر خبرها

  • بلژیک مغلوب دانش‌آموزان ایران شد/ هلند حریف یک‌هشتم نهایی
  • حمایت از لایحه جوانی جمعیت برنامه اصلی شهرداری قزوین
  • مهدیه قزوین به عنوان یک ابرفرهنگ‌سرای متعلق به شهرداری تکمیل شود
  • مهدیه قزوین به عنوان یک ابر فرهنگ‌سرای متعلق به شهرداری تکمیل شود
  • از ارومیه تا تیم ملی: والیبال ایران و یک مربی جذاب
  • دومین برد شهرداری گرگان برابر مهرام
  • دومین پیروزی شهرداری گرگان در مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • افزایش ۴۱ درصدی کرایه تاکسی در قزوین
  • همایش بزرگ دوچرخه سواری در آبیک برگزار می‌شود
  • مرد تمام‌نشدنی والیبال ایران در یک تیم جدید