Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@10:38:06 GMT

تیم زاگرس اسلام آبادغرب مقابل مس کرمان متوقف شد

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۶۴۲۲

تیم زاگرس اسلام آبادغرب مقابل مس کرمان متوقف شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم های زاگرس و مس عصر امروز (پنجشنبه) در کرمان به مصاف یکدیگر رفتند که 2 تیم پس از 60 دقیقه تلاش در نهایت به تساوی 27 بر 27 رضایت داده و امتیازات را تقسیم کردند.
در این مسابقه که با جنجال های زیادی نیز همراه بود 2 تیم بازی تقریبا پایاپایی از خود به نمایش گذاشته و تلاش زیادی برای پیروزی کردند اما در نهایت با نتیجه مساوی زمین مسابقه را ترک کردند، نتیجه ای که میزبان را خوشحال تر از مهمان اسلام آبادی خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این دومین تساوی تیم زاگرس در 11 مسابقه ای بوده که تاکنون برگزار کرده و در 9 دیدار دیگر توانسته با اقتدار حریفان خود را شکست دهد.
تیم زاگرس اسلام آبادغرب با این تساوی 20 امتیازی و همچنان به صدرنشینی خود ادامه داد، تیم مس کرمان نیز با 11 امتیاز رده پنجمی خود را حفظ کرد.
نماینده هندبال استان کرمانشاه از 11 مسابقه خود تاکنون 292 گل به ثمر رسانده و در مقابل 274 گل نیز از حریفان دریافت کرده تا با تفاضل 18 صدرنشین لیگ برتر باشد.
زاگرس در هفته سیزدهم رقابت ها، هفته آینده در دیداری حساس و داخل خانه به مصاف نیروی زمینی کازرون تیم سوم و 13 امتیازی مسابقات می رود.
در دیگر دیدار امروز تیم هیات نجف آباد اصفهان موفق شد 27 بر 20 نفت و گاز گچساران را شکست دهد تا 2 تیم با سه امتیاز در رده های آخر جدول قرار بگیرند.
فردا (جمعه) نیز 2 دیدار دیگر برگزار می شود که در یکی از آن ها نیروی زمینی کازرون میزبان ذوب آهن اصفهان است و در دیدار مهم و حساس دیگر سپاهان نزدیک ترین تعقیب کننده زاگرس اسلام آبادغرب، میزبان فراز بام دهدشت تیم چهارم مسابقات خواهد بود.
در جدول رده بندی مسابقات، بعد از تیم زاگرس که با 11 مسابقه و 20 امتیاز صدرنشین است، سپاهان با 9 مسابقه و 16 امتیاز در رده دوم قرار دارد و نیروی زمینی کازرون نیز با 10 مسابقه و 13 امتیاز رده سوم را به خود اختصاص داده است.
7458/8066
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها اصفهان جدول ذوب آهن مس کرمان نفت و گاز جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۶۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنوز مشخص نیست سهمیه المپیک گرفتم/ حرکت جدیدی در قطر ثبت نکردم

به گزارش خبرنگار مهر، جام جهانی قطر آخرین مسابقه گزینشی المپیک برای رشته ژیمناستیک بود که مهدی الفتی ملی‌پوش ژیمناست ایران در این مسابقات حضور پیدا کرد. الفتی برخلاف دو مسابقه قبلی خود در این رقابت نمایش قابل قبولی نداشت و در رده آخر قرار گرفت.

در حالی که هنوز فدراسیون ژیمناستیک خبری در مورد کسب سهمیه المپیک الفتی از سوی فدراسیون جهانی اعلام نکرده امروز خبر کسب سهمیه الفتی برای المپیک پاریس مطرح شد.

مهدی الفتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره کسب سهمیه المپیک از سوی فدراسیون جهانی گفت: این موضوع در چند روز آینده مشخص می‌شود و باید فدراسیون ژیمناستیک به صورت رسمی اعلام کند. من در چهار مسابقه جام جهانی شرکت کردم که میانگین امتیازات به دست آمده در نظر گرفته می‌شود و رنکینگ سهمیه المپیک مشخص می‌شود.

ملی‌پوش ژیمناستیک تأکید کرد: در چند روز آینده وضعیت سهمیه المپیک از سوی فدراسیون جهانی مشخص می‌شود. میانگین امتیاز این چهار مسابقه گزینشی در نظر گرفته می‌شود و به دو ورزشکار سهمیه می‌دهند، هر فردی امتیاز بیشتری داشته باشد موفق به کسب سهمیه المپیک خواهد شد.

الفتی در پاسخ به این سوال که برخی مدعی‌اند در مسابقات جام جهانی قطر او به دنبال ثبت حرکت جدید بود، عنوان کرد: این حرف از پایه غلط است. هیچ ورزشکاری در مسابقات گزینشی المپیک به دنبال ثبت حرکت جدید نیست. متأسفانه من در این مسابقات در حرکتی که باید به نمایش می‌گذاشتم اشتباه کردم.

وی عنوان کرد: برخی مخالفان ژیمناستیک این صحبت‌ها را مطرح کردند. رقابت‌های قطر مسابقات جهانی برای کسب سهمیه المپیک بود و اهمیت زیادی برای همه داشت. بنابراین هیچ کس این ریسک را نمی‌کند که در این مسابقات حرکت جدید ثبت کند.

الفتی گفت: هر ژیمناستی برای اینکه حرکت جدیدی را در یک مسابقه ثبت کند باید قبل از حضور در رقابت‌ها، فیلم آن را بگیرد و برای فدراسیون جهانی ارسال کنند، در صورت تأیید داوران ورزشکار اجازه ثبت حرکت جدید را دارد. البته این اتفاق در مسابقاتی که سهمیه المپیک توزیع می‌شود انجام نمی‌شود.

کد خبر 6084303 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • ۷ کشته در پی حادثه در مسابقات اتومبیلرانی سریلانکا
  • ۷ کشته در مسابقه اتوموبیلرانی سریلانکا!
  • تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور
  • لیگ یک/ فرصت‌سوزی بزرگ تیم اخباری در خانه
  • قهرمانی نوروزی در مسابقات شطرنج کشوری
  • ادامه ماجرای تلخ سپاهان مقابل ملوان
  • هنوز مشخص نیست سهمیه المپیک گرفتم/ حرکت جدیدی در قطر ثبت نکردم
  • پایان مسابقات این هفته با برگزاری دو مسابقه در اصفهان و گیلان
  • مسابقه حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم ویژه سوادآموزان