Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، معاملات الگوریتمی،سیستم معاملاتی است که از مدل ها و فرمول های پیچیده و پیشرفته ریاضیات، به منظور تصمیم گیری سریع و انجام سریع معامله در بازارهای مالی استفاده می کند. معاملات الگوریتمی شامل به کارگیری برنامه های کامپیوتری سریع و الگوریتم های پیچیده به منظور ساخت و شناسایی استراتژی های معاملاتی با هدف کسب بازده بهینه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

بیشتر بخوانید: مزایای ابزار آتی سبد سهام چیست؟ +فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 انتهای پیام/

معاملات الگوریتمی در بورس چیست؟ + فیلم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۶۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترمز رشد خودروهای برقی کشیده شد

خودروسازان در سراسر جهان از جمله شرکت‌های بی‌پی و تسلا انتظار و برنامه‌های خود را درباره رشد بازار خودروهای برقی کاهش داده‌اند.

به گزارش شانا به‌نقل از هفته‌نامه بررسی تحولات بین‌المللی انرژی و تغییر اقلیم مدیریت کل امور اوپک و روابط با مجامع انرژی، پس از اینکه رشد سریع مورد انتظار در ناوگان تجاری خودروهای برقی به واقعیت تبدیل نشد و با توجه به تردید سرمایه‌گذاران «بی‌پی» درباره سودآوری این بازار، مدیران این شرکت انگلیسی حدود ۱۰ درصد کارکنان در بخش شارژ خودروهای برقی را کاهش دادند و فعالیت‌های شرکت را در بازار چند کشور متوقف کردند.

تغییرات در «بی‌پی پولس» (BP Pulse) بخشی از تلاش‌های موری آچینکلاس، مدیرعامل بی‌پی، برای تمرکز بر سودآورترین فعالیت‌های این شرکت است که اکنون با تردید سرمایه‌گذاران درباره برنامه‌اش به‌منظور تغییر مسیر تجاری شرکت از نفت و گاز به انرژی کم‌کربن روبه‌رو شده است.

شرکت «بی‌پی پولس» مستقر در میلتون کینز انگلیس که سال ۲۰۰۸ به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های شرکت بی‌پی تأسیس شد، عرضه‌کننده زیرساخت شارژ خودروهای برقی است و واحدهای شارژ را برای مصارف خانگی، تجاری و عمومی تأمین و شبکه شارژ عمومی خودروهای برقی که بزرگ‌ترین شبکه در انگلستان است، مدیریت می‌کند.

بی‌پی اعلام کرد که «بی‌پی پولس» در ماه‌های اخیر تمرکز حوزه فعالیت خود را از ۱۲ به ۴ کشور کاهش داده است. این کشورها شامل ایالات‌متحده آمریکا، انگلیس، آلمان و چین است که انتظار می‌رود سریع‌ترین رشد را در بازار خودروهای برقی داشته باشند، همچنین این شرکت استرالیا، نیوزیلند و فرانسه را به‌عنوان کشورهای دارای ظرفیت رشد بازار خودروهای برقی در نظر گرفته است.

با توجه به رویکرد تازه، این شرکت در ماه‌های اخیر بیش از ۱۰۰ شغل یا بیش از ۱۰درصد نیروی کار جهانی ۹۰۰نفری خود را کاهش داده است و بسیاری از کارکنان به بخش‌های دیگر منتقل شدند و تعداد انگشت‌شماری نیز این شرکت را ترک کرده‌اند.

این اقدام بی‌پی در حالی است که خودروسازان در سراسر جهان انتظار و برنامه‌های خود را درباره رشد بازار خودروهای برقی کاهش داده‌اند، به‌طوری‌ که یک یادداشت داخلی نشان داد «تسلا»، پیشگام خودروهای برقی آمریکا، بیش از ۱۰‌درصد نیروی کار جهانی خود را اخراج خواهد کرد؛ زیرا این شرکت با کاهش فروش و چالش تشدید جنگ قیمت خودروهای برقی روبه‌رو شده است.

بااین‌حال، همچنان بخش شارژ خودروهای برقی یکی از پنج موتور رشد شرکت بی‌پی است که انتظار دارد مشتریان زمان بیشتری را در سایت‌های رفاهی صرف و در عین‌ حال خودروهای خود را با شارژرهای سریع این شرکت شارژ کنند.

شرکت بی‌پی در پایان سال ۲۰۲۳ بیش از ۲۹ هزار ایستگاه شارژ در سراسر جهان داشت که در مقایسه با ۲۲ هزار مرکز شارژ در سال پیش آن، حدود ۳۲درصد افزایش‌ یافته است. این شرکت قصد دارد تعداد آن‌ها را تا سال ۲۰۳۰ به ۱۰۰ هزار ایستگاه برساند.

بی‌پی اعلام کرد: جاه‌طلبی‌های ما برای خودروهای برقی تغییر نکرده است، تغییرها در «بی‌پی پولس» گامی برای اطمینان‌ یافتن از این است که بتوانیم اهداف خود را با دقت و اثربخشی بیشتری اجرا کنیم.

با این‌حال، شرکت «بی‌پی پولس» چند طرح بلندپروازانه را در چارچوب راهبرد گذار انرژی کنار گذاشته است که تحت مدیریت برنارد لونی، مدیرعامل پیشین بی‌پی در سال ۲۰۲۰ راه‌اندازی شده بودند.

مدیرعامل بی‌پی در ماه فوریه به تحلیلگران گفت: این شرکت ابتدا انتظار داشت ناوگان خودروهای تجاری نخستین و سریع‌ترین بخش برای تغییر به خودروهای برقی در مقیاس بزرگ باشد، اما این موضوع تا حدی به این دلیل که دولت‌ها سیاست‌های حمایتی برای تغییر ناوگان به خودروهای برقی را کاهش دادند، محقق نشد.

وی تأکید کرد: ما ابتدا فکر می‌کردیم ناوگان خودروهای برقی توسعه یابد، اما با توجه به فشارهای رکود اقتصادی و کاهش برخی تسهیلات از سوی دولت‌ها، روند توسعه ناوگان کُند شد.

شرکت بی‌پی در ماه مه گذشته نیز بخش شارژ خودروهای برقی خانگی خود را تعطیل کرد و اکنون بیشتر بر مراکز شارژ سریع متمرکز شده است.

این شرکت انتظار دارد بازدهی سرمایه‌گذاری در فعالیت‌های شارژ خودرو و فروشگاه‌های رفاهی از ۱۵ درصد فراتر رود و ۱.۵ میلیارد دلار درآمد ناخالص تا سال ۲۰۲۵ ایجاد کند.

دیگر خبرها

  • بازنشستگان و تجربه سرمایه‌گذاری موفق در هم‌ساز
  • رشد اندک بورس در سومین روز اردیبهشت
  • ترمز رشد خودروهای برقی کشیده شد
  • ۲۹۱ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سرمایه تزریق شد
  • بورس ۲۷ هزار واحد قد کشید
  • خیاطی در عصر دیجیتال: هوش مصنوعی و ربات‌ها در خدمت صنعت پوشاک (فیلم)
  • بانک ملی ایران باید به یک سوپرمارکت خدمات مالی تبدیل شود
  • تصاویر روبات‌هایی که بهتر فوتبال بازی می‌کنند!
  • تصاویر روبات‌هایی بهتر فوتبال بازی می‌کنند!
  • توقف افغانستان در گام دوم: فرمول صعود پیچیده شد