Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-25@22:55:17 GMT

دستگیری مرضیه هاشمی آزادی بیان را ذبح کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۶۵۱۱

دستگیری مرضیه هاشمی آزادی بیان را ذبح کرد

صراط:

مسعود بصیری اظهار کرد: آمریکایی‌ها در یک بازی سیاسی برخلاف تمام قوانین بین‌المللی اقدام به بازداشت این خبرنگار زن کرده و وی را از تمام حقوق اولیه خود محروم کرده‌اند.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، وی با بیان اینکه مرضیه هاشمی برای دیدار برادر خود که مبتلا به سرطان است به آمریکا سفر کرده است، تصریح کرد: مسئولان آمریکایی بدون تفهیم اتهام، هاشمی را در بازداشت نگه داشته و مانع دیدارش با خانواده شده‌اند و حتی با زور حجاب از سر وی برداشته و در زندان نیز تنها گوشت خوک در اختیارش قرار داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پلیس فدرال آمریکا حتی به فرزندان هاشمی نیز رحم نکرده و به خانه آن‌ها حمله کرده است.
بصیری در پایان با بیان اینکه امیدواریم نهاد‌های حقوق بشری و تمام رسانه‌های بین‌المللی این بار از خواب زمستانی بیدار شوند و به دور از دستور ارباب خود اقدام به حمایت از این خبرنگار کنند، متذکر شد: همان‌هایی که به دلیل بازداشت یک جاسوس در ایران یقه خود را در رسانه‌هایشان پاره می‌کنند، همانطور که در خصوص جنایات یمن سکوت کرده‌اند، در خصوص مرضیه هاشمی هم گویا خفه شده اند و چشمها‌یشان نمی‌بیند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: مرضیه هاشمی خبرنگار مجری پرس تی وی خبرگزاری صداوسیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۶۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی

حامد کبودوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درخصوص برگزاری دوره ضمن خدمت طرح شهیده طاهره هاشمی، توانمندسازی کنشگران در سواد رسانه و فضای مجازی اظهار کرد: دوره یک روزه ضمن خدمت طرح شهیده طاهره هاشمی، با هدف توانمندسازی کنشگران در سواد رسانه و فضای مجازی چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه با همکاری سازمان فضا مجازی سراج مرکز قزوین و مرکز امور بانوان اداره آموزش و پرورش استان قزوین برگزار می‌شود.

مسئول سازمان فضای مجازی سراج مرکز قزوین بیان کرد: کارشناسان مطرح کشوری و استانی از جمله دکتر صالح اصغری، استاد حسین حق پناه، خانم معظمه صابری، حامد کبودوند و محمدصادق جهان بخش به عنوان مدرسین این دوره به تدریس عناوین مختلفی مانند اخبار جعلی در عصر پساحقیقت، مدیریت رسانه در خانواده، نوجوان دیجیتال، سواد روایت و تربیت در عصر پساحقیقت می‌پردازند.

وی با تاکید بر اینکه این رویداد مختص مربیان آموزش خانواده و معلمان سواد رسانه است ادامه داد: با توجه به میزان اهمیت موضوع این دوره، در نظر داریم تا توجه خود را در استمرار برگزاری این دوره‌ها به کار گرفته و در تلاشیم تا طرح امتداد این رویداد را به صورت غیر حضور در شبکه‌های مجازی ادامه دهیم تا محتوا آموزشی به روز در اختیار مخاطبین دوره قرار بگیرد.

این مسئول در پایان صحبت‌هایش گفت: محل برگزاری دوره ضمن خدمت شهیده طاهره هاشمی یکی از مدارس استان بوده و تلاش ما در راستا امتداد بخشیدن به این رویدادها مستمر خواهد بود.

کد خبر 6087049

دیگر خبرها

  • آزادی ۶ مرزبان ایرانی بازداشت شده توسط طالبان
  • آزادی ۶ مرزبان بازداشت شده در جنوب شرق کشور
  • بازداشت بیش از ۱۰۰ دانشجوی معترض در آمریکا؛ آزادی بیان به سبک غربی
  • برگزاری دوره سواد رسانه‌ای برای ۱۵۰ معلم در قزوین
  • ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه در بازار؛ نیم سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۵ اردیبهشت ماه
  • نقش آمریکا در نسل‌کشی اسراییل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی
  • قیمت سکه، نیم سکه و ربع سکه امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت جدید سکه، نیم سکه و ربع سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید