Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@16:29:06 GMT

دستگیری ۲ زورگیر گوشی قاپ در پایتخت

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۶۶۰۲

سرهنگ رسول بهرامی رئیس کلانتری ۱۲۸ تهران نو اظهار کرد: چندی پیش مردی به کلانتری ۱۲۸ تهران نو مراجعه کرد و مدعی شد موتورسیکلتش به سرقت رفته و با توجه به شکایت وی، تحقیقات از سوی ماموران کلانتری آغاز و مشخص شد شب گذشته وقتی این مالباخته از خرید به خانه بازگشته، موتورسیکلت وی را در پارکینگ پارک کرده و پشت سر او ۲ سارق وارد منزل شده و اقدام به سرقت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: چند روز بعد نیز فردی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و گفت، از سوی ۲ زورگیر مورد سرقت و خفت گیری قرار گرفته است، که با توجه به مشخصات اعلام شده از سوی مالباخته مشخص شد که این زورگیران همان سارقان موتورسیکلت شاکی قبلی هستند.

سرهنگ بهرامی تصریح کرد: این مرد مدعی بود برای خرید از سوپرمارکتی در حال پارک کردن خودرو بوده است که ۲ مرد موتور سوار از راه رسیده و وی را با تهدید مورد سرقت قرار دادند و اموالی شامل ساعت مچی گران‌قیمت، حلقه ازدواج، گوشی همراه و ۲۲۰ هزار تومان پول از او سرقت کردند.

رئیس کلانتری ۱۲۸ تهران نو، بیان کرد: تحقیقات برای دستگیری متهمان ادامه داشت و با توجه به شدت گرفتن سرقت‌ها از سوی این موتورسواران، تصمیم بر این شد که تیم عملیات کلانتری، در پنج اکیپ متفاوت گشت‌های شبانه محسوس و نامحسوس خود را در این محدوده شدت بدهند تا بتوانند هر ۲ سارق را دستگیر کنند که این اقدام پس از چند روز گشتزنی‌های شبانه، اکیپی از ماموران موفق به شناسایی مخفیگاه سارقان شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضایی، ماموران وارد مخفیگاه متهمان شده و علاوه بر دستگیری متهمان، ۲ متهم دیگر را که حال خرید و فروش مواد مخدر (هروئین) بودند نیز دستگیر کردند که از کیف یکی از متهمان اصلی پرونده پنج دستگاه گوشی تلفن همراه، یک عدد ساعت مچی مارکدار و ۲ دستگاه پنل مسروقه خودرو نیز کشف شد و همچنین در بازرسی از ۲ متهم دیگر یک عدد قیچی صنعتی آهن بر و ۲ قبضه سلاح سرد، نیز کشف شد.

سرهنگ بهرامی خاطرنشان کرد: متهمان به کلانتری منتقل و در تحقیقات انجام شده هر ۲ متهم به جرایم خود اعتراف و همچنین به ۱۱ فقره سرقت طی یک هفته گذشته، اقرار و اظهار داشتند که برای تامین هزینه‌های خرید لباس‌های مارک دار و مواد مخدرشان، اقدام به سرقت می‌کردند.

گفتنی است، در تحقیقات تکمیلی مشخص شد هر ۲ متهم دارای سوابق متعدد هستند و این در حالی است که در حال حاضر هر ۲ سارق برای تحقیقات بیشتر در اختیار مرجع قضایی قرار گرفته اند.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: موتورسیکلت سرقت خودرو پول خرید و فروش تلفن پایتخت سرقت مواد مخدر موتورسیکلت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۶۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند

سرهنگ مهدی پورامینایی گفت: ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۵ شهر کرمان در اجرای طرح امنیت محله محور و گشت زنی در سطح شهر از پرسه زدن چند سارق در یکی از محله‌های شهر مطلع و به سرعت عازم این محل شدند.

وی افزود: در ادامه ماموران با انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات میدانی یک دستگاه خودروی پراید را توقیف و سه متهم که در شهرستان رفسنجان مرتکب سرقت وسایل نقلیه شده بودند را دستگیر کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان تصریح کرد: از خودروی این سارقان مقداری سیم و کابل مخابرات نیز کشف و با انتقال متهمان به کلانتری از ارتکاب آنان به سرقت در محله‌های شهر کرمان جلوگیری شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • دستگیری سارقان سیم کابلهای برق در مراغه
  • سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند
  • دستگیری ۴زن بدل انداز در شاهرود/متهمان غیر بومی و سابقه دار بودند
  • دستگیری سارق و مالخر محتویات خودرو در ری
  • سرقت طلا توسط نظافتچی منزل
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • اعترافات متهمان زورگیری اتوبان صدر: از ترس به شمال فرار کردیم!
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • پایان اخاذی‌های ۲ مأمور قلابی در پایتخت