Web Analytics Made Easy - Statcounter

با پایان مرحله گروهی مسابقات جام ملت های آسیا مشخص شد که تیم ملی فوتبال ایران در مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا باید به مصاف عمان برود.

سرویس ورزش مشرق - با اتمام مرحله گروهی مسابقات جام ملت‌های فوتبال آسیا، چهره تمام تیم‌های راه یافته به مرحله یک‌هشتم نهایی مشخص شد و بر این اساس تیم ملی فوتبال ایران باید به مصاف عمان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی از ساعت ۲۰:۳۰ یک‌شنبه ۳۰ دی در ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی آغاز می‌شود.

در پایان مرحله گروهی، ۱۶ تیم امارات، تایلند، بحرین، اردن، استرالیا، کره جنوبی، چین، قرقیزستان، ایران، عراق، ویتنام، قطر، عربستان، ژاپن، ازبکستان و عمان به مرحله حذفی صعود کردند. لبنان علی رغم تفاضل برابر با ویتنام فقط به خاطر کارت زرد بیشتر از صعود بازماند و حریف ایران در یک هشتم نهایی نشد.

جدول نهایی ۶ گروه جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹

برنامه کامل مرحله یک‌هشتم نهایی به شرح زیر است:

یکشنبه ۳۰ دی

ساعت ۱۴:۳۰/ اردن - ویتنام ورزشگاه آل مکتوم دبی

ساعت ۱۷:۳۰/ تایلند - چین ورزشگاه هزاع بن زاید

ساعت ۲۰:۳۰/ ایران - عمان ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی

--------------------------------------------------

دوشنبه ۱ بهمن

ساعت ۱۴:۳۰/ ژاپن- عربستان ورزشگاه شارجه

ساعت ۱۷:۳۰/ استرالیا- ازبکستان ورزشگاه خلیفه بن زاید

ساعت ۲۰:۳۰/ امارات - قرقیزستان ورزشگاه زاید ابوظبی

--------------------------------------------------

سه شنبه ۲ بهمن

ساعت ۱۶:۳۰/ کره جنوبی - بحرین ورزشگاه مکتوم بن راشد دبی

ساعت ۱۹:۳۰/ قطر- عراق ورزشگاه زاید ابوظبی

برنامه مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹

در مرحله یک هشتم نهایی دیدارهای حساسی شکل گرفت و در حساس‌ترین دیدار ژاپن و عربستان به مصاف هم خواهند رفت، استرالیا با ازبکستان دیدار می‌کند، قطر با عراق بازی می‌کند و عمان حریف ایران خواهد شد.

نمودار مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا به صورت زیر است:

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز بودجه 98 جام ملت های آسیا مرضیه هاشمی تیم ملی ایران تیم ملی عمان جام ملت های آسیا 2019 کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۶۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفال‌منش:تقابل با ژاپن در یک‌چهارم نهایی؟تشنه این بازی هستیم

مربی تیم ملی فوتسال کشورمان از تقابل این تیم با ژاپن در جام ملت‌های آسیا استقبال کرد و از آشنایی کادر فنی ایران با سامورایی آبی سخن گفت. - اخبار ورزشی -

شهاب‌الدین سفال‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برتری دشوار تیم ملی فوتسال ایران مقابل بحرین در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: فوتسال آسیا در حال پیشرفت است و مانند گذشته نمی‌توان هر تیمی را با اختلاف شکست داد. نتیجه این پیشرفت نیز همین است که تیم‌هایی چون چین، استرالیا و بحرین با تمام قوا و برنامه‌ریزی وارد زمین می‌شوند و انگیزه فراوانی دارند.

وی با بیان اینکه حضور مربیان بزرگ در جام ملت‌های آسیا به جذابیت رقابت‌ها افزوده است، خاطرنشان کرد: پیروزی در هر مسابقه و قهرمانی برای ما از هر چیزی مهم‌تر است. اگر نقطه تاریکی وجود دارد، تلاش می‌کنیم آن را برای بازی‌های بعدی برطرف کنیم. بحرین تیم بسیار بسیار خوب و فیزیکی بود و از یک مربی برزیلی (رافائل فاگاگیرو) بهره می‌برد.

شمسایی: فشار روی ملی‌پوشان، کارمان را مقابل بحرین سخت کرد

مربی تیم ملی فوتسال کشورمان در مورد بی‌دقتی بازیکنان ایران در گلزنی تصریح کرد: نیاز بود تمرکزمان را بالا ببریم و از موقعیت‌های خودمان استفاده کنیم. باور گل نخوردن از بحرین به لحاظ ذهنی در بازیکنان تأثیرگذار بود. با این حال در نهایت پیروز شدیم. این مسابقه را همانند دیدار با افغانستان به تاریخ سپردیم و خدا را شکر که با دو پیروزی از مرحله گروهی صعود کردیم.

سفال‌منش درباره تقابل فردا (دوشنبه) ایران با تیم ملی کویت به تسنیم گفت: با استراتژی ویژه‌ای به مصاف کویت می‌رویم. تاکنون مسعود یوسف، باقر محمدی، سعید احمد عباسی، علی اکرمی و بهروز عظیمی در دو بازی گذشته اخطار گرفته‌اند. با توجه به اینکه در مراحل حذفی به مهره‌های کلیدی‌مان نیاز داریم، با احتیاط بیشتری مقابل کویت بازی می‌کنیم تا همه بازیکنان را برای یک‌چهارم نهایی همراه داشته باشیم. ما برای یک برد دیگر و صعود مقتدرانه وارد زمین می‌شویم.

لک: بازی با بحرین در شأن فوتسال ایران نبود

وی در مورد احتمال رویارویی با ژاپن در اولین بازی از دور حذفی عنوان کرد: در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل هر حریفی با بهترین روش بازی می‌کنیم. اگر ژاپن رقیب ما در این مرحله باشد، انگیزه چندبرابری خواهیم داشت. ما تشنه بازی با ژاپن هستیم و شناخت بسیار خوبی از این تیم داریم. اگر ژاپن به‌عنوان تیم دوم صعود کند، بازی جذابی مقابل این تیم خواهیم داشت که فینال زودرس مسابقات خواهد بود. می‌خواهیم اهداف تاکتیکی‌مان را در زمین پیاده کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بلژیک مغلوب دانش‌آموزان ایران شد/ هلند حریف یک‌هشتم نهایی
  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد
  • صعود ایران به جام جهانی: چهارشنبه!
  • حریف فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد | برنامه ادامه مسابقات
  • حریف بعدی تیم ملی در جام ملت‌ها مشخص شد
  • تاریخ‌سازی افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا+ برنامه حذفی
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد/ برنامه ادامه مسابقات
  • سفال‌منش:تقابل با ژاپن در یک‌چهارم نهایی؟تشنه این بازی هستیم