Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@08:28:54 GMT

افشاگر فوتبال اروپا بازداشت شد

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۶۶۳۷

افشاگر فوتبال اروپا بازداشت شد

نشریه هفتگی سابادوی پرتغال مدعی شده است رویی پینتو، هکر و موسس سایت فوتبال لیکس که افشاگری‌های زیادی در حوزه فوتبال جهان در چند ماه اخیر داشته است در بوداپست، پایتخت مجارستان از سوی پلیس بازداشت شد.
بر اساس این گزارش، رویی پینتوی ۳۰ ساله متهم به سرقت اطلاعات محرمانه باشگاه بنفیکا در شهر لیسبون است و به احتمال فراوان از سوی پلیس مجارستان به پرتغال استرداد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مالک سایت فوتبال لیکس در صورت اثبات جرمش در دادگاه پرتغال به ۱۰ سال زندان محکوم خواهد شد.
سایت فوتبال لیکس پاییز گذشته مدارک مهمی درباره فساد‌های مالی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) منتشر کرده بود. این سایت همچنین برای نخستین‌بار نقض متعدد قوانین مالی جوانمردانه اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) توسط باشگاه منچستر سیتی انگلیس را افشا کرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: فوتبال جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۶۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین: آلمان دست از فریبکاری سیاسی بردارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، وزارت خارجه چین نسبت به اتهام جاسوسی اتباع آلمانی برای این کشور واکنش نشان داد.

وزارت امور خارجه چین روز سه شنبه اعلام کرد که اتهام های آلمان مبنی بر بازداشت جاسوسانی که برای چین کار می کردند، بی اساس و فریبکاری سیاسی است.

وزارت خارجه چین از این کشور خواست تا از دروغ پراکنی علیه این کشور دست بردارند.

سفارت چین در برلین هم این اتهامات را رد کرده و از آلمان خواسته از اتهامات جاسوسی برای دستکاری سیاسی وجهه چین و بدنام کردن آن، دست بردارد.

سه آلمانی به اتهام جاسوسی برای چین بازداشت شدند. دادستان آلمان اعلام کرده این افراد از دو سال پیش، اطلاعات حساس را در اختیار دستگاه های اطلاعاتی چین قرار داده اند.

براساس اعلام دادستانی فدرال آلمان، پلیس این کشور جیان جی، دستیار یکی از نامزدهای حزب «آلترناتیو برای آلمان» در انتخابات پارلمان اروپا را به ظن جاسوسی در پرونده‌ای که «به شدت بغرنج» توصیف شده، بازداشت کرده است.

جیان جی از کارمندان ماکسیمیلیان کراه، نامزد مطرح حزب آلترناتیو برای آلمان در انتخابات ماه ژوئن پارلمان اروپا است. او به انتقال گزارش‌های مرتبط با مذاکرات و تصمیمات پارلمان اروپا به سرویس اطلاعاتی چین متهم است.

فرد بازداشت‌شده در بروکسل و همچنین درسدن در شرق آلمان سکونت دارد و به ادعای دادستانی این کشور، از شخصیت‌های اپوزیسیون چین نیز جاسوسی کرده است.

کد خبر 6086794

دیگر خبرها

  • مورینیو: به خاطر رم پیشنهاد پرتغال و عربستان را رد کردم
  • چین: آلمان دست از فریبکاری سیاسی بردارد
  • بازداشت دستیار نماینده پارلمان اروپا در آلمان به اتهام جاسوسی + عکس
  • مشاور عضو پارلمان اروپا به ظن جاسوسی برای چین بازداشت شد
  • پیش‌بینی نخست‌وزیر مجارستان: جنگ اوکراین می‌تواند تا پایان ۲۰۲۵ پایان یابد
  • مجارستان : رقابت ناتو در اوکراین جرقه جنگ جهانی سوم را خواهد زد
  • دستگیری سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال
  • سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال ترینوست بازداشت شد
  • بازداشت سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال ترینوست
  • سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال ترینوست در گلستان بازداشت شد