Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، تیم والیبال شهروند اراک که هفته گذشته مقابل پیام مشهد ، اولین پیروزی نیم فصل دوم را کسب کرده بود ، در یک دیدار بیرون از خانه 3 بر 1 مغلوب شهرداری تبریز شد.

نماینده والیبال استان در ستهای اول و دوم با نتایج (25-21) و (16 -25) از حریف تبریزی عقب افتاد ، اما در ست سوم (25-20) برتر میدان بود،و در نهایت (25-18 ) نتیجه ست سوم را واگذار کرد تا در ست شماری 3 یک بازنده مسابقه لقب بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب شهروند با همان 23 امتیاز قبلی ، در رده نهم باقی ماند و شهرداری تبریز با کسب 3 امتیاز شمار امتیازات خود را به عدد20 رساند و در همان رده دهم جا خوش کرد.

اراکیها در هفته بیستم لیگ برتر چهارشنبه سوم بهمن میهمان خاتم اردکان است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۶۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی اتوبان کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تبریز گفت: طرح پاکسازی گسترده و خودجوش به مناسبت هفته سلامت و زمین پاک با هدف حمایت از پویش "امروز من، بدون کیسه پلاستیکی" اجرا شد.

رحمت الله کریم زاده اظهار کرد: پاکسازی اتوبان شهید کسایی اقدام مشترک بین مرکز بهداشت استان، حفاظت محیط زیست، شهرداری، هیات‌های ورزش همگانی و گروه‌های دوستدار محیط زیست بود.

وی هدف از این حرکت مشترک را تاکید بر لزوم توجه به زمین و آلودگی‌های ناشی از رهاسازی پسماند و زباله‌های پلاستیکی در محیط و فضا‌های عمومی عنوان کرد که می‌تواند باعث به خطر انداختن سلامت جامعه و صدمات جبران ناپذیر به محیط زیست شود.

کریم زاده افزود: برگزاری این برنامه گسترده پاکسازی در حاشیه اتوبان شهید کسایی و محور اصلی مواصلاتی کلانشهر تبریز، تنها به منظور جمع آوری زباله نیست، بلکه حساس سازی و آموزش چهره به چهره با اولویت فرهنگ سازی برای جلوگیری از تولید زباله و پخش آن در طبیعت، رودخانه‌ها و محیط‌های شهری است.

 سوم تا نهم اردیبشهت ماه به عنوان هفته زمین پاک در کشور نامگذاری شده است.

۲۲ آوریل به عنوان روز جهانی زمین پاک نامگذاری شده است که در کشور ما هفته‌ای به همین عنوان از سوم تا نهم اردیبهشت گرامی داشته می‌شود و شعار جهانی امسال "سیاره زمین در مقابل پلاستیک" و در ایران نیز شعاری با مضمون " مشارکت مردم در برابر پلاستیک و نجات زمین" انتخاب شده است.

 

دیگر خبرها

  • سکوت گل‌محمدی درباره مذاکره با تراکتور شکست
  • یحیی گل‌محمدی سکوتش را شکست؛ مشکلی برای کار ندارم و آماده خدمت به جوانان کشورم هستم!
  • پاکسازی اتوبان کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی
  • ثبت‌نام ۸۰۰۰ شهروند تبریزی در سامانه جمع‌آوری پسماند بهروب
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • طلسم شکست: تیم ملی والیبال از امروز با سرمربی
  • از ارومیه تا تیم ملی: والیبال ایران و یک مربی جذاب
  • پاداش تاریخی برای بلندقامتان ایران در صورت کسب سهمیه المپیک
  • اجرای ۱۵ پروژه جدید بخش خصوصی در تبریز
  • آغاز اجرای ۱۵ پروژه هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی در تبریز