Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرکرد- ایرنا- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: با تلاش اکیپ های عملیاتی ، مشکل قطعی برق در شهرها و روستاهای دارای مسیر دسترسی روز پنجشنبه برطرف شد.

مجید فرهزاد شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی بارش برف و وقوع تندبادهای شدید در عصر روز پنجشنبه دکل 14 کیلوواتی کارون 4 به سمت تیران بر روی خطوط 63 سقوط کرد ، که باعث خارج شدن قطب پست ناغان و قطعی برق در مناطق دیناران، سرخون و شهر ناغان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: به همت اکیپ های عملیاتی، این مناطق از طریق مسیرهای جایگزین به شبکه خطوط انتقال برق متصل شدند و اکنون مشکلی در این خصوص وجود ندارد.
فرهزاد همچنین از شکسته شدن 49 اصله پایه در شهرهای استان و از مدار خارج شدن این پایه ها خبر داد و گفت: این حادثه در همان ساعات ابتدایی مدیریت و رفع عیب شد و هم اینک تمامی شهرهای استان به شبکه برق متصل هستند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری با اشاره به بارش سنگین برف در کوهرنگ و نبود دسترسی کامل به برخی از مناطق سخت گذر و کوهستانی این شهرستان، افزود: هم اینک برق 7 روستا در بخش بازفت، روستای سرآقا سید و روستای بیراهگان دهستان موگویی قطع است که به محض بازگشایی مسیر این روستاها عملیات رفع عیب انجام می گیرد.
به گزارش ایرنا، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری پس از قطعی برق در برخی از نقاط استان ، بلافاصله با حضور و استقرار در شرکت برق از روند رفع عیب قطعی برق مناطق استان دیدن کرد.
طی روزهای اخیر ارتفاع برف در شهر چلگرد به یک متر و در گردنه ها و ارتفاعات شهرستان کوهرنگ به حدود 3 متر رسیده است.
عصر روز پنجشنبه نیز تندبادهای شدیدی بیشتر مناطق استان را درنوردید که در پی آن برق برخی از مناطق قطع و به برخی از ساختمان ها و تجهیزات شهری و روستایی خسارت زده شد.
7363/2097

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد قطعی برق انرژي چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۶۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای 200 کیلومتر خط انتقال برای آبرسانی به روستاهای همدان

به گزارش جام جم آنلاین همدان، فرهاد بختیاری‌فر با اشاره به اینکه 304 میلیارد تومان اعتبار برای قرارداد اول طرح جهاد آبرسانی همدان تخصیص داده شده، اظهار داشت: احداث مخزن زمینی به تعداد 19 باب و 15200 متر مکعب، اجرای خط انتقال به طول 200 کیلومتر، اجرای شبکه توزیع به طول 120 کیلومتر، حفر چاه به تعداد 37 حلقه و 1 دهنه بهسازی چشمه و قنات و احداث 2 باب ایستگاه پمپاژ از اقدامات انجام شده درراستای آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی استان است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان افزود: قرارداد اول جهاد آبرسانی در همدان با هدف آبرسانی به 160 روستا در نظر گرفته شده و این قرارداد در حال حاضر 76 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی ادامه داد: این قرارداد از 5 اسفندماه 1400 آغاز شده و مدت آن ۳۰ ماه و اعتبار درنظر گرفته شده برای این پروژه‌ها ۵۰۹ میلیارد تومان است که بیش از ۱۵۰ هزار نفر را در قالب ۴۵ هزار و ۲۰۰ خانوار، پوشش می‌دهد.

بختیاری‌فر در پایان خاطرنشان کرد: عملیات آبرسانی به 70 روستای استان در طرح جهاد آبرسانی با همکاری قرارگاه بسیج سازندگی امام حسن مجتبی (ع) به اتمام رسیده است.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فرسوده در بویین زهرا
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فروسوده در بویین زهرا
  • بیش از 95 درصد مردم چهارمحال و بختیاری به شاخص‌های سلامت دسترسی دارند
  • اجرای طرح اجتماعی پسماند در ۵ شهر و ۱۰ روستای چهارمحال‌ و بختیاری
  • پسماند و زباله معضل اصلی شهرها و روستاهای چهارمحال و بختیاری
  • مدیریت اجتماعی پسماند در ۱۵ شهر و روستای چهارمحال وبختیاری
  • لزوم توسعه خدمات کتابخانه‌ای در حاشیه شهرها و مناطق روستایی سنندج
  • اجرای طرح کوله پشتی کتاب در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • اجرای 200 کیلومتر خط انتقال برای آبرسانی به روستاهای همدان