Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین اشتری عصر پنجشنبه در بازدید از جزیره هندورابی و کیش، و توانمندی های نظامی و انتظامی این جزایر بیان داشت: با هوشیاری که مرزبانان با همکاری و تعامل مرزنشینان کشور و درکنار کمکهای نیروهای نظامی کشور، مشکل خاص امنیتی و تروریستی در مرزهای کشور نداریم و اگر تهدیدی هم بوجود آید پیش از رسیدن به مرزهای کشور شناسایی و در نطفه خفه  و خنثی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار اشتری با اعلام اینکه مرزبانان کشورمان به تجهیزات نوینی مجهز شده اند گفت: تجهیزات خوبی وارد دریابانی و مرزبانی نیروی انتظامی شده و از ان جمله شناورهای جدیدی است که وارد ناوگان دریایی دریابانی کشور شده و با قول های خوبی که وزارت دفاع و پشتیبانی داده، چند فروند شناور مجهز دیگر هم بزودی به ناوگان دریایی مرزبانی کشور تحویل می شود.

وی تاکید کرد: هرچه قدرت تجهیزاتی ما در دریا بیشتر شود مطمئنا اشراف ما بر دریا و تهدیداتی بیشتر از پیش شده  و قدرت پیشگیری و مقابله مرزبانان کشور هم بیشتر خواهد شد.

کد خبر 4516136

منبع: مهر

کلیدواژه: جزیره کیش سردار حسین اشتری فرمانده ناجا مرزبانی هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۶۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر آرام است

طلیعه محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از امروز تا یکشنبه هفته پیش رو، وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر در اغلب ساعات آرام است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: در این مدت غبار محلی، در بعد از ظهر وزش باد و طی صبحگاه در برخی از نقاط مه رقیق، از پدیده‌های غالب در سطح استان و روی دریا خواهد بود.

وی گفت: از بعدازظهر یکشنبه و طی روز دوشنبه، ضمن افزایش پوشش ابر، با وزش بادهای جنوبی در برخی ساعات سواحل استان متلاطم پیش بینی می‌شود.

محمدی تصریح کرد: آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، در بعد از ظهر وزش باد و در صبح در برخی نقاط مه صبحگاهی خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: جهت وزش باد متغیر غالباً شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتی‌متر خواهد بود.

کد خبر 6081795

دیگر خبرها

  • نهایت آمادگی دفاعی از الزامات یک کشور اسلامی است/ سپاه مجموعه ای از جوانان مؤمن و ولایتمدار است
  • وضعیت جوی و دریایی بوشهر آرام است/ افزایش نسبی دمای هوا از یکشنبه
  • فرمانده مرکز تولید نزاجا: تجهیزات جدیدی به نیروی زمینی ارتش الحاق می‌شوند
  • کشف محموله سنگین شیشه از یک دستگاه تریلی توسط مرزبانان هنگ تایباد
  • وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر آرام است
  • تجهیزات جدیدی به نیروی زمینی ارتش الحاق می‌شود
  • افزایش همکاری‌های امنیتی و ضد تروریسم محور دیدار مقامات ایران و پاکستان
  • توان و قدرت بالای نیروهای مسلح ایران بر همگان عیان شد + فیلم
  • رژه نیروی زمینی و تجهیزات دفاعی ارتش در کرمانشاه
  • هوشمندسازی ناوگان ترانزیت برای افزایش جذابیت ترانزیتی کشور