Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سال‌ها فشار و تحریم علیه جمهوری اسلامی ایران تحمیل کردند تا ایران را مهار کنند اما امروز این آمریکاست که در مرز زوال و انزوا قرار گرفته و مهار شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سردار حسین سلامی امشب در یادواره ۱۴ شهید والامقام روستای رودبست اظهار کرد: شهدا حقایقی زنده در عالم هستی هستند که توفیق ارتزاق بی‌واسطه در محضر حق را یافته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: روح شهادت، جهاد، ایستادگی، مقاومت، صبر، توکل و ثبات قدم که تجلی‌بخش ایمان حقیقی‌ست همچنان در جامعه جاری است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امنیت امروز کشور ما، ارمغان و هدیه شهدای ماست، بیان کرد: دشمن آمده تا عزت را از ما بگیرد و ما را ذلیل کند، استقلال ما را بگیرد و نور اسلام را خاموش کند اما شهدا نور الهی را کامل و دشمنان را مایوس کردند.

سردار سلامی ادامه داد: ما جز شهادت نمی‌توانستیم بر دشمنانمان پیروز شویم، آنها در ظاهر بسیار قوی‌تر بودند اما شهیدان، آزادگان، جانبازان، رزمندگان و ولی‌فقیه ما مفهومی از قدرت را عرضه کردند که برای دشمن ناشناس بود. آن قدرت، ایمان بود.

وی گفت: در هشت سال دفاع مقدس بزرگترین آزمایش برای ملت ایران رخ داد، چراکه همه دشمنان اسلام دست در دست هم دادند تا طلوع خورشید اسلام را مهار کنند اما نتوانستند چون خدا با ما بود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اعلام اینکه جهاد و شهادت لباس عزت ماست، افزود: اگر نجنگیده بودیم و خانواده شهدا صبر نکرده بودند، ما ده‌ها بار از دشمن شکست خورده بودیم، اما خدا راه را بر آنان بست و نگذاشت کفار بر مومنان غلبه کنند.

سردار سلامی اظهار کرد: قبل از انقلاب وابستگی به آمریکا را تجربه کردیم، دیدیم آن مخروبه ویرانه‌ای را که دین و دنیای ما را آتش می‌زد. زمانی که اسلام ظهور کرد، عزیز شدیم و خودمان کشورمان را ساختیم که این ارمغان شهدا، امام راحل و رهبر معظم انقلاب است.

وی خاطرنشان کرد: ایران تنها کشوری است که فرش قرمز زیر پای مقامات مشرک آمریکا پهن نمی‌کند و هیچ مسئول آمریکایی اجازه ورود به آن را ندارد. آمریکا غلط می‌کند فکر کند می‌تواند رزق ما را دهد. آمریکا اگر می‌تواند ۵۰ میلیون مردم گرسنه خود را سیر کند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز دیدیم آمریکا در گوشه‌ای از سوریه هم دوام نیاورد و به اندازه ۱۰۰ سال درآمد نفتی ما هزینه کرد اما چیزی به دست نیاورد.

سردار سلامی با بیان اینکه آمریکا از مسلمانان و ملت ایران می‌ترسد و خداوند در دل دشمنان اسلام، رعب و وحشت را نقش می‌کند، افزود: سال‌ها فشار و تحریم علیه جمهوری اسلامی ایران تحمیل کردند تا ایران را مهار کنند اما امروز این آمریکاست که در مرز زوال و انزوا قرار گرفته و مهار شده است.

وی گفت: آنها که پیش‌بینی می‌کردند ملت ایران ۴۰ سالگی خود را نمی‌بیند، در ۲۲ بهمن خواهند دید که این ملت ایستاده است و عزت خود را با دلار عوض نمی‌کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۶۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد

آفتاب‌‌نیوز :

 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی عصر امروز در دیدار «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس و هیأت همراه، با تجلیل از ایستادگی بی‌نظیر نیرو‌های مقاومت فلسطین و همچنین مردم غزه تاکید کردند: صبر تاریخی مردم غزه در مقابل جنایت‌ها و وحشیگری‌های رژیم صهیونیستی که با حمایت کامل غرب انجام می‌شود، یک پدیده عظیم است که حقیقتا به اسلام عزت بخشیده و موضوع فلسطین را علی‌رغم خواست دشمن، به مسئله اول جهان تبدیل کرده است.

رهبر انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه کشتار مردم غزه و نسل‌کشی در این منطقه هر انسان صاحب وجدانی را متاثر می‌کند، افزودند: جمهوری اسلامی ایران در موضوع حمایت از قضیه فلسطین و مردم مظلوم و مقاوم غزه هیچ تردیدی به خود راه نخواهد داد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای موضوع حمایت افکار عمومی بین‌المللی و همچنین افکار عمومی جهان اسلام به‌ویژه دنیای عرب از مردم غزه را مهم ارزیابی کردند و گفتند: اقدامات تبلیغاتی و رسانه‌ای مقاومت فلسطین تاکنون بسیار خوب و جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است و باید در این زمینه بیش از پیش اقدام شود.

ایشان همچنین یاد شهید «العاروری» از رهبران حماس را که به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، گرامی داشتند و خاطر نشان کردند: این شهید بزرگوار شخصیت برجسته‌ای بود که عاقبتِ مبارکِ شهادت، پاداش خداوند متعال به مجاهدت‌های وی بود.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس نیز در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از حمایت‌های مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران از قضیه فلسطین و به‌خصوص مردم غزه، گزارشی از آخرین تحولات میدانی و سیاسی جنگ غزه ارائه کرد و گفت: صبر و ایستادگی مثال‌زدنی مردم غزه و نیرو‌های مقاومت در این شش ماه، که ناشی از ایمان راسخ آنان است موجب شده دشمن صهیونیستی به هیچ یک از اهداف راهبردی خود در جنگ غزه، دست نیابد.

رئیس دفتر سیاسی حماس با تاکید بر اینکه عملیات «طوفان‌الاقصی» اسطوره شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را از بین بُرد و اکنون دشمن صهیونیستی بعد از گذشت شش ماه خسارت‌های سنگینی را متحمل شده و هزاران نفر از نظامیان این رژیم کشته و زخمی شده‌اند، افزود: جنگ غزه یک جنگ جهانی است و هیأت حاکمه آمریکا شریک اصلی جنایت صهیونیست‌ها است، زیرا رأسا هدایت جنگی رژیم صهیونیستی را بر عهده دارد.

وی در پایان خطاب به رهبر انقلاب تاکید کرد: به جنابعالی اطمینان خاطر می‌دهم که به‌رغم همه وحشیگیری‌ها و جنایات و نسل‌کشی که در غزه در جریان است، مردم غزه و نیرو‌های مقاومت با قدرت ایستاده‌اند و به دشمن صهیونیستی اجازه نخواهند داد ذره‌ای به اهداف خود دست یابد.

دیگر خبرها

  • امروز هر چه داریم به برکت خون‌های پاک شهداست
  • مردم از گرانی‌ها و نوسانات بازار گلایه دارند
  • ۱۲ فروردین تکمیل کننده نهضت و انقلاب امام‌ خمینی راحل می باشد
  • مصاحبه|پیام های منطقه ای سفر رهبر حماس به تهران
  • مبادا شعر به انزوا برود!
  • رمضان و فرهنگ زندگی
  • رهبر انقلاب: ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر انقلاب: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • چین به هک اطلاعات مقامات آمریکا و انگلیس متهم شد
  • آمریکا: بلینکن درباره عملیات نظامی در رفح با گالانت گفتگو خواهد کرد