Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان شرقی از واریز بسته معیشتی برای بیش از ۱۵هزار خانوار مستمری بگیر عضو صندوق در استان  خبر داد. ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۳ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، به نقل از روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان شرقی، محمد نظری از واریز بسته معیشتی برای بیش از 15هزار خانوار مستمری بگیر عضو صندوق در استان خبر داد و اظهار داشت: براساس تصمیم دولت و در راستای حمایت از اقشار کم درآمد، بسته معیشتی دو میلیون ریالی به حساب 100 هزار  خانوار مستمری بگیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در سراسر کشور واریز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این بسته معیشتی، پنجشنبه 27 دیماه همزمان با سراسر کشور به حساب 15 هزار و 242 خانوار مستمری بگیر صندوق در استان آذربایجان شرقی (بازنشستگان پیش از موعد، از کارافتاده و بازماندگان بیمه شدگان متوفی) نیز واریز شده است.

نظری، از پیشنهاد صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تخصیص بسته معیشتی به تمام بیمه شدگان فعال این صندوق خبر داد و تصریح کرد: وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی موافقت ضمنی خود را با این پیشنهاد صندوق اعلام کرده است و در صورت تامین منابع مالی، بسته معیشتی مذکور بزودی به حساب بیمه شدگان صندوق واریز خواهد شد.

وی اضافه کرد: در صورت تایید نهایی، بالغ بر 180هزار خانوار بیمه شده استان آذربایجان شرقی از این بسته حمایتی بهره مند می‌شوند.

انتهای پیام /ش

R7887/P/S6,47/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۶۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش بیمه شده‌های تأمین اجتماعی در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ حسینی گفت: جمعیت تحت پوشش تأمین اجتماعی استان مرکزی از مرز یک میلیون و ۷۳ هزار نفر فراتر رفت و به عنوان پنجمین استان کشور بالاترین پوشش بیمه‌ای را در کشور داریم.
او عنوان کرد: جمعیت کارگری استان از ۲۳۲ هزار و ۵۳۰ نفر به ۲۴۹ هزار و ۲۰۱ نفر رسیده که هفت و ۱۷ دهم درصد افزایش بیمه شدگان اجباری و یا کارگری را شاهد هستیم.
مدیرکل تأمین اجتماعی استان مرکزی در خصوص کاهش مقرری بگیران بیمۀ بیکاری نیز گفت: کاهش مقرری‌ بگیران بیمه بیکاری از سه هزار و ۲۸۸ نفر مشمول به حدود سه هزار نفر ناشی از اشتغال این افراد است.
حسینی از افزایش هزار کارگاه‌های فعال در سال گذشته خبر داد و افزود: اقدامات دولت در کنار تلاش صنعتگران و نیز اقدامات حمایتی صورت گرفته در اداره کل تأمین اجتماعی استان، موجب شد تا کارگاه‌هایی که به دلایلی کارگران خود را بیمه نکرده بودند، شناسایی و تحت پوشش بیمه قرار بگیرند که این امر ناشی از ارتقاء بازرسی‌ها بوده است.
مدیر‌کل تأمین اجتماعی استان مرکزی یادآور شد: در سال جهش تولید، سعی خواهیم کرد که مجموعۀ اقدامات ما در راستای حمایت از چرخۀ تولید کشور قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • افزایش بیمه شده‌های تأمین اجتماعی در استان مرکزی
  • اعتراض به کسر از حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی
  • ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟
  • ۳۳ هزار نفر در بوشهر عضو صندوق بیمه روستائیان و عشایر هستند
  • ۱۱۶هزار روستایی و کشاورز در لرستان بیمه شدند
  • ۱۸۰۰ مادر دارای ۳ فرزند بوشهری در لیست بیمه رایگان
  • ۳۳ هزار نفر در استان بوشهر عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان هستند
  • مزایای بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر اطلاع رسانی شود
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان