Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@05:23:04 GMT

لغو پرواز آبادان - مشهد

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۶۷۹۹

لغو پرواز آبادان - مشهد

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،پرواز مشهد- آبادان همچنین پرواز آبادان - مشهد به شماره پرواز ۹۷۶ و ۹۷۷ شرکت هواپیمایی ایران ایر تور به دلیل گرد و غبار امروز آبادان لغو شد.

پرواز شماره ۲۶۵ شرکت هواپیمایی ایران ایر، که قرار بود ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه تهران را به سمت آبادان ترک کند به دلیل گرد و غبار با چهار ساعت تاخیر انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دید پروازی در آبادان به دلیل گرد و خاک کاهش یافت و موجب لغو پرواز‌های امروز شد.

برابر اعلام هواشناسی استان خوزستان، میزان گرد و غبار ظهر روز پنجشنبه در آبادان به ۲ هزار و ۵۴۵ میکروگرم بر مترمکعب (حدود ۱۷ برابر حد مجاز) رسید.

انتهای پیام / د

لغو پرواز در فرودگاه آبادان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرودگاه آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۶۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار به نشست خبری نرسید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، بازیکنان، مربیان و کادر همراه پرسپولیس عصر امروز (پنجشنبه) و بعد از انجام آخرین تمرین پیش از بازی با نفت راهی آبادان شد.

به نقل از تسنیم طبق برنامه‌ریزی قبلی قرار بود نشست خبری اوسمار ویرا پیش از این دیدار ساعت 18:15 امروز در ورزشگاه تختی انجام شود، اما با توجه به تأخیر در پرواز سرخپوشان به آبادان، سرمربی برزیلی به این کنفرانس نرسید.

علیرضا اشرف مدیر رسانه‌ای پرسپولیس در این باره گفت: متأسفانه به دلیل تأخیر پیش آمده در پرواز تیم، نتوانستیم در نشست خبری حاضر شده و در خدمت خبرنگاران عزیز در شهر آبادان باشیم. اوسمار هم علی‌رغم میل باطنی برای حضور در نشست، با توجه به شرایط پیش آمده از رسانه‌های محترم محلی عذرخواهی کرد. به امید خدا فردا بعد از بازی در خدمت اصحاب محترم رسانه خواهیم بود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896497

دیگر خبرها

  • اوقات شرعی سی ام فروردین ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • اوسمار به نشست خبری نرسید
  • سرمربی پرسپولیس به نشست خبری نرسید
  • سرمربی پرسپولیس نشست خبری را از دست داد
  • تأخیر در پرواز پرسپولیس به آبادان/ اوسمار به نشست خبری نرسید
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به آبادان
  • اوقات شرعی بیست و نهم فروردین ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • اوقات شرعی بیست و هشتم فروردین ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • تصاویر نجومی ۲۷ فروردین (۱۵ آوریل)
  • اعزام تیم ملی فوتسال به تایلند