Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-19@04:45:06 GMT

افت کیفی تیم ملی موقتی است؟ (گزارش)

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۶۹۰۶

به گزارش ایلنا، بازی ایران و عراق در روزهای گذشته هیجان زیادی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی به‌وجود آورده بود، ولی کیفیت مسابقه به هیچ وجه نتوانست انتظارات را برآورده کند و هواداران را ناامید کرد. با این حال تیم ملی توانست به هدف اصلی‌اش که سرگروهی بود برسد و خوشبختانه بدون مصدوم یا محرومی به یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران و عراق در دو بازی قبلی به ترتیب 7 و 6 گل زده بودند، ولی تقابل دو تیم یکی از کم‌موقعیت‌ترین بازی‌های جام بود و سومین صفر - صفر تورنمنت ثبت شد. کاتانچ تقریبا با ترکیب اصلی‌اش بازی می‌کرد، ولی کی‌روش چند تغییر اساسی در ترکیب تیمش داشت و همین مهم‌ترین دلیلی بود که بر خلاف دو بازی قبلی بازی تیم ملی شکل نگیرد. زوج ابراهیمی - دژاگه پیش از این ریتم بازی را به خوبی کنترل می‌کرد، ولی با تغییر آرایش مثلث میانی قلب تیم ملی نامنظم می‌تپید.

کی‌روش اما دلایل محکمی برای این تغییرات داشت و نمی‌توان از او خرده گرفت. این آخرین فرصتی بود که او می‌توانست به ذخیره‌ها فرصت بازی بدهد و بازیکنانی که خسته یا یک اخطاره بودند را برای مرحله بعد حفظ کند.

قطعا هواداران دوست داشتند که تیم ملی با سه برد به مرحله حذفی برود و انتقام شکست کانبرا را از عراق بگیرد، ولی کی‌روش که به دنبال قهرمانی است، می‌خواست نیروهایش را برای چهار بازی سخت باقی‌مانده تقسیم کند.

نکته دیگری که اجازه نداد این بازی ریتم مناسبی پیدا کند، تعداد زیاد خطاهای میانه زمین بود. بازیکنان عراق عادت دارند که روی هر توپی بجنگند و بازی درگیرانه آنها شاگردان کی‌روش را عصبی کرد. روشن ایرماتوف هم که حساسیت‌های این بازی را می‌دانست، برای کنترل بازی ترجیح می‌داد آوانتاژ ندهد و قضاوت پرسوتی داشت. ثبت 36 خطا در این بازی فاصله زیادی با سایر بازی‌های تورنمنت دارد و توقف‌های پرشمار بازی اجازه نداد صحنه‌های زیادی از گردش توپ در زمین ببینیم.

با وجود این تساوی پردردسر، تیم ملی مرحله گروهی را با کارنامه قابل قبولی ترک کرد. سرگروهی، مهم‌ترین هدف تیم در این مرحله بود که به دست آمد و تیم بدون گل خورده به یک هشتم رسید. کی‌روش ترکیب اصلی را پیدا کرده و با بازگشت دژاگه و طارمی به ترکیب اصلی تیم فرم قبلی را دوباره پیدا می‌کند. باید تا یکشنبه صبر کنیم تا دوباره تیم هماهنگ بازی یمن و ویتنام را ببینیم. یکی از سه گام باقی‌مانده تا فینال.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام ملت های آسیا 2019

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۶۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای شهرکرد ناسالم ثبت شد / شاخص کیفی ۲۲ شهر بر مدار سالم و پاک

آلودگی هوا زمستان و تابستان نمی‌شناسد و در تمام سال چهره آسمان را کدر می‌کند، بنابراین آمار و میزان آلودگی‌ها برای شهروندان مهم است تا بدانند هر روز شهرها در آلودگی چه سطحی از آلودگی قرار دارند، لازم است بدانیم امروز هوای شهرکرد ناسالم و شاخص کیفی ۲۲ شهر سالم و پاک است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اگر نگاهی به روز گذشته و امروز _شنبه بیست‌وششم اسفند_ بیندازیم، می‌توانیم میزان و شدت آلودگی هوا که بر آسمان شهرهای مختلف گسترده شده است را به‌خوبی حس کنیم، از این‌رو خبرگزاری ایمنا به مقایسه شاخص کیفی هوا در شهرهای مختلف پرداخته است، بنابراین بر اساس سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان حفاظت محیط‌زیست، امروز شاخص کیفی هوای هیچ‌کدام از شهرها در وضعیت خطرناک (قهوه‌ای)، بسیار ناسالم (بنفش) و ناسالم (قرمز) قرار ندارد.

بر این اساس، دستگاه سنجش کیفیت هوا امروز در کلان‌شهر شهرکرد با شاخص ۱۳۲ در موقعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد، به طوری که روز گذشته بیست‌وپنجم اسفند، شهرهای تبریز و شهرکرد در وضعیت ناسالم (نارنجی) قرار داشتند.

به این ترتیب، دستگاه سنجش کیفیت هوا امروز در ایستگاه کلانشهرهای تبریز با شاخص ۶۲، ارومیه با شاخص ۶۷، اصفهان با شاخص ۶۲، کرج با شاخص ۷۲، بوشهر با شاخص ۵۲، تهران با شاخص ۵۸، مشهد با شاخص ۷۱، بجنورد با شاخص ۷۹، اهواز با شاخص ۷۳، زنجان با شاخص ۷۶، زاهدان با شاخص ۶۵، شیراز با شاخص ۸۹، قم با شاخص ۵۹، کرمان با شاخص ۵۹، اراک با شاخص ۶۱ و یزد با شاخص ۹۴، در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

لازم به یادآوری است که روز گذشته بیست‌وپنجم اسفند، ایستگاه کلان‌شهرهای ارومیه، اصفهان، کرج، بوشهر، تهران، مشهد، بجنورد، اهواز، زنجان، سمنان، شیراز، قم، سنندج، کرمان، کرمانشاه، رشت، اراک، همدان و یزد در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شدند.

بر این اساس سنجش کیفیت هوا امروز در کلان‌شهرهای بیرجند با شاخص ۴۸، سمنان با شاخص ۳۶، سنندج با شاخص ۳۱، کرمانشاه با شاخص ۳۸، یاسوج با شاخص ۴۳ و همدان با شاخص ۱۹، در وضعیت پاک (سبز) قرار دارد، اما روز گذشته شهرهای بیرجند، زاهدان و یاسوج، در وضعیت پاک (سبز) بودند.

لازم است بدانیم شرایط امروز کیفی هوای در کلان‌شهرهای اردبیل، ایلام، قزوین، گرگان، رشت، خرم‌آباد، ساری، بندرعباس ثبت نشده است، در حالی که روز گذشته شهرهای اردبیل، ایلام، قزوین، گرگان، خرم‌آباد، ساری و بندرعباس بدون داده ثبت شد.

در نهایت بر اساس داده‌های موجود سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان حفاظت محیط زیست و مقایسه شاخص کیفی هوا، امروز هیچ‌کدام از کلان‌شهرها در وضعیت خطرناک (قهوه‌ای)، بسیار ناسالم (بنفش) و ناسالم (قرمز)، ثبت نشدند، اما یک شهر ناسالم (نارنجی)، تعداد ۱۶ کلان‌شهر سالم (زرد)، شش شهر پاک (سبز) و هشت کلان‌شهر بدون داده ثبت شده‌اند، به طوری که روز گذشته دو شهر ناسالم (نارنجی)، تعداد ۱۹ کلان‌شهر سالم (زرد)، سه شهر پاک (سبز) و هفت کلان‌شهر بدون داده درج شد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 736753

دیگر خبرها

  • هشدار مهم به تهرانی ها
  • شاخص کیفی هوا در ۱۲ نقطه از خوزستان «ناسالم» اعلام شد
  • آشتیانی: پرسپولیس از لحاظ کیفی یک سر و گردن بالاتر از تیم‌های دیگر است
  • ثبت آلودگی هوا در ۳ شهر خوزستان
  • هوای ۳ شهر کشور بر مدار نارنجی / شاخص کیفی ۲۳ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • آلودگی هوا در ۳ شهر خوزستان
  • واردات اتوبوس به کشور موقتی است
  • شاهسوند: دو میلیارد متر مکعب آب شیرین در سیل بلوچستان وارد دریای عمان شد! / کمالی: مسائل آبی پس از گذر موقتی از بحران فراموش می‌شود +فیلم
  • ارتقاء کمی و کیفی خدمات آستان قدس رضوی در سال ۱۴۰۳
  • هوای شهرکرد ناسالم ثبت شد / شاخص کیفی ۲۲ شهر بر مدار سالم و پاک