Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسيج  از گلپايگان، حجت الاسلام والمسلمین کرامتی خطیب جمعه گلپایگان در جلسه ستاد هماهنگی برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر که در سالن اجتماعات فرمانداری گلپايگان برگزار شد اظهار داشت: با همه فراز و فرود ها و مشکلات و گرفتاری هایی که در مسیر رشد و پیشرفت ملت ایران قرار گرفته بود و استکبار توطئه و برنامه ریزی و به اجرا در می آوردند ، چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه گلپایگان ابراز داشت : با اراده الهی و تدبیر مقام معظم رهبری، علیرغم همه خباثت ها و توطئه ها روز به روز بر رشد و توسعه نظام جمهوری اسلامی افزوده شده و این نهال نوپا روز به روز تنومند شده است.

نماینده ولی فقیه در گلپایگان تصریح کرد : امروز همه ملت های آزاده از نظام جمهوری اسلامی الهام گرفته و بهره مند می شوند و حركت انقلاب اسلامي، الهام بخش همه ملتهاي آزاده است.

وی با بیان اینکه دهه فجر امسال با سالهای گذشته متفاوت می باشد خاطر نشان کرد : این به دلیل اهمیتی است که امسال به دو جهت پیدا کرده است.اولین اهمیت آن به لحاظ تهدیدی که دشمن داشته و توطئه هایی که طراحی کرده است تا نگذارند جمهوری اسلامی چهل سالگی خود را جشن بگیرد.

امام جمعه گلپایگان یاد آور شد : ما با عزمی جزم تر، برای شکستن دشمن تلاش خواهیم کرد.

خطیب جمعه گلپایگان در ادامه بيان كرد : دومین نکته سن چهل سال سن بلوغ است و انقلاب اسلامی به اوج رشد و شکوفایی نزدیک می شود چرا که توانسته است با همه مشکلات ،خود را به سن ۴۰ سالگی برساند.

وی ادامه داد : دشمن همواره تلاش کرده وانمود کند اسلام حرفی برای گفتن در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی و..ندارد و نمی تواند جامعه اسلامی را اداره کند.

وی با عنوان اینکه این مسئله همواره در رسانه های معاند تبلیغ شده و در همایش هایی که در جهت اسلام ستیزی مطرح شده تلاش دشمن بر این بوده که بگوید اسلام ناکار آمد است اظهار داشت : اگر نتوانیم کارآمدی نظام را به اثبات برسانیم و مشکلات مزمن تر شود و موجب نارضایتی شود این اتفاق تبلیغات دشمن را تاکید می کند.

نماینده ولی فقیه در گلپایگان تاکید کرد : امیدواریم در چهل سالگی انقلاب اسلامی اقدامات گسترده ای در عرصه های مختلف صورت گیرد و پیشرفت های خیره کننده ای داشته باشیم.

امام جمعه گلپایگان بیان داشت : در بسیاری موارد از جمله رشد علمی در دنیا حرف اول را می زنیم و حرفی برای گفتن داریم این یعنی کارآمدی نظام و توانایی اسلام در جهت پیشبرد اهدافی که گفته شد.

وی در خاتمه اظهار داشت : امیدواریم بتوانیم فصل جدید و برجسته ای را  بعد از چهل سالگی انقلاب اسلامی رقم بزنیم.

 

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: انقلاب اسلامی چهل سالگی انقلاب امام جمعه گلپايگان جلسه ستاد دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۶۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهام علی‌اف: متن توافق صلح بین باکو و ایروان وارد جزییات شده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «الهام علی‌اف» رییس‌جمهور جمهوری آذربایجان امروز سه‌شنبه اعلام کرد که ارمنستان و جمهوری آذربایجان درک مشترکی نسبت به توافق صلح دارند، هم‌اکنون آنچه باقی مانده بررسی و هماهنگی جزییات این توافق است.

الهام علی‌اف اواخر اسفند پارسال اعلام کرد که باکو بیشتر از هر زمانی به صلح با کشور همسایه یعنی ارمنستان نزدیک است. علی‌اف در آیین گشایش یازدهمین مجمع جهانی باکو با محوریت «احیای یک جهان از هم گسسته»، گفت: هم‌اینک بیشتر از هر زمانی به صلح با ارمنستان نزدیک هستیم. آذربایجان آماده ادامه مذاکرات صلح با ایروان است زیرا زمان پایان دادن به بی‌ثباتی در منطقه فرارسیده است.

مجمع جهانی باکو از سال ۲۰۱۳ برگزار می‌شود. یکی از مبتکران ایجاد این مجمع، «باشگاه / کلوپ مادرید» است که بیش از ۸۰ رییس جمهور و نخست وزیر اسبق را از ۵۶ کشور جهان گرد هم می‌آورد.

ایروان و باکو پارسال با میانجی‌گری روسیه، اتحادیه اروپا و آمریکا مذاکرات برای صلح در آینده را آغاز کردند. نیکول پاشینیان، نخست‌وزیر ارمنستان اواخر ماه مه سال جاری گفت که ایروان آماده به رسمیت شناختن حاکمیت جمهوری آذربایجان در مرزهای شوروی سابق از جمله قره‌باغ است.

با وجود توقف مذاکرات میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان، دو کشور کار بر روی متن توافقنامه صلح را ادامه دادند. پس از دیدار علی اف و پاشینیان در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ، تصمیم گرفته شد که مذاکرات از سر گرفته شود.

کد خبر 6086826

دیگر خبرها

  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • خاطرات جانباز آزاده‌ای که چهره سال هنر انقلاب فارس شد
  • رهبر معظم انقلاب: هدف از تحریم، در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری تبعیت کند/ بعضی انشاءالله خیرخواهانه توصیه می‌کنند که با آمریکا {کنار بیاییم}؛ یک چیزی می‌گویم گوش کنید، توقعات این‌ها تمامی ندارد
  • ببینید | رهبر انقلاب: هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • روزنامه جمهوری اسلامی: دشمن غدار جمهوری اسلامی، فقر است؛ مسئولان مراقب باشند
  • دشمن غدار جمهوری اسلامی، فقر است؛ مسئولان مراقب باشند
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • الهام علی‌اف: متن توافق صلح بین باکو و ایروان وارد جزییات شده است