Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایذه، غلام اسماعیل وندی در شصت و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر ایذه اظهار کرد: بعضی از پیمانکاران متاسفانه به قراردادشان با کارگران پیمانی و قراردادی پایبند نیست، این موضوع اصلا خوشایند نیست.

وی با بیان اینکه خود به شخصه به صورت جد پیگیر پرداخت حق و حقوق کارگران هستم، عنوان کرد: متاسفانه عقب افتادن حقوق کارگران باب شده است و بعضی از پیمانکاران نیز در خصوص پرداخت حقوق، چند ماهی باید بگذرد تا آن هم یک ماه حقوق پرداخت شود و این موضوع خارج از عرف است که کارگر شبانه روز تلاش کند، اما بعضی از پیمانکاران نسبت به پرداخت حقوق کارگران بی اعتنایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وندی تصریح کرد: بعد از این هر پیمانکاری که برنده مناقصه شد، باید نسبت به پرداخت به موقع حقوق کارگران طبق قانون کار اقدام کند و از شهردار نیز خواستاریم در این خصوص نظارت ویژه ای داشته باشد تا حق این عزیزان ضایع نشود.

رئیس شورای شهر ایذه در پایان گفت: ما منتخب مردم هستیم و باید رضایتمندی آنان را بدست آوریم و این حق مردم است که شرایط خوبی برایشان مهیا گردد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایذه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۶۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفوگرافیک/ کارگران سال بعد چقدر حقوق می‎گیرند

شورای عالی کار با حضور وزیر کار، وزیر صمت و نمایندگان گروه کارگری و کارفرمایی، پس‌ از ساعت‌ها چانه‌زنی و مذاکره‌ سخت و فشرده، سرانجام حداقل دستمزد کارگران برای سال ۱۴۰۳ را با ۳۵ درصد افزایش و بدون امضای نمایندگان کارگری تصویب کرد.

گرافیک: مهدی برازنده

دیگر خبرها

  • اینفوگرافیک/ کارگران سال بعد چقدر حقوق می‎گیرند
  • افزایش ۳۵ درصدی حقوق کارگران 
  • (ویدئو) حداقل حقوق کارگر یعنی کسی نمی‌تواند کمتر از این رقم پرداخت کند
  • مگر ما می‌گوییم کسی حق ندارد بیشتر به کارگران حقوق بدهد؟!
  • وزیر کار: حداقل حقوق کارگر یعنی کسی نمی‌تواند کمتر از این رقم پرداخت کند (فیلم)
  • فقدان صراحت در قراردادهای کارگران پیمانی شرکت مخابرات
  • پایین بودن حقوق و دستمزد پیامدهای زیانبار اجتماعی به دنبال دارد
  • چشم انتظاری کارگران فولاد خزر رشت برای دریافت حقوق
  • هزار روز اول تولد، زمان طلایی پیشگیری از بیماری هاست
  • رضایی: در عمرم هزار تومان از کشتی حقوق و شهریه نگرفتم که منت‌شان را بکشم