Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،دیدار تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان وذوب آهن اصفهان عصر پنجشنبه در سالن ۱۷ شهریور آبادان برگزار شد که در پایان پالایش نفت با نتیجه ۶۳ بر ۵۵ به برتری رسید.

تیم پالایش نفت آبادان بازی را بهتر از میهمان اصفهانی خود آغاز کرد و با پرتاب‌های سه امتیازی بازیکنانش در کوارتر اول به پیروزی ۲۳ بر ۱۳ رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کوارتر دوم هم این تیم پالایش نفت آبادان بود که نبض بازی را در اختیار خود داشت و ۲۲ بر ۱۵ حریفش را از پیش رو برداشت.

تیم ذوب آهن اصفهان که چیزی برای از دست دادن نداشت کوارتر سوم را بهتر از میزبان پر مهره خود آغاز کرد و با نتیجه ۲۰ بر ۱۰ به پیروزی رسید.

در کواتر چهارم، ۲ تیم شانه به شانه هم پیش رفتند، ولی در زدن ضربات پایانی بی دقت بودند تا این کوارتر با نتیجه ۸ بر ۷ به سود تیم پالایش پایان یابد.

تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان با این پیروزی ۱۶ امتیازی شد و در رده سوم جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر قرار گرفت.

انتهای پیام / د

شکست تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۶۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۷۰ هزار بشکه ظرفیت پالایش نفت روسیه در حملات اوکراین فلج شد

حملات پهپادی اوکراین به پالایشگاه‌های نفت روسیه، حداکثر ۳۷۰ هزار و ۵۰۰ بشکه در روز از ظرفیت پالایش روسیه معادل هفت درصد از کل ظرفیت پالایش این کشور را فلج کرده است.

به گزارش ایسنا، از آغاز سال ۲۰۲۴، اوکراین، حملات پهپادی به زیرساخت پالایش نفت و سایر زیرساخت‌های انرژی روسیه از جمله دپوهای سوخت و پایانه‌های صادرات سوخت را تشدید کرده است.

این حملات هفته گذشته در آستانه انتخابات ریاست جمهوری  روسیه که در آن پوتین بدون رقیب است و احتمالا برای یک دوره ۶ ساله دیگر انتخاب می‌شود، شدت پیدا کردند.

از سه شنبه هفته گذشته، اوکراین به چندین پالایشگاه روسیه در مناطق غرب و جنوب غرب این کشور، حمله کرده و حداقل سه تاسیسات پالایش نفت خام را از کار انداخته است. آتش سوزی در این پالایشگاه‌ها به معنای آن است که حداقل، بعضی از واحدهای آنها برای تعمیرات به مدت نامعلومی، آفلاین خواهند بود.

پالایشگاه لوک اویل در غرب روسیه، سه شنبه گذشته، پس از یک حمله پهپادی، دچار آتش سوزی شد. گِلِب نیکیتین، فرماندار منطقه نیژنی نووگورود در کانال تلگرام خود نوشت: یک واحد پالایش نفت در این پالایشگاه در نیژنی نووگورود پس از حمله پهپادی که صبح سه شنبه صورت گرفت، در آتش می‌سوزد.

نماینده مقامات محلی به خبرگزاری تاس گفت: ساعاتی قبل، یک حمله پهپادی به تاسیسات سوخت و انرژی در منطقه اوریول، صورت گرفت و یکی از مخازن سوخت در نتیجه این حمله، آتش گرفت.

روز چهارشنبه، آتش سوزی در یک پالایشگاه نفت در منطقه جنوب شرقی مسکو پس از یک حمله پهپادی، رخ داد.

بر اساس گزارش اویل پرایس، ظرفیت پالایش کمتر به دلیل حملات پهپادی و تعمیرات فصلی، ممکن است علت تصمیم روسیه برای متمرکز شدن به کاهش تولید نفت به جای کاهش صادرات در چارچوب توافق کاهش تولید داوطلبانه اوپک پلاس، باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نفت آبادان بدون برد خانگی و ۱۱ بازی بدون پیروزی!
  • هوادار منچستریونایتد و خندیدن به بازیکنان لیورپول در مقابل آنها پس از پیروزی برابر این تیم / فیلم
  • باخت گل گهر برابر سپاهان
  • رفتار عجیب نکونام پس از پیروزی برابر هوادار | تصاویر
  • به استقبال نوروز با پیروزی ملوان برابر حریف جنوبی
  • تراکتور با پیروزی برابر شمس آذر در رده سوم باقی ماند
  • عضو کابینه اسرائیل : درحال دور شدن از پیروزی هستیم
  • صنعت نفت آبادان با یک غایب درمصاف با ملوان انزلی
  • گل‌گهر پیروزی برابر صنعت نفت را فراموش کرد(عکس)
  • ۳۷۰ هزار بشکه ظرفیت پالایش نفت روسیه در حملات اوکراین فلج شد