Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ محمد حسین دادرس جانشین فرمانده کل ارتش در دومین گردهمایی بسیجیان کوی های سازمان با رویکرد فضای مجازی که در مرکز پشتیبانی شهید فیض‌الله امانی برگزار شد، گفت: حضور بسیجیان برای صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی در فضای مجازی امری حیاتی و مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز دشمن از طریق فضای مجازی می خواهد محیط را غبارآلود و غیر شفاف کند، تا جای حق و باطل با یکدیگر عوض شود؛ چرا که در این محیط دشمن می تواند اولا ارزش ها و در مرحله بعدی نظام را به طور کلی تغییر دهد.

امیر سرتیپ دادرس، بصیرت را یکی از مهم‌ترین راهکارهای مقابله با ترفندهای دشمن در عرصه فضای مجازی عنوان کرد و اظهار داشت: ما با داشتن بصیرت می توانیم با چشم بینا حقیقت را از میان گرد و غباری که دشمن ایجاد کرده دریابیم و در مسیر صحیح گام برداریم.

جانشین فرمانده کل ارتش تصریح کرد: بصیرت یعنی اینکه ما فهم درستی از مسائل داشته باشیم؛ لذا اگر فهم سیاسی و دینی مناسبی نداشته باشیم، امکان دارد به اسم دین حتی مسیر را نیز اشتباه برویم.
امیر دادرس با تاکید بر اینکه ما اگر بصیرت داشته باشیم، در هیچ عرصه ای اجازه قدرت‌نمایی به دشمن را نخواهیم داد، تصریح کرد: بصیرت می تواند ما را در مقابله با دشمن در فضای مجازی بدون اینکه تحت تاثیر القائات آنان قرار بگیریم، واکسینه کند.

وی دشمن شناسی را یکی از پارامترهای بصیرت عنوان کرد و افزود: ما باید آگاهانه در عرصه فضای مجازی حضور پیدا کنیم و توانمندی های خود را در حوزه دینی، اعتقادی، سیاسی و اقتصادی ارتقا دهیم.
جانشین فرمانده کل ارتش با تاکید بر اینکه باید با تخصص وارد فضای مجازی شویم، گفت: اگر در این حوزه به خوبی و با تخصص و معلومات روز وارد نشویم، بیش از آنکه بخواهیم تاثیرگذار باشیم، تاثیرپذیر خواهیم بود و این همان چیزی است که دشمنان می‌خواهند.

وی تصریح کرد: دشمن هنگامی که میلیاردها دلار برای این فضا خرج می کند، یعنی برای تخریب اذهان و افکار عمومی برنامه دارد؛ لذا اگر سواد رسانه ای و علم این حوزه را نداشته باشیم، 100 درصد تحت تاثیر خواهیم بود.

امیر سرتیپ دادرس خاطرنشان کرد: امروز دشمن حتی در حوزه جنگ سخت هم با مبانی نرم افزاری مدیریت شده پیش می‌رود؛ لذا باید با حضور عالمانه، دشمن را مأیوس و دوستان را امیدوار کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دلار رسانه سیاسی و اقتصادی فضای مجازی نظام مقدس جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۶۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست رئیس جمهور و فعالان کسب و کار‌های فضای مجازی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، رئیسی در جمع فعالان کسب و کار‌های فضای مجازی، از آنان خواست با شناخت مسائل، مشکلات و راهکارهای رفع آن‌ها، در ارائه خدمات و ارتقای کیفیت زندگی مردم، نقش داشته باشند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رییس کمیته امنیت ستاد انتخابات کشور: داعش انتخابات ایران را به عنوان هدف خودش اعلام کرد و گفت به رأی‌دهنده‌ها و صندوق‌های رأی حمله خواهد کرد/ دشمن دنبال مشارکت تک رقمی بود/ آمار مشارکت 25 میلیون نفری حماسه و جهاد بود
  • تنها راه ایستادگی در برابر دشمنان قسم خورده اسلام، داشتن وحدت است
  • دشمنان بنیان خانواده‌های ایرانی را هدف گرفته‌اند
  • نشست رئیس جمهور و فعالان کسب و کار‌های فضای مجازی
  • زیست‌بوم فناوری و نوآوری از پیشران‌های توسعه کشور است/ تأکید بر نگاه تحول‌محور و فرصت‌ساز دولت به اقتصاد دیجیتال
  • موانع کسب و کارهای فضای مجازی برطرف شود
  • زیست‌بوم فناوری و نوآوری از پیشران‌های توسعه کشور است
  • رئیسی: دولت بر حفظ و جذب استعدادهای کشور در حوزه اقتصاد دیجیتال تاکید دارد
  • نظر عجیب المیرا شریفی مقدم و امیر علی‌اکبری درباره هالک ایرانی! + فیلم
  • تصاویر| جلسه شورای عالی فضای مجازی