Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-19@02:10:29 GMT

سرمربی عمان: صعود ما پایان جاه‌طلبی‌مان نیست

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۶۹۵۲

پیم وربیک، سرمربی تیم ملی فوتبال عمان اعلام کرد صعود تیمش به مرحله بعدی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ پایان جاه‌طلبی عمانی‌ها نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  تیم ملی فوتبال عمان امشب (پنجشنبه) با کسب پیروزی ۳ بر یک برابر ترکمنستان در بازی پایانی گروه F جام ملت‌های آسیا سه امتیازی شد و به عنوان تیم سوم جدول رده‌بندی راهی مرحله بعدی این رقابت‌ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیم وربیک، سرمربی هلندی تیم ملی فوتبال عمان در نشست خبری پس از بازی برابر ترکمنستان گفت: در نیمه اول این بازی طبیعی بودیم و یک گل هم به ثمر رساندیم. در نیمه دوم نیز تلاش‌های بازیکنان عمان باعث به ثمر رسیدن دو گل دیگر شد.

وی افزود: ما شایسته صعود بودیم، زیرا عملکردی عالی برابر ترکمنستان داشتیم. البته این صعود به معنای پایان جاه‌طلبی عمان نیست و امیدوارم تا دورترین مرحله جام ملت‌های آسیا پیش برویم. در این شرایط باید مهیای بازی بعدی شویم.

به گزارش مشرقف با پایان مرحله گروهی مشخص شد که عمان در مرحله یک هشتم نهایی باید به مصاف ایران برود.

منبع: تسنیم

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۶۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمارش معکوس طولانی برای جدایی ماسیمیلیانو الگری از یوونتوس

یک برد در هشت بازی، روند نتیجه‌گیری شرم‌آوری است که سرمربی یوونتوس را به پایان راهش در این باشگاه نزدیک می‌کند

طرفداری | یوونتوس با ماسیمیلیانو الگری، سه سال درجا زده و شرایط در فصل 24-2023، همان فصلی که این سرمربی قول داده بود یووه برای قهرمانی اسکودتو رقابت خواهد کرد، به‌سان سالیان گذشته است.

به گزارش رومئو آگرستی، یوونتوس وارد فضای تغییر سرمربی در پایان فصل شده است و می‌خواهد با عبور از ماسیمیلیانو الگری، سرمربی‌ای با ویژگی‌های متفاوتی را استخدام کند تا پروژه جدیدش را پیش ببرد؛ به‌طور واضح‌تر، مدیران یوونتوس به دنبال تیاگو موتا یا سرمربی‌ای شبیه به او هستند. 

تنها مسئله برای اجرایی شدن این ایده، زمان‌بندی تصمیم‌گیری است. یوونتوس درست است که نسبت به هدف اول فصلش یعنی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا الان در جایگاه مناسبی قرار دارد و مطابق هدف پیش می‌رود اما کسب یک برد در هشت بازی، زنگ خطر را برای یوونتوس به صدا درآورده است. با توجه به مهره‌های موجود، رسیدن به رتبه 4 یا 5 جدول، شاهکار نیست و در این صورت نیز یووه یک تیم میان‌مایه خواهد بود. 

چرا الگری در خطر است؟

کسب 7 امتیاز از 8 بازی با میانگین 0.87 امتیاز از هر بازی، میانگین امتیازی تیم‌های سقوط‌کننده به دسته پایین‌تر است. همان‌طور که یک‌شنبه در طرفداری خواندید، فقط ساسولو، سالرنیتانا و فروزینونه در این برهه بدتر از یووه امتیاز گرفته‌اند. همین موضوع، مشکلی بزرگ برای الگری است؛ صرف‌نظر از سبک بازی کنونی که در دوران جام‌آوری او در دوره پنج‌ساله اولش هم با انتقادهای فراوانی روبه‌رو بود. دیگر نکته نگران‌کننده این است الگری در 1 ماه و نیم اخیر اصلا نتوانسته از نظر روحی و انگیزشی، یووه را متحول کند و این نشانه‌ای بدتر از نمایش‌های فاجعه‌بار اخیر است. مسئول اصلی بی‌انگیزگی و ناامیدی تیم یوونتوس، سرمربی‌اش است. 

آیا الگری قرار است همین حالا اخراج شود؟

نه. در حال حاضر سرمربی بزرگی در دسترس نیست تا بتواند تعهد سنگین و پرریسک پذیرش هدایت یووه در «فصل جاری» را بپذیرد. در حقیقت چیزی که بیانکونری با آن روبه‌رو است، فراتر از بحران است اما با کمی شانس می‌تواند به هدفش برسد؛ پیروزی مقابل سالرنیتانای محکوم به سقوط و بردن مونتزا در هفته پایانی می‌تواند هدف یووه را تضمین کند اگر فرض کنیم یوونتوس تصمیم به اخراج فوری الگری بگیرد و شوک مورد نظر به تیم وارد نشود، آن‌گاه بانوی پیر با عواقب جبران‌ناپذیری مواجه می‌شود. از این رو مدیران در حال حاضر صبر می‌کنند تا فصل به پایان برسد. 

قهرمانی کوپا ایتالیا، سرنوشت الگری را عوض نمی‌کند

سناریوی پایان همکاری با الگری حتی در صورت فتح کوپا ایتالیا تغییر نخواهد کرد. یووه می‌خواهد فضای تیم را تغییر دهد. کریستیانو جونتولی، سال اول پروژه پنج‌ساله‌اش با یووه را سپری کرده و انتظار می‌رود بتواند از سال دوم، تاثیرگذاری‌اش در باشگاه را نشان دهد. 

مکس الگری می‌گوید به قراردادش با یوونتوس متعهد است. دستمزد خالص 7 میلیون یورویی سرمربی یووه اصلی‌ترین تردید مدیران باشگاه برای قطع همکاری بوده است. پیش‌بینی می‌شود ضرر 123.7 میلیون یورویی در 30 ژوئن در حساب‌های مالی بیانکونری ثبت شود اما صعود احتمالی به لیگ قهرمانان اروپا و راهیابی به جام جهانی باشگاه‌ها، وضعیت مالی یووه را پایدارتر می‌کند؛ به‌خصوص این‌که افزایش سرمایه 200 میلیون یورویی نیز در راه است. 

یوونتوس در تابستان آماده پرداخت غرامت یک ساله الگری است اما ممکن است توافق جهت قطع همکاری بدون غرامت هم حاصل شود که آن داستان دیگری است. به هرحال، انتظار می‌رود در پایان فصل 24-2023، ماسیمیلیانو الگری از یوونتوس جدا شود.  

از دست ندهید ????????????????????????

عاشقانه‌های توماس مولر و کره اسبش! (فیلم) مهاجم معروف بلژیکی روی هوادار، فن کشتی کچ زد! (فیلم) مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا در دام اعتیاد عادل فردوسی پور بازنشسته شد؛ خداحافظ صداوسیما ادگار داویدز به زودی در ایران؛ عیدتون مبارک!

دیگر خبرها

  • ادعای جنجالی بعد از حذف: بازیکنانم را هوایی کردند
  • شمارش معکوس طولانی برای جدایی ماسیمیلیانو الگری از یوونتوس
  • اخراج ژاوی در بازی اتلتیکو مادرید - بارسلونا به دلیل اعتراض شدید به داور / عکس
  • پیروزی دراماتیک چلسی و صعود به نیمه‌نهایی جام‌حذفی
  • برتری 3-2 لاتزیو مقابل فروزینونه در اولین بازی بعدی از استعفای ساری
  • حضور در قهرمانی آسیا حکم مدال را دارد/برای المپیک بعدی شروع کردیم
  • صعود منچسترسیتی و کاوتری به نیمه‌نهایی جام حذفی
  • صعود منچسترسیتی به نیمه‌نهایی جام حذفی با غلبه بر نیوکاسل
  • ماجراهای ۸ پرسپولیسی و یک استقلالی!
  • مهاجم سپاهان: امتیاز گرفتن از تیم‌های مدعی کار بزرگی بود