Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجمع فعالان زیست محیطی جهان (EAF World)، در پیام تازه خود در صفحه رسمی اینستاگرام، از توقف چاپ سررسید و تقویم در "بانک ملت" حمایت کرد. آفتاب‌‌نیوز : با اعلام بانک ملت مبنی بر توقف چاپ سررسید و تقویم در سال 98 و بازنشر این خبر در رسانه‌ها "مجمع فعالان زیست محیطی جهان"، این انتخاب "بانک ملت" را اتفاقی فرخنده دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از آنجا که "بانک ملت" با متوقف کردن چاپ سررسید و تقویم از سال گذشته و ادامه این تصمیم در سال 98، ضمن در نظرگرفتن مسائل زیست‌محیطی، بر پایبندی به مسئولیت‌های اجتماعی و صرفه‎جویی در مصرف کاغذ و هزینه‌های غیرضروری در سازمان خود تاکید کرده، مورد توجه نهادهای مدنی قرار گرفته است.

بازتاب این تصمیم در جامعه و رسانه‌ها که در راستای فرهنگ‌سازی درخصوص مسائل زیست‌محیطی بوده، سبب شد تا مجمع فعالان زیست محیطی، در کمپینی خواستار حمایت تمامی ایران‌دوستان از این حرکت بانک ملت شود.

مجمع فعالان زیست محیطی جهان (EAF World) با هدف افزایش حامیان محیط زیست و حیوانات در جهان به ویژه در ایران فعالیت می‌کند.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بانک ملت چاپ سررسید و تقویم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۶۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراضات فعالان محیط زیست در بخش‌های مختلف آلمان

فعالان محیط زیست در آلمان موسوم به جنبش نسل آخر بار دیگر در اعتراض به سیاست‌های دولت به خیابان‌ها آمدند و اعتراضاتی را در بخش‌های مختلف این کشور برگزار کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از "ان تی وی" آلمان، فعالان زیست محیطی موسوم به نسل آخر دوباره برای حفاظت بیشتر از آب و هوا با مسدود کردن جاده ها در چندین مکان در آلمان اعتراضاتی را برگزار کردند. البته برخلاف کمپین های قبلی، شرکت کنندگان دیگر خود را به جاده ها و خیابان ها نچسباندند.

به گفته پلیس، حدود 130 شرکت کننده در برلین پل وارشاوئر، یک اتصال مرکزی حمل و نقل در منطقه Friedrichshain-Kreuzberg را مسدود کردند. آنها بارها در هر دو لاین جاده ایستادند و نشستند. در مونیخ و رگنسبورگ، پلیس به ترتیب 120 و 150 تظاهرکننده را در تجمعات گزارش شده و گزارش نشده شمارش کرد. پلیس البته اعلام کرد که هیچ مشکل حمل و نقل و ترافیکی عمده ای در مونیخ وجود ندارد.

به گفته پلیس، 30 فعال زیست محیطی از این جنبش هم ارتباط را در جاده دسترسی به بندر کشتی ساسنیتز در نزدیکی پایانه برای گاز طبیعی مایع (LNG) روگن مسدود کردند. نیروهای پلیس ابتدا به معترضان اجازه دادند تا کار خود را انجام دهند، اما پس از چند ساعت به این اعتراضات پایان داده شد. یک سخنگوی پلیس به خبرگزاری آلمان گفت که اکثر شرکت کنندگان توسط افسران از خیابان خارج شدند. عده ای از گروه ها هم داوطلبانه خیابان را ترک کردند.

سخنگوی این جنبش اعتراضی موسوم به نسل آخر پیش از این گفته بود که معترضان قصد دارند مدت بیشتری را احتمالا تا یکشنبه در خیابان ها بمانند. همچنین اقداماتی در فرایبورگ، کارلسروهه و فرودگاه اشتوتگارت انجام شد. پلیس در آنجا از تظاهرات مسالمت آمیز صحبت کرد. در برمن، حدود 100 فعال آب و هوا تقاطع خیابانی در مرکز شهر را اشغال کردند.

اعتراضات دیگری در کلن و لایپزیگ نیز برنامه ریزی شده بود. معترضان در جنبش نسل آخر خواستار حفاظت از آب و هوا، از جمله کنار گذاشتن کامل سوخت های زغال سنگ، نفت و گاز شدند. از ابتدای سال 2022، این گروه محاصره های جاده ای را سازماندهی کرده است که در آن شرکت کنندگان خود را به خیابان ها و جاده ها می چسباندند. با این حال این جنبش اعتراضی اخیراً اعلام کرده است که استراتژی خود را تغییر خواهد داد و از چسبیدن به جاده ها در آینده اجتناب خواهد کرد. این جنبش خواستار تجمعات گسترده در سراسر این کشور شده است.

آلمان این روزها با موجی از اعتصاب ها و اعتراضات از طرف اقشار مختلف مردم در اعتراض به شرایط موجود مواجه است.

اخیرا اعتصاب های گسترده و مداومی در بخش های مختلف این کشور از جمله فرودگاه ها ، کارکنان حمل و نقل عمومی، پزشکان و معلمان رخ داده و تا به حال هم مذاکرات با کافرمایان برای حل مناقشات نتیجه ای نداشته است.

کشاورزان آلمانی هم هم سو با همکاران خود در دیگر کشورهای اروپایی اعتراضاتی را علیه سیاست های دولت و اتحادیه اروپا برگزار کرده و اختلالاتی را ایجاد کرده اند.

جمعیت سالخورده پاشنه آشیل اقتصاد آلمانلغو بسیاری از پروازها در آلمان به دلیل تداوم موج اعتصاب‌ها در فرودگاه‌ها

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط ۱۷۳ قبضه اسلحه از شکارچیان غیر مجاز
  • فاجعه زیست محیطی بیخ گوش شهر
  • توقیف ۲ خودرو در آستانه اشرفیه به دلیل تخلف زیست محیطی
  • در چاپ و خرید سررسید ۱۴۰۳ چه نکاتی اهمیت دارد؟
  • آیت‌الله رئیسی: دولت بر برداشتن گام‌های بلند در زمینه هوش مصنوعی تأکید دارد/ ایجاد محیطی سالم، رقابتی و آرام با دسترسی آسان به بازارهای داخلی و خارجی از جمله ملزومات رونق اقتصاد دیجیتال است
  • اعتراضات فعالان محیط زیست در بخش‌های مختلف آلمان
  • اجرای طرح زیست‌محیطی فاضلاب در جنوب‎شرق استان تهران اهمیت دارد
  • کاهش مقررات زیست محیطی راهکار اتحادیه اروپا برای خاموش کردن شعله‌های خشم کشاورزان
  • تجاوز صهیونیست‌ها به غزه و اثرات فاجعه‌بار بر خاک، آب و هوا
  • دستگیری چهار گروه شکارچی در گرین کوه لرستان