Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ فرشاد مهدوی تنها بازمانده حادثه سقوط هواپیما باری بوئینگ ۷۰۷ در فرودگاه فتح کرج در رابطه با این سانحه، اظهار داشت: قرار بود برای تنظیم بازار از کشور قرقیزستان گوشت وارد کنیم.

وی ادامه داد: به مقصد رفتیم و بارگیری شد، استراحت کردیم و صبح زود حدود ساعت پنج یا پنج و نیم بود که به سمت تهران پرواز کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدوی خاطر نشان کرد: موقع فرود همه چیز عادی بود و نرمال نشستیم، طبق دستور العمل های نرمال فرودگاه را دیدم و نشستیم.

وی ادامه داد: یک لحظه دیدیم آخر باند است و سرعت زیاد بود و یک لحظه قبل از برخود دیگر هیچی چیزی یادم نیست، دیگر هیچ چیزی نفهمیدم تا دیدم که دود همه جا را گرفته، یک نفر با لباس سفید زیر من افتاده بود و یک نفر با لباس مشکی روی من افتاده بود.

این مهندس پرواز عنوان کرد: بین دو نفر گیر افتاده بودم و دیدم آتش به من نزدیک می شود و آهن بین لباس هایم گیر کرده بود و همان لحظه دیدم جوانی آنجا ایستاده و داد زدم، کمک! نمی دانم صدای من شنیده می شد یا نه؟ اینکه چگونه صدای مرا شنید امدادهای الهی بوده.

وی همچنین بیان کرد: لحظه آخر حادثه که متوجه شده بودم دیگر امکان عکس العملی نداشتیم، خیلی ناگهانی پیشرفت، زنده ماندن من یک معجزه است و احساس مرگ به من دست داد و مانند فیلم ها به فکر کار انجام نشده ای هستم که به خاطر آن زنده ماندم.

مهدوی تاکید کرد: ما هم وارد این راه شدیم که به ملت ایران خدمت کنیم و هر وقت لازم شد، جان خود را فدا کنیم و نیاز به تقدیر و تشکر نداریم و عاشقانه کار می کنیم، عاشقانه خدمت می کنیم و عاشقانه هم می میریم.

کد خبر 4516161

منبع: مهر

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران خدمت به مردم سقوط هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۶۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجری‌هایی که در لحظه تحویل سال برنامه دارند؟ 

آفتاب‌‌نیوز :

ویژه برنامه‌های مجریانی که امسال در لحظه سال تحویل روی آنتن زنده اجرا دارند به شرح زیر است:

شبکه یک

پخش ویژه برنامه «ایران دوست داشتنی» به تهیه‌کنندگی مقداد محمدنژاد از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه دیروز شنبه، ۲۶ اسفند به صورت زنده از شبکه اول سیما با اجرای پدرام کریمی آغاز شده است.

در این برنامه فلورا سام، محمد معتمدی و امیرحسین مدرس هم پدرام کریمی را همراهی می‌کنند.

«ایران دوست داشتنی» به مناسب آغاز سال نو شنبه، یک‌شنبه و دوشنبه ساعت ۱۹:۳۰ به صورت زنده پخش می‌شود و سه‌شنبه، ۲۹ اسفند شب سال تحویل ۱۴۰۳ ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه تا ۲ بامداد و لحظه سال تحویل از ساعت ۵ تا ۹ صبح زنده پخش می‌شود.

این برنامه علاوه بر سال تحویل ۱۴۰۳ قرار است هر روز ایام نوروز و ماه مبارک رمضان ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه از شبکه اول سیما پخش شود.

شبکه دو

پخش ویژه برنامه تحویل سال «شب عیدی» هم با اجرای المیرا شریفی‌مقدم، وحید رونقی و مجید یحیایی از ۲۶ اسفند ماه از شبکه دو سیما آغاز شده است.

«شب عیدی» سه شنبه، ۲۹ اسفند ماه نیز از حوالی ظهر تا شب عید روی آنتن است.

شبکه سه

«سال نو» با اجرای حامد سلطانی و یوسف تیموری هم به عنوان ویژه برنامه سال تحویل شبکه سه سیما اعلام شده است.

پخش این ویژه‌برنامه به تهیه‌کنندگی سیدمهدی حسینی از ۲۴ اسفند آغاز شده و تا زمان سال تحویل ۱۴۰۳ روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

«سال نو» از ۲۴ الی ۲۶ اسفند بعد از اخبار شبانگاهی تا پاسی از شب و ۲۷ الی ۲۹ اسفند حدود ساعت هشت شب تا پاسی از شب پخش می‌شود.

شبکه تهران

ابوالفضل آقا خانی، سپند امیر سلیمانی و مریم مومن هم مجریان ویژه «بهار جان» شبکه تهران معرفی شدند.

«بهار جان» عنوان ویژه برنامه زنده تحویل سال شبکه تهران است که از امشب یکشنبه، ۲۷ اسفند ماه از ساعت ۲۳ به روی آنتن خواهد رفت.

پخش این ویژه برنامه عیدانه و نوروزی تا چهارشنبه، اول فروردین ماه ادامه دارد و قرار است روز‌های یکشنبه و دوشنبه از ساعت ۲۲ و ۴۵ تا ۱ و ۴۵ دقیقه بامداد روی آنتن برود و سه شنبه، ۲۹ اسفند از ساعت ۱۹ تا ۸ صبح روز چهارشنبه با مخاطبان همراه باشد.

ویژه برنامه زنده «بهار جان» کاری از گروه اجتماعی است که در شب‌های پایانی سال و برای تحویل گرفتن سال جدید در چند شب از شبکه تهران سیما پخش می‌شود.

شبکه نسیم

برنامه «آی نسیم سحری عید شد» با اجرای فرزاد حسنی به تهیه‌کنندگی افشین حسین خانی ویژه برنامه شبکه نسیم در لحظه تحویل سال اعلام شده است که به مدت ۱۲ ساعت از ساعت ۲۰ شب سه شنبه، ۲۹ اسفند ماه تا صبح یکم فروردین ساعت ۸ از شبکه نسیم به روی آنتن می‌رود.

شبکه قرآن

ویژه برنامه تحویل سال «تسبیح» به صورت زنده با اجرای سید وحید مرتضوی از آستان حضرت معصومه (س) به روی آنتن می‌رود. این برنامه به تهیه‌کنندگی هادی سمیعی زفرقندی از اذان صبح تا زمان تحویل سال پخش خواهد شد.

شبکه افق

ویژه برنامه تحویل سال «سین هشتم» هم با اجرای آرمان غفاریان، امیر علی احمدی، عترت افشار و مریم شهرام‌پور از شبکه افق پخش می‌شود.

همچنین ارتباط زنده با حرم امام رضا (ع) در مشهد مقدس و مزار شهدای بهشت زهرا در لحظه سال تحویل در این برنامه صورت می‌گیرد.

شبکه امید

ویژه برنامه سال تحویل شبکه امید با نام «جشن بزرگ ایران سرود» با اجرای بابک افرا و علی مرادخانی از ۲۸ اسفند به روی آنتن شبکه امید می‌رود.

این برنامه با حضور هنرمندان عرصه موسیقی، میزبان گروه‌های سرود نوجوان از سرتاسر کشور است.

«جشن بزرگ ایران سرود» به تهیه‌کنندگی کمیل سوهانی، کارگردانی سید ابوالفضل موسوی نظر و سردبیری کیاوش زارع طلب و قائم زینلی روز‌های ۲۸ و ۲۹ اسفند ساعت ۲۲ تا ۲۴ و ۱ فروردین ساعت ۵ تا ۷ صبح از شبکه امید سیما پخش خواهد شد.

شبکه کودک

«سر سفره خدا» ویژه برنامه سال تحویل شبکه کودک سیماست. شبکه کودک از یک ساعت قبل از تحویل سال به صورت زنده، ویژه برنامه برنامه «سر سفره خدا» را به تهیه‌کنندگی یاسر غفاری و اجرای احسان مهدی و حامد مدرس روی آنتن این شبکه خواهد برد.

شبکه جام جم

برنامه «شب روشنی» ویژه تحویل سال نیز یکم فروردین ساعت ۳ تا پس از تحویل سال به مدت ۵ ساعت از استودیوی ایرانیان و با اجرای میلاد شیران، شمیم علیزاده، اردشیر منظم و ترابی به روی آنتن می‌رود.

این برنامه شامل بخش‌های نوروز در سایر کشورها، موسیقی و آواز، نوروز در اقوام ایرانی، گزارش‌های مردمی، استندآپ کمدی، نمایش‌های خانواده منظم، گفتگو با میهمانان، نمایش‌های عروسک آرتا، حافظ خوانی، پیام رهبر معظم انقلاب و رییس جمهور به مناسبت تحویل سال نو است.

شبکه سلامت

شبکه سلامت برنامه «حول حالنا» را برای سال تحویل به روی آنتن می‌فرستد. این برنامه از شنبه، ۲۶ اسفند ماه به مدت ۲ ساعت پخش شد و در روز عید از ساعت ۵ صبح تا ۱۰ ادامه دارد.

این برنامه به تهیه‌کنندگی محمدحسین پورفاضلی نژاد به مدت ۲ ساعت با حضور میهمانان حوزه‌ی سلامت با محوریت موضوعات اجتماعی و خانواده و موضوعات سال نو روی آنتن می‌رود.

شبکه آی فیلم

این ویژه برنامه که به مناسبت تحویل سال از شبکه بین المللی آی‌فیلم پخش می‌شود در قالب برنامه ترکیبی نمایشی به کارگردانی داریوش جهانگیری و تهیه‌کنندگی مهرداد جلوخانی تولید شده است.

این برنامه به نمایش بخشی از تاریخ ایران خواهد پرداخت که در طول زمان کمتر در قالب‌های نمایشی به آن پرداخته شده است.

«ارغوان» سه‌شنبه شب، ۲۹ اسفندماه تا زمان تحویل سال به مدت ۷ ساعت روی آنتن شبکه آی‌فیلم ۱ و ۲ می‌رود و بعد از آن در قالب ۱۴ قسمت ۳۵ دقیقه‌ای در ایام نوروز نیز پخش خواهد شد.

در «ارغوان» بازیگرانی همچون جواد انصافی، فرهاد بشارتی، سامان گوران، معصومه عزیز محمدی، تینا میرکریمی، وحید رحیمیان، هانا سطوحی، امیر حسین انصافی، مجید شهریاری، مرتضی کاظمی، مهدی امینی خواه، مونا غمخوار، بهامین تورانی به ایفای نقش پرداخته اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • روایت کودک جانباز از حادثه تروریستی کرمان + فیلم
  • روایت جالب یک رزمنده از لحظات جانباز شدنش + فیلم
  • زنده از سن‌سیروس: دوئل نبازها در لیگ برتر زنان
  • مجری‌هایی که در لحظه تحویل سال برنامه دارند؟ 
  • حادثه‌ای دیگر برای بوئینگ آمریکا
  • روایت پیرمردی که ریشه‌های فلسطین را سبز نگه‌ می‌دارد
  • ببینید | لحظه پراسترس زنده ماندن راننده کامیون پس از سقوط به ته دره
  • مزد کارگر باید طبق تورم افزایش یابد/ از زندگی، فقط زنده ماندن برای کارگران باقی مانده!
  • مزد کارگر باید طبق درصد تورم افزایش یابد/ از زندگی، فقط زنده ماندن برای کارگران باقی مانده!
  • روایت تسنیم از نوزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت در اصفهان