Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-19@04:59:26 GMT

24 مسافر اتوبوس در فیروزکوه نجات یافتند

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۷۰۱۵

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند از نجات 24 مسافر اتوبوس مسیر فیروزکوه و اسکان آنان در روستای سربندان شهرستان دماوند خبر داد. آفتاب‌‌نیوز : مجید صفری پنجشنبه شب در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ساعتی پیش یک دستگاه اتوبوس با 24 مسافر در مسیر فیروزکوه به سمت تهران در حال حرکت بود که به دلیل بارش برف و لغزندگی جاده با رفوژ وسط محور برخورد کرد و متوقف می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه بلافاصله نیروهای امدادی و خدماتی به محل حادثه اعزام شدند، افزود: خوشبختانه به هیچکدام از مسافران آسیبی نرسید و تمامی سرنشینان این اتوبوس در یکی از مساجد روستای سربندان با همکاری دهیاری منتقل و اسکان موقت و پذیرایی شدند.
رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند گفت: با توجه به خسارت وارد شده به اتوبوس، مسافران با وسایل نقلیه دیگری که توسط ستاد بحران شهرستان تامین شده است، می توانند به سفر خود ادامه دهند.

صفری همچنین تصریح کرد: هم اکنون در تمامی محورها اسکان موقت پیش بینی شده و علیرغم حجم زیاد برف، کولاک و توفان تردد ادامه دارد و با تلاش نیروهای ستاد مدیریت بحران، خدمات انجام می شود.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه هم اکنون محورهای مواصلاتی شرق استان تهران باز و تردد در جریان است، بیان داشت: از مسافران و رانندگان می خواهیم در صورت امکان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و یا تجهیزات زمستانی همراه خود داشته باشند.


منبع: آفتاب

کلیدواژه: فیروزکوه مسافر اتوبوس برف و باران لغزندگی جاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۷۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده سازی ۲۸ فضای آموزشی در زارچ برای اسکان مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان زارچ در نشست شورای آموزش‌وپرورش بابیان این‌که ستاد اسکان فرهنگیان از ۲۸ اسفند فعالیت خود را آغاز می‌کند، اظهار داشت: ۲۸ آموزشگاه در قالب ۲۵۰ کلاس درس آماده پذیرش مسافران در ایام نوروز شده است. 


 
صفری خاطرنشان کرد: تعداد ۵۰ مورد از این کلاس‌ها دارای امکانات ویژه، ۱۵ مورد کلاس‌های نوع الف و ۱۹۰ مورد نیز کلاس‌های نوع ب است که برحسب امکانات و ظرفیت‌های موجود دسته‌بندی‌شده‌اند. 


 
مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان زارچ به برنامه‌های فرهنگی برای مسافران نوروزی اشاره کرد و افزود: نماز جماعت در مدارس، تشکیل ستاد امر به معرف ونهی از منکر و با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان پذیرایی از مسافران نوروزی و هدایت مسافران به مساجد ازجمله برنامه‌هایی است که در مدارس اجرا خواهد شد 


 

لازم به ذکر است سال گذشته حدود ۹۷۵۷ نفر با ۲۵۱۰ خانوار، مسافر نوروزی در مدارس این شهرستان اسکان یافتند.

دیگر خبرها

  • ستاد مدیریت بحران پلدختر تشکیل جلسه داد
  • مسافران از توقف در کنار رودخانه های آستارا خودداری کنند
  • اسکان ۱۸ هزار مسافر نوروزی در اصفهان
  • افتتاح ستاد اسکان مسافران نوروزی آموزش و پرورش در استان
  • ۵۰۰ کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در گناوه آماده شد
  • اسکان حدود ۱۸ هزار مسافر در شهر اصفهان طی ۴ شب
  • برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان پلدشت 
  • پذیرش مسافران نوروزی در ۲۵۴ کلاس درس دامغان
  • آماده سازی ۲۸ فضای آموزشی در زارچ برای اسکان مسافران نوروزی
  • آغاز پذیرش مسافران فرهنگی در استان اصفهان