Web Analytics Made Easy - Statcounter

 عباسعلی نجفی، در گفتگو با خبرنگار مهر در محور دوگل با اشاره به بارش برف شدید در این محور، گفت: همکاران ما با آمادگی کامل مشغول عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی هستند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به اینکه در حال حاضر از رامسر تا گلوگاه شاهد بارش شدید برف هستیم، افزود: حدود ۳۳ اکیب راهداری در سطح استان با استعداد ۲۵۰ دستگاه ماشین راهداری شامل لودر، گریدر، بولدوزر، برف روب و برف خور و دستگاه ماشین‌الات سبک با استعداد ۳۵۰ نفر راهدار مشغول عملیات داهداری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امسال بواسطه زمستان زودرس، از اوایل مهرماه عملیات راهداری را آغاز کرده‌ایم، افزود: در حال حاضر حدود ۵ تا ۶ هزار کیلومتر از محورهای استان درگیر برف بوده و راهداران ما مشغول عملیات راهداری و برف‌روبی هستند.

نجفی با بیان میزان راه‌های مازندران را ۱۰هزار و۴۰۰ کیلومتر برشمرد و ادامه داد: از این میزان ۳ هزار و ۷۰۰ کیلومتر محورهای برف‌گیر بوده و ۱۳ گردنه به طول ۷۰۰ کیلومتر نیز در این مسیر وجود دارد.

وی با اشاره به شدت بارش در استان‌های مازندران، تهران و البرز، گفت: محور کندوان موقتا مسدود شد تا عملیات پاک‌سازی انجام شود و محور هراز نیز مقطعی مسدود بوده اما محور سوادکوه باز است و مشکلی در حال حاضر نداریم.

کد خبر 4516171

منبع: مهر

کلیدواژه: برف روبی راهداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۷۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور هراز بازگشایی شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، محور هراز در استان‌ مازندران با تلاش عوامل راهداری بازگشایی شد.

محور هراز به دلیل بارش شدید باران و احتمال ریزش سنگ در هر دو مسیر رفت و برگشت مسدود شده بود.

مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است کد خبر 846680 برچسب‌ها استان مازندران ترافیک - جاده‌ای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خبر مهم

دیگر خبرها

  • برفروبی محور ارتباطی سروآباد پاوه بعد از 5 ماه مسدودی
  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه
  • بازدید امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی «گردنه ته‌ته»
  • تردد در محور هراز برقرار است
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • کمربندی دلیجان به طول ۶ کیلومتر آسفالت می‌شود
  • محور هراز بازگشایی شد
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی