Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی آرژانتینی تیم ملی فوتبال عربستان اشتباهات فردی را عامل اصلی شکست تیمش در بازی پایانی دور گروهی جام ملت‌های آسیا برابر قطر دانست. ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۵ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال عربستان امشب (پنجشنبه) در بازی پایانی گروه E جام ملت‌های آسیا 2019 با نتیجه 2 بر صفر مغلوب قطر شد تا به عنوان تیم دوم جدول رده‌بندی صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنتونیو پیتزی، سرمربی تیم ملی فوتبال عربستان در نشست خبری پس از بازی برابر قطر گفت: هدف‌مان در این بازی پیروزی بود، اما خط دفاعی عربستان در شکل خوب خود قرار نداشت و اشتباهات فردی این شکست را رقم زد.

وی در ادامه افزود: بازیکنان خط دفاعی با ارتکاب اشتباهاتی هنگام حمله‌های قطر باعث شد تا در این بازی شکست را پذیرا شویم. ما باید به تمام حریفان خود احترام بگذاریم و از اشتباهات درس بگیریم. از الان هم شروع به فکر کردن درباره بازی با ژاپن کردیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال عربستان همچنین خاطر نشان کرد: تلاش کردیم تا برابر قطر به پیروزی برسیم و به دنبال ایجاد حمله‌هایی نیز بودیم، اما همان‌طور که گفتم اشتباهات خط دفاعی باعث شکست عربستان شد. 

تیم ملی فوتبال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا 2019 رودرروی ژاپن قرار می‌گیرد. قطر نیز به مصاف عراق می‌رود.

انتقام سخت قطر از عربستان در زمین فوتبال

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۷۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر قوانین هواداران فوتبال در عربستان

فدراسیون فوتبال عربستان به دنبال شلاق خوردن مهاجم مراکشی الاتحاد در بازی فینال سوپرجام این کشور قوانین مربوط به هواداران را بازبینی خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته گذشته در ابوظبی (امارات)، تیم فوتبال الاتحاد جده در فینال سوپرجام عربستان سعودی با نتیجه 4 بر یک مغلوب الهلال ریاض شد. عبدالرزاق حمدالله، مهاجم مراکشی تک گل الاتحاد را در این دیدار به ثمر رساند. او پس از پایان بازی برای صحبت با هواداران به سمت سکو رفت و به دنبال درگیری‌های لفظی روی یکی از تماشاگران آب ریخت. سپس یک هوادار با لباس سنتی عربی، شیئی را که شبیه شلاق یا کمربند بود بیرون آورد و با آن دو ضربه به حمدالله زد. بازیکنان و سایر اعضای تیم الاتحاد سعی کردند برای  حمایت از هم‌تیمی خود از روی سکو بالا بروند، اما مهمانداران ورزشگاه وارد عمل شدند، هوادار را بردند و بازیکنان را کنار زدند.

دستگیری هواداری که به حمدالله شلاق زد + فیلم

بر اساس گزارش رسانه‌های عربستانی؛ فدراسیون فوتبال عربستان با توجه به انتشار گسترده خبر و ویدئوی مربوط به شلاق خوردن عبدالرزاق حمدالله در بازی فینال سوپر جام قصد دارد قوانین مربوط به حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها را برای تضمین ایمنی بازیکنان مورد بازبینی قرار دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فلاحت زاده: امیدوارم بگذارند استقلال قهرمان شود
  • شکست تیم فوتبال شمس آذر برابر استقلال
  • کری سرمربی سردار آژمون برای تیم شکست ناپذیر اروپا
  • کمالوند: باخت برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم/ برای بقای صنعت نفت در لیگ ناامید نیستیم
  • باخت مقابل پرسپولیس را گردن می‌گیرم/ خاک عالم بر سر ما!
  • مسعود مرادی: شخصیت داوران را تخریب نکنید
  • تقسیم امتیاز همسایه‌ها؛ کامبک پیکان برای فرار از باخت برابر هوادار
  • بدترین باخت سرمربی الهلال رقم خورد
  • محرم تنها مربی بدون باخت؛ جواد نکونام به یحیی رسید!
  • تغییر قوانین هواداران فوتبال در عربستان