Web Analytics Made Easy - Statcounter

اشتوتگارت یک مدافع جوان جذب کرده است.

طرفداری - اوزان کاباک بالاخره گالاتاسارای را ترک کرد. قبلا گفته می شد باشگاه هایی چون اینتر و رم به دنبال جذب این بازیکن هستند ولی او در نهایت با انتقالی 11میلیون یورویی به اشتوتگارت رفت.

به گزارش وب سایت رسمی اشتوتگارت، آنها این مدافع جوان ترک را جذب کرده اند. در بیانیه اشتوتگارت می خوانیم:

اوزان کاباک از باشگاه گالاتاسارای ترکیه به اشتوتگارت پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن 18ساله ترک تا 30 ژوئن 2024 با باشگاه قرارداد امضا کرد. او در فصل جاری 17بار برای گالاتاسارای به میدان رفته است؛ 13بازی در سوپرلیگ ترکیه و 4بازی در لیگ قهرمانان اروپا. در ضمن کاباک 11بازی هم برای تیم ملی زیر 18ساله های ترکیه انجام داده و 4گل هم به ثمر رسانده است. او در اشتوتگارت با پیراهن شماره 18 بازی خواهد کرد.

اوزان کاباک بعد از امضای قرارداد با اشتوتگارت گفت:

خوشحالم که این انتقال انجام شد. منتظر دیدار با هم تیمی های جدیدم، اعضای باشگاه و طرفداران اشتوتگارت هستم. می خواهم در اتمسفر فوق العاده ورزشگاه مرسدس بنز آرنا حضور پیدا کنم. من اهداف بزرگی دارم که می خواهم در آینده و در اشتوتگارت به همه آنها برسم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۷۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگلزمان سرمربی تیم ملی آلمان تا ۲۰۲۶ ماند

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون فوتبال آلمان با انتشار اطلاعیه ای خبر از تمدید قرارداد با یولیان ناگلزمان سرمربی خود تا سال ۲۰۲۶ داد. سرمربی مانشافت که از باشگاه‌های لیورپول و بایرن مونیخ پیشنهاداتی را دریافت کرده بود تصمیم گرفت به حضورش در تیم ملی آلمان ادامه دهد. بنابراین او در جام جهانی ۲۰۲۶ که به میزبانی مشترک کشورهای آمریکا، مکزیک و کانادا خواهد بود روی نیمکت آلمان می‌نشیند.

کد خبر 6082429

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات کشتی قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات
  • ناگلزمان سرمربی تیم ملی آلمان تا ۲۰۲۶ ماند
  • رسمی: ناگلزمان با تیم ملی آلمان تمدید کرد
  • آغاز مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات
  • کشتی آزاد ایران در یک قدمی دو‌ سهمیه المپیک
  • تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است/ باید برای هر تدبیر شهری، پیوست فرهنگی تعریف کنید
  • تکلیف مدیریت شهری در مشهد ایجاد زائرسرا‌های ارزان قیمت است
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد کلیوند عباسی در اهواز
  • بایرن مونیخ مقصد مورد علاقه کریس فوریش؛ باواریایی‌ها پیشتاز رقابت بر سر وینگر اشتوتگارت
  • سوییس به معاهده آرتمیس پیوست