Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، شبکه خبری المیادین به نقل از منابعی خبر داد که دولت لبنان درخواست آمریکا برای شرکت در کنفرانس ضد ایرانی ورشوی لهستان را رد کرده و قصد ندارد در این کنفرانس شرکت کند.

پیش از این مایک پامپئو، وزیر امور خارجه آمریکا در مصاحبه با شبکه تلویزیونی «فاکس نیوز» گفته بود که ایالات متحده در حال فراهم سازی نشست بین المللی درباره برقراری ثبات در خاورمیانه در تاریخ 13- 14 فوریه (24 و 25 بهمن ماه) در لهستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، در این نشست نمایندگان کشورهای آسیایی، آفریقایی و غربی و همچنین منطقه خاورمیانه دعوت می‌شود تا مسائل مربوط به ثبات و صلح در خاورمیانه، با توجه به اقدامات ایران را بررسی کنند.

انتهای پیام/

171 / 156 لهستان ورشو جمهوری اسلامی ایران آمریکا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: لهستان ورشو جمهوری اسلامی ایران آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۷۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت طرح «خاورمیانه جدید» آمریکا را ازبین برد


به گزارش .خبرگزاری صداوسیما شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان با اشاره به اینکه نابودی رژیم صهیونیستی و پیروزی فلسطین نزدیک است تاکید کرد که مقاومت اسلامی با استفاده از حداقل قدرت خود توانست قواعد خود را به دشمن تحمیل کند.

شیخ نعیم قاسم در جریان یک نشست سیاسی که توسط انجمن علمای مسلمان در بیروت برگزار شد گفت که مسیر رژیم اشغالگر صهیونیستی توحش و ظلم بوده و نابودی آن نزدیک است. اما مسیر فلسطین، جهاد و شهادت و صبر بوده و پیروزی آن نزدیک است.

این مقام حزب‌الله تاکید کرد که اسرائیل بدون حمایت جهان استکباری نمی‌تواند دوام بیاورد. اکنون ۲ چیز می‌تواند جنگ غزه را متوقف کند: آمریکا و انتخابات آن و وحدت و همبستگی استثنائی در جهان با مردم فلسطین در برابر اسرائیل.

وی با اشاره به شکست همه پروژه‌های دشمن آمریکایی - صهیونیستی و متحدان آنها در منطقه اظهار داشت که پروژه «خاور میانه جدید» (که آمریکا طراحی کرده بود) برای اولین بار در جنگ جولای ۲۰۰۶ (میان حزب‌الله و ارتش صهیونیستی) و برای دومین بار در سوریه (اشاره به جنگ جهانی تروریسم علیه سوریه) و این بار در غزه نابود شد و از بین رفت.

معاون دبیرکل حزب‌الله در ادامه گفت که ما در این رویارویی با دشمن صهیونیستی قواعدی را وضع کردیم که از طریق آن همه اهداف خود را محقق ساختیم از جمله: حمایت از مردم غزه، مشغول کردن دشمن در جبهه شمالی فلسطین اشغالی و آواره شدن شهرک‌نشینان صهیونیست و وارد شدن خسارت‌های سنگین به اشغالگران، تثبیت معادله بازدارندگی مقاومت با استفاده حداقلی از قدرتی که داریم.

وی در پایان تصریح کرد که همه این اهداف با فداکاری‌های زیاد محقق شد.

دیگر خبرها

  • هشدار روسیه درباره برنامه غرب برای ترور زلنسکی/سقوط بمب‌افکن استراتژیک ارتش روسیه
  • یک پیامرسان مهم و یک شبکه اجتماعی از اپ استور چین حذف شدند
  • واکنش اوسمار به تحریم کنفرانسش در آبادان
  • جنجال در آبادان: نمی‌خواهیم اوسمار حرف بزند!
  • انگلیس ۱۳ نهاد ایرانی را در ارتباط با عملیات«وعده صادق» تحریم کرد
  • انگلیس ۱۳ نهاد ایرانی را در ارتباط عملیات «وعده صادق» تحریم کرد
  • هشدار درباره تهدید حمله به مراکز هسته‌ای در خاورمیانه
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • چین: کار زیادی پیش از نشست صلح اوکراین باید انجام شود
  • مقاومت طرح «خاورمیانه جدید» آمریکا را ازبین برد