Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان تأکید کرد تیم ایران رفته رفته به تحقق رویای قهرمانی نزدیک می‌شود. ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۵ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از امارات، مهدی طارمی یکی از بازیکنان تأثیرگذار و ثابت تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات جام ملت‌های آسیا به حساب می‌آید، بازیکنی که با دو گلی که در دیدار نخست مقابل یمن به ثمر رساند، یکی از مدعیان آقای گلی این مسابقات هم به شمار می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته طارمی که در دیدار پایانی مرحله گروهی مقابل عراق با صلاحدید کی‌روش روی نیمکت نشست بسیار امیدوار است تیم ایران به حسرت 43 ساله خود پایان دهد.

مهدی طارمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به امارات در خصوص دیدار با عراق، امید به آقای گلی در مسابقات و دیدارهای تیم ملی در مراحل بعد صحبت‌هایی انجام داده است که در زیر می‌خوانید:

تسنیم: تیم ایران به عنوان صدرنشین از گروه خود صعود کرد و یک گام دیگر به رویای قهرمانی نزدیک شدیم.

همین که به عنوان تیم اول صعود کردیم، خدا را شکر. همین‌طور که شما گفتید کم کم به رویایی که مدنظر همه است،‌ نزدیک می‌شویم.

تسنیم: عراق بیشتر به دنبال پیروزی مقابل ایران و صدرنشینی در گروه بود. ما هم همان‌طور که کی‌روش گفت سعی می‌کردیم بازی را کنترل کنیم، به نظرت توانستیم استراتژی‌مان را در بازی با عراق اجرا کنیم؟

بله،‌ بازی کاملاً کنترل شده بود و عراق موقعیت خاصی نداشت. برنامه‌ای که داشتیم را در زمین پیاده کردیم و همان‌طور که دیدید در نیمه اول هر زمانی که خواستیم روی دروازه حریف فشار آوردیم و موقعیت‌های خوبی هم داشتیم. به طور کلی بازی کنترل شده و خوبی بود.

تسنیم: در مرحله بعد هم که با عمان بازی خواهیم کرد.

مهم نیست مقابل چه تیمی بازی می‌کنیم. مهم این است خودمان را باور داشته باشیم و برنامه‌های‌مان را پیاده کنیم. ما نباید غصه اینکه مقابل چه تیمی بازی می‌کنیم را داشته باشیم،‌ سایر تیم‌ها باید به این فکر کنند که قرار است مقابل ایران بازی کنند. حریف‌مان هر تیمی باشد آنالیز می‌کنیم و ان‌شاءالله هم بتوانیم پیروز شویم.

تسنیم: با وجود اینکه با سردار آزمون زوج خوبی در خط حمله تشکیل داده‌اید،‌ اما در بازی با عراق نیمکت‌نشین بودی،‌ آیا این موضوع به دلیل مسائل تاکتیکی بود یا دلیل دیگری داشت؟

این نظر کی‌روش است که چه کسی بازی کند. شاید به خاطر استراتژی و برنامه‌ای که داشت من روی نیمکت نشستم. مهم نیست چه کسی بازی می‌کند، مهم این است که تیم ملی نتیجه بگیرد و به نظرم هم خوب بود.

تسنیم: در یک صحنه در بازی با عراق، سردار آزمون می‌توانست به تو پاس بدهد، چون در موقعیت خوبی قرار داشتی.

نه، در آن صحنه‌ها نمی‌شود پاس داد و فکر هم می‌کنم شرایط برای پاس دادن فراهم نبود.

تسنیم: به نظرت آقای گل مسابقات می‌تواند از تیم ایران باشد؟

ان‌‌‌شاءالله ... .

پاداش بازیکنان تیم ملی فوتبال پرداخت شد

 

انتهای پیام/

R35347/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط جام ملت‌های آسیا مهدی طارمی تیم ملی فوتبال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام ملت های آسیا مهدی طارمی تیم ملی فوتبال ایران جام ملت های آسیا مهدی طارمی تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۷۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طارمی خوش به حالش شد! | ستاره ایرانی زیر نظر استاد احیا

به گزارش همشهری‌آنلاین، پیرو آسیلیو، مدیر ورزشی اینتر رسما از جذب مهدی طارمی خبر داد و گفت که فعلا این باشگاه برای فصل بعد ۲بازیکن گرفته است. مهدی طارمی با قراردادی آزاد از پورتو راهی این تیم خواهد شد و خرید بعدی این تیم هم پیوتر زیلینسکی ستاره لهستانی ناپولی است.

پیوتر زیلینسکی از ارکان قهرمانی ناپولی در فصل گذشته سری‌آ بود و حالا به‌عنوان بازیکن آزاد به جوزپه مه‌آتزا می‌رود. هافبک لهستانی از زمانی که مشخص شد قراردادش را تمدید نمی‌کند، دیگر نقش مهره کلیدی را نداشت. حالا سیمونه اینتزاگی باید زیلینسکی و طارمی را احیا کند. طارمی این فصل فقط ۴گل (یک پنالتی) با پیراهن پورتو به ثمر رسانده و این تعداد برای بازیکنی که سابقه آقای گلی مشترک لیگ برتر پرتغال را دارد، عدد ناچیزی است. او پس از جام ملت‌های آسیا و البته بیشتر به‌خاطر اینکه مشخص شد قراردادش را تمدید نمی‌کند، مدتی طولانی در پورتو نیمکت‌نشین بود. البته مهدی آسیب‌دیدگی جزئی هم داشت اما معلوم بود کونسیسائو دیگر به او اعتمادی ندارد و به‌خاطر همین فقط در ۱۸بازی در ترکیب قرار گرفت. شانسی که او و زیلینسکی آورده‌اند این است که فصل آینده زیرنظر کسی تمرین خواهند کرد که استاد احیای بازیکنان فراموش‌شده و تمام‌شده است. اینتزاگی پیش از این بازیکنانی را که به‌نظر می‌رسید دیگر فوتبالشان تمام شده، به میدان برگردانده است.

دارمیان

دارمیان پس از دوران ناکامی مطلق در منچستریونایتد مجبور شد ۴سال بی‌ثمر را در اولدترافورد رها کند و به باشگاه فراموش شده پارما بپیوندد اما اینتزاگی او را نجات داد. مدافع راست ایتالیایی در تیمی فرصت درخشش یافت که دومفریز هلندی را در اختیار داشت و جذب پاوارد در این فصل می‌توانست موقعیت او را بیشتر به خطر بیندازد اما دارمیان هم در دفاع سه‌نفره و هم در پست وینگ‌بک راست بازی کرد و در هر دو پست موفق بود.

میخیتاریان

هنریک میخیتاریان قربانی معامله مورینیو با باشگاه آرسنال شد که می‌خواست او را با الکسیس سانچس عوض کند. این معامله باعث شد هر دو بازیکن دچار افت شدید شوند؛ نه میخیتاریان برای آرسنال بازیکن سابق شد و نه الکسیس در منچستریونایتد به درخشش ادامه داد. میخیتاریان حتی در آاس‌رم هم نتوانست به بازیکنی در استانداردهای زمان منچستر یا این فصل خودش برسد. حالا میخیتاریان در ۳۵سالگی یک بازیکن بدون جانشین در اینتر است؛ کسی که فرصت استراحت هم نداشت.

الکسیس

الکسیس دیگر بازیکن فراموش شده‌ای بود که در اینتر فرصت‌هایی برای یادآوری گذشته درخشانش در آرسنال و بارسلونا داشت. بازیکن شیلیایی از بس درب و داغان شده بود که از منچستریونایتد به اینتر قرض داده شد و بعدها قراردادش با ثمن بخس(قیمت ناچیزی) با باشگاه ایتالیایی قطعی شد. اینتر یک فصل او را به مارسی قرض داد و سپس برگرداند تا ذخیره‌ای مطمئن برای خط حمله فیکس تیم باشد. الکسیس حالا در ۳۵سالگی می‌تواند بگوید عضوی از تیم قهرمان ایتالیا بوده که در فاصله ۵هفته به پایان لیگ جام را به نام خودش زد.

دی مارکو

بدون هیچ تردیدی فدریکو دی‌مارکو بهترین مدافع چپ حال‌حاضر یا به‌عبارت بهتر، بهترین وینگ‌بک چپ در سیستم دفاع سه‌نفره جهان است. او که ۲۶سال سن دارد، چیزی نمانده بود دوران فوتبالش در گمنامی به پایان برسد. دی‌مارکو محصول خود باشگاه اینترمیلان است و در ۲مقطع هم عضو تیم بزرگسالان بوده اما یک انتخاب نادرست در سال۲۰۱۷ و رفتن به تیم سیون سوئیس او را از نظرها پنهان کرد. دی‌مارکو در بازگشت به اینتر بد کار نکرد اما نه چندان که باشگاه روی او ریسک کند. یک فصل در پارما و یک فصل در هلاس ورونا بازی کرد و سپس به اینتر برگشت و سومین حضور او در این تیم، اینترمیلان را صاحب یک بازیکن بدون جانشین کرد.

لوکاکو

اینتزاگی و ماروتا (مدیر و مغز متفکر باشگاه که یووه را به قهرمانی‌های پیاپی رسانده بود) توانستند مهاجم بلژیکی را با قیمت ۱۰۰میلیون یورو به چلسی بفروشند. لوکاکو طبق عادت در تیم‌هایی که قرضی برای آنها به میدان رفته، بهتر بازی می‌کند. این بازیکن در چلسی نتوانست خودش را اثبات کند و اینتر به‌راحتی و خیلی ارزان او را برگرداند. لوکاکو در بازگشت در مسابقاتی به تیم کمک کرد اما سر بزنگاه و در فینال لیگ قهرمانان فصل پیش درحالی‌که اینترمیلان نسبت به منچسترسیتی تیم شایسته‌تری برای قهرمانی بود، گل خالی را خراب کرد و باعث از دست رفتن جام شد. اینتزاگی و ماروتا حاضر نشدند برای قطعی کردن قرارداد این بازیکن به چلسی پول هنگفتی بدهند و لوکاکو برای احیا مسیر رم را در پیش گرفت.

بارلا

برای انتخاب بهترین هافبک حال‌حاضر جهان گزینه‌های معدودی وجود دارد و هر کسی باید از بین دی‌بروینه، مودریچ، بلینگام، فلوریان ویترز و بارلا یکی را انتخاب کند. بارلا از فصل ۲۰-۲۰۱۹ عضو اینتر است اما هرگز به‌خوبی ۲فصل اخیر نبوده. آنچلوتی او را برای رئال‌مادرید می‌خواست و باشگاه‌های انگلیسی زیادی برای خرید این هافبک خلاق ۲۷ساله صف کشیده‌اند اما خودش بازی در ایتالیا و زیرنظر اینتزاگی را ترجیح می‌دهد.

دیگران

اینتزاگی حتی بازیکنانی مثل مارکو آرناتوویچ پا به سن گذاشته که از بولونیا قرضی به این تیم آمده و همچنین یان زومر را که فقط برای پر کردن جای خالی نویر در دوران مصدومیت این دروازه‌بان به بایرن رفته و در تیم بزرگ دیگری بازی نکرده بود، به بازیکنانی فوق‌العاده تبدیل کرده. هنر سرمربی موفق ایتالیایی همین است؛ احیای بازیکنان و بازی گرفتن از بازیکنان مسن. خوش به حال مهدی طارمی!

کد خبر 846903 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها مهدی طارمی خبر مهم لژیونرهای فوتبال تیم اینترمیلان

دیگر خبرها

  • طارمی خوش به حالش شد! | ستاره ایرانی زیر نظر استاد احیا
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • پای طارمی به قهرمانی اینتر میلان باز شد
  • بازی سختی مقابل تیمی که ژاپن را حذف کرده داریم
  • پای مهدی طارمی به قهرمانی اینتر باز شد
  • مطرح شدن نام مهدی طارمی بعد از قهرمانی اینتر
  • مطرح شدن نام مهدی طارمی وسط جشن قهرمانی اینتر
  • درخشش دوباره طارمی؛ بازگشت ستاره ایرانی به اوج
  • مهدی تارتار: هیچ حمایتی نمی‌شویم و حتی زمین تمرین هم نداریم!
  • پاس گل مهدی طارمی مقابل کاساپیا (کاساپیا 1-2 پورتو)