Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@08:03:12 GMT

کشته شدن یک پزشک و یک کودک در اعترضات سودان

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۷۴۶۳

کشته شدن یک پزشک و یک کودک در اعترضات سودان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از القدس العربی، کمیته مرکزی پزشکان سودان در بیانیه ای اعلام کرد که یک پزشک و یک کودک بر اثر اصابت گلوله به سرشان کشته شدند.

طبق اعلام شاهدان عینی اعترضات در مقابل بیمارستانی که جسد کشته شدگان به آنجا منتقل شده بود، برگزار شد.

مخالفان سودانی خواهان کناره گیری عمر البشیر رئیس جمهور این کشور از قدرت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سودان از ۱۹ دسامبر گذشته شاهد تظاهرات‌هایی در خارطوم و تعدادی از ایالت‌های این کشور در اعتراض به گرانی و اوضاع بد معیشتی است.

اقتصاد سودان با کمبود ارز خارجی و افزایش نرخ تورم مواجه است و نرخ تورم به ۷۰ درصد رسیده و ارزش پول ملی این کشور نیز کاهش یافته است.

کد خبر 4516192

منبع: مهر

کلیدواژه: اعتراضات مردمی خارطوم سودان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۷۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه دوم کشوری در تامین مسکن از دستاورهای حوزه اقتصادی قم

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمد آقامیری پیش از ظهر سه‌شنبه در دیدار نوروزی با آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه اظهار کرد: در سالی که گذشت در دو جبهه فرهنگی و معیشتی اقداماتی را دنبال کردیم. در سال ۱۴۰۲ دو بخش مهم فرهنگی و معیشتی به جد دنبال شد.

استاندار قم بیان کرد: استان قم بالاترین نرخ رشد مشارکت در انتخابات در کشور را کسب کرد. استان قم با مشارکت حدود ۵۰ درصدی بالاترین نرخ رشد را در بین سایر استان‌های کشور داشت.

آقامیری ابراز کرد: در زمان برودت هوا و آن بارش برف بی‌سابقه باتلاش موجدانه مسئولان حتی دو ساعت هم جاده‌های و مسیرهای مواصلاتی استان مسدود نشد.

وی عنوان کرد: تورم ماهانه استان قم ۲/۶ کاهش و در تورم سالانه شاهد کاهش ۶ درصدی بودیم که این آمار از میانگین کشوری نیز کم‌تر است.

استاندار قم با بیان اینکه ۱۸۵ واحد صنعت و معدن و ۱۱۰ واحد جهادکشاورزی در حال توسعه هستند، اذعان کرد: ۷۸۰ نفر از مراجعات مردمی موفق به اخذ تسهیلات شدند ضمن اینکه مدیران می‌بایست اقدامات جهادی و جهشی را در اولویت قرار دهند.

آقامیری خاطرنشان کرد: کسب رتبه دوم کشوری در تامین مسکن از دستاورهای حوزه اقتصادی استان قم بشمار می‌رود ضمن اینکه ما با پرداخت وام‌های مسکن می‌توانیم به رتبه نخست نیز ترقی پیدا کنیم.

کد خبر 6062917

دیگر خبرها

  • ادامه روند کاهشیِ نرخ تورم در استان قزوین
  • سازمان ملل: بیش از ۱۳ هزار کودک در جنگ غزه کشته شدند
  • در غزه و سودان چه خبر است؟/ آنقدر گرسنه می مانی تا ذره ذره آب شوی
  • الشرق: ایران و سودان به صورت متقابل سفیر تعیین کردند
  • پیدا و پنهان اقتصاد در سالی که گذشت!
  • وعده رفع تورم و بیکاری در کردستان
  • چرا پزشکان خودکشی می‌کنند؟
  • قیمت واقعی دلار اعلام شد/ تا یک ماه دیگر نرخ دلار به این عدد می‌رسد
  • کسب رتبه دوم کشوری در تامین مسکن از دستاورهای حوزه اقتصادی قم
  • قیمت واقعی دلار اعلام شد