Web Analytics Made Easy - Statcounter

رم - ایرنا - مطبوعات ایتالیا با اشاره به دیدار تیم های فوتبال ایران و عراق در جام ملت های آسیا، پرتاب های دستی علیرضا بیراوند دروازه بان تیم ملی ایران را شگفت آور دانستند.

به گزارش ایرنا، روزنامه های 'لاستمپا' و 'لارپوبلیکا' روز پنجشنبه با انتشار ویدیویی از لحظه پرتاب دستی توپ توسط بیرانوند به وسط زمین در بازی با عراق نوشتند: یکی از لحظات شگفتی آور این بازی که با نتیجه صفر بر صفر پایان یافت، یقینا پرتابهای دست دروازه بان ایران بود که توان پرتاب توپ راحداقل تا 70 متر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بیرانوند که در گذشته چوپان و بی خانه بود، قبلا نیز چنین حرکت های ورزشی را کرده بود و یک چنین پرتابی را در سال 2015 وقتی در باشگاه نفت تهران بازی می کرد نیز انجام داد.
بیرانوند 26 ساله در بازی های جام جهانی سال گذشته محبوبیت پیدا کرد زمانی که توانست ضربه پنالتی رونالدو را مهار کند و نتیجه بازی با پرتغال یک بر یک تمام شد . پرتاب دست بیرانوند هنوز شگفتی آور است با توجه به اینکه رکورد جهانی پرتاب توپ متعلق به 'ادرسون' دروازه بان برزیلی است که با 'ضرب پا' موفق شد تا 75.35 برسد.
اروپام**461 **1859

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش بيرانوند پرتاب دست ايتاليا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۷۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش دروازه بان تیم ملی در فضای مجازی

پزشک بیرانوند هم در استوری ایسنتاگرامش خبر از بازگشت او در ۱۰ روز آینده داده بود. بیرانوند هم این خبر را در استوری خود منتشر کرد.

منبع: فارس

tags # علیرضا بیرانوند ، فوتبال سایر اخبار چرا مو‌های بدن زنان کمتر از مردان است؛ آیا زنان مردان پشمالو را بیشتر می‌پسندند؟ مغز آلبرت انیشتین از مغز یک نئاندرتال کوچک‌تر بود! آیا انسان‌های اولیه عاشق می‌شدند؟ آنها چگونه همسر خود را انتخاب می‌کردند؟ قدیمی‌ترین راز تاریخ فاش شد؛ اول مرغ بود یا تخم‌مرغ؟!

دیگر خبرها

  • خبر خوش دروازه بان تیم ملی در فضای مجازی
  • امیررضا رفیعی؛ جانشین بیرانوند که به تیم ملی رسید
  • جانشین بیرانوند به نسل جدید دروازه‌بانی کمک کرد
  • رفیعی به نسل جدید دروازه بانی کمک کرد/ اصرار بیرانوند خوب نیست
  • لقب بیرانوند به جانشین او در پرسپولیس رسید
  • بیرانوند فعلا برنگردد بهتر است | حیف از لحظه ای که بهترین گل فصل به ثمر نرسید
  • بهترین روز عمر گلر جوان، رفیعی شایسته تمجید
  • جانشین بیرانوند خیال پرسپولیس را راحت کرد
  • گزارش: زوایای متفاوت یک آسیب‌دیدگی جنجالی
  • جانشین علیرضا بیرانوند کیست؟