Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@16:53:57 GMT

هشدار اميرعبداللهيان به آمريکا

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۷۵۴۰

هشدار اميرعبداللهيان به آمريکا

خبرگزاري آريا - دستيار ويژه رييس مجلس شوراي اسلامي در امور بين‌الملل­­ درباره عواقب آزاد نشدن فوري «مرضيه هاشمي» مجري شبکه «پرس‌تي‌وي» توسط دولت آمريکا هشدار داد.
به گزارش خبرگزاري آريا؛ «حسين اميرعبداللهيان» پنجشنبه‌شب در توييتر نوشت: بازي سياسي بازداشت «مرضيه هاشمي» را ­آمريکا شروع کرد، اگر اين خبرنگار «پرس­‌تي‌­وي» ­فورا آزاد نشود، پايان اين بازي­ به‌دست آمريکا نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

­
«مرضيه هاشمي» خبرنگار، مستندساز و گوينده‌ آمريکايي الاصل شبکه‌ي پرس تي‌وي است. وي با نام «ملاني فرانکلين» (Melanie Franklin) در ايالت کلرادو آمريکا به دنيا آمده و در رشته‌ رسانه فارغ‌التحصيل شده است.
مرضيه يا همان ملاني متولد آمريکا در جواني تحت تاثير شخصيت امام خميني (ره)، بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران مسلمان شد و به ايران مهاجرت کرد.
اين مجري مسلمان شبکه پرس‌تي‌وي که براي ديدار با خانواده خود به اين کشور رفته در فرودگاه «سنت لوئيس» (St. Louis) بازداشت و به يک بازداشتگاه پليس فدرال آمريکا در واشنگتن منتقل شده است.118

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۷۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان: اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به تصمیم اتحادیه اروپا برای وضع تحریم علیه ایران در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: مایه تأسف است که اتحادیه اروپا در ایجاد محدودیت غیرقانونی بیشتر علیه ایران سریع تصمیم می‌گیرد، فقط به این دلیل که ایران از حقش برای دفاع از خود در برابر تجاوزات گستاخانه رژیم اسرائیل استفاده کرده است.

وزیر امور خارجه همچنین نوشت: اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند. در حالی که رژیم اسرائیل به نسل‌کشی فلسطینیان با ارتکاب جنایات جنگی ترکیبی و حملات موشکی و ایجاد قحطی ادامه می‌دهد، واکنش اتحادیه اروپا به آن تقریباً چیزی بیش از کلمات توخالی نیست.

امیرعبداللهیان تصریح کرد: اتحادیه اروپا باید مسئولانه عمل کرده و رژیم اسرائیل را تحریم کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشدار احمدیان به کشور‌های میزبان مراکز امنیت سایبری صهیونیستی
  • هشدار دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران به کشورهایی که اجازه استقرار مراکز امنیت سایبری خود را به رژیم صهیونیستی داده‌اند
  • هشدار احمدیان به کشورهایی که اجازه استقرار مراکز امنیت سایبری خود را به رژیم صهیونیستی داده‌اند
  • پخش مستند «نیمه شب ۲۴ آوریل» از شبکه دو سیما
  • هشدار به داوطلبان آزمون سراسری
  • هشدار جدی امیرعبداللهیان به اتحادیه اروپا
  • واکنش امیرعبداللهیان به تصمیم اتحادیه اروپا درباره ایران
  • امیرعبداللهیان: اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • دعوت از پاراتکواندو کار بانوی قمی به تیم ملی
  • امیرعبداللهیان: ایران به‌دنبال تنش در منطقه نیست