Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-23@09:15:12 GMT

دیدار رئیس جمهور روسیه از صربستان

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۷۶۲۹

دیدار رئیس جمهور روسیه از صربستان

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، «الکساندر ووچیچ» رئیس‌جمهوری صربستان رسما از پوتین در فرودگاه استقبال کرد.

مطابق اعلام مقامات رسمی صربستان،پوتین در خصوص بحران کوزوو، توسعه همکاری‌های اقتصادی دو کشور و مسائل منطقه با مقامات بلگراد مذاکره خواهد کرد.

قرار است دو کشور در جریان این سفر ۲۰ موافقت‌نامه امضاء کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجرای پروژه‌های مشترک در حوزه انرژی، زیرساخت، نوآوری و نظامی از جمله این موافقت‌نامه‌ها خواهد بود. همچنین دو طرف قصد دارند در خصوص تاسیس یک مرکز هسته‌ای در صربستان موافقت‌نامه‌ای امضاء کنند.

در همین راستا سایت خبری تحلیلی اکسپرس انگلیس نوشت: پلیس صربستان یک نیروی وابسته به داعش را به ظن برنامه ریزی برای ترور ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه که در بلگرد بسر می برد، دستگیر کرده است.

لازم به ذکر است، این چهارمین سفر پوتین به بلگراد از سال ۲۰۰۱ میلادی محسوب می‌شود. آخرین دیدار رسمی پوتین و وچیچ در دوم ماه اکتبر گذشته در مسکو انجام شده بود.

انتهای پیام /

183 / 156 روسیه صربستان دیدار پوتین کوزوو ترور

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: روسیه صربستان دیدار پوتین کوزوو ترور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۷۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، در گفتگو با مقاماتی از اروپا، اوکراین را بخشی از روسیه خواند. این مطلب توسط وال استریت ژورنال گزارش شده است.

به نوشته این نشریه، ترامپ پیش از این بار‌ها از حمایت واشنگتن از کی یف شکایت کرده بود. این روزنامه به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که او در گفتگو با مقامات اروپایی، اوکراین را "اوکراین آنها" و "بخشی از روسیه" خواند.

پیشتر روزنامه گاردین به نقل از فیونا هیل، مدیر سابق امور روسیه در شورای امنیت ملی آمریکا، نوشت که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در دوران ریاست جمهوری خود نتوانست با این ایده که اوکراین یک کشور مستقل است کنار بیاید. خاطرنشان شد که رئیس جمهور سابق آمریکا به صراحت گفته است که اوکراین و کریمه باید بخشی از روسیه باشند. دونالد ترامپ همچنین اعلام کرد که در صورت پیروزی در انتخابات آتی، می‌تواند از روز بعد مذاکرات روسیه و اوکراین را آغاز کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • دعوت پوتین از همه کشورها برای گسترش کریدور شمال-جنوب
  • افزایش همکاری‌های فرهنگی ایران و پاکستان
  • زلنسکی و احتمال مذاکره با روسیه!
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • دیدار «پوتین» و «علی اف» در مسکو
  • جزئیات پرداخت وام سفر دوم رئیس‌جمهور به چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • روسیه تسهیل تجارت غلات در گروه بریکس را کلید زد
  • اندیشکده آمریکایی: روسیه خود را برای جنگ با ناتو آماده می‌کند
  • کلینتون: ترامپ دیکتاتور، مخالفان را به قتل می‌رساند
  • اعلام آمادگی صدر اعظم آلمان برای مذاکره با پوتین