Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم فوتبال پرسپولیس اردوی آماده‌سازی خود را در کشور قطر و در کمپ اسپایر دوبی برگزار می‌کند. سرخپوشان از روز 18 دی ماه به قطر سفر کردند و این اردو قرار است تا روز 30 سی دی ماه ادامه داشته باشد.

در جریان این کمپ بسیاری از بزرگان فوتبال دنیا، مانند ژاوی هرناندز کاپیتان سابق بارسلونا، نیکو کواچ سرمربی بایرن مونیخ و مانوئل نویر، کاپیتان تیم بایرن مونیخ و کاپیتان تیم ملی آلمان، در محل تمرین پرسپولیس حاضر شده و با اعضای این تیم خوش و بش کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایگور پانادیچ، مربی سرخپوشان، درباره حضور دروازه‌بان بایرن در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نویر با مربی دروازه بانان تیمش، تاپالوویچ، در تمرین ما حاضر شد و گفتگوی گرمی با هم داشتیم. درمورد کمپ، کار در ایران، کیفیت لیگ ایران و مسائل اینچنینی با هم صحبت کردیم. نویر از ایران و فوتبال ایران شناخت خوبی داشت اما اطلاعات خوبی هم به او دادیم.

وی افزود: نیکو کواچ دوست قدیمی من است. با او در مورد مسائل مختلف صحبت کردیم. او درمورد شرایط پرسپولیس پرسید و ما هم به او شرایط مختلف را توضیح دادیم. موفقیت‌های پرسپولیس برای کواچ جالب بود و او را شگفت‌زده کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بارسلونا بایرن مونیخ پرسپولیس فوتبال پرسپولیس قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۷۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه بزرگ به گواردیولا: اعتماد به پپ اشتباه بود!

به گزارش "ورزش سه"، باستین شواین اشتایگر، بازیکن بایرن مونیخ بین سال های 2002 تا 2015، به شدت از دوران مربیگری پپ گواردیولا در تیم باواریایی از 2013 تا 2016 انتقاد کرد.

شواینی در سال 2015 بایرن را به مقصد منچستریونایتد لوئیس فان خال ترک کرد، در حالی که پپ سرمربی مونیخی ها بود. او معتقد است که اعتماد به سبک گواردیولا در آلمان اشتباه بود.

شواینی به پاکست گری نویل گفت: «زمانی که پپ گواردیولا به بایرن آمد، سبکی از فوتبال داشت که باورنکردنی بود. ایده هایی که او به بازیکنان قبل و نیز در طول بازی می دهد، شگفت انگیز است. اما اتفاقی که افتاد این است که بسیاری از باشگاه های دیگر و حتی در تیم ملی آلمان، سعی کردند از او کپی کنند».

ستاره سابق آلمان ادامه داد: «ما DNA خود را کاملاً فراموش کردیم چون به سبک پپ اعتماد زیادی داشتیم و می توانم بگویم که این یک اشتباه کوچک برای فوتبال آلمان بود. من همیشه گفته ام که پپ در بارسلونا پرورش یافت و در آنجا 11 ستاره در زمین داشت و یک دوره باشکوه مثل فیلم سنمایی رقم زد. اما او سعی کرد همان فیلم را در بایرن و منچسترسیتی بسازد و گاهی اوقات اگر بازیگران تغییر کنند، کار سخت می شود. من فکر می‌کنم پپ گواردیولا در دوران حضورش در مونیخ و همچنین در اولین سال‌های حضورش در منچسترسیتی چیزهای زیادی یاد گرفت و متوجه شد که برای بردن لیگ قهرمانان اروپا باید در دفاع قوی‌تر باشد.»

شواین اشتایگر در پایان گفت: «وقتی پپ گواردیولا به بایرن مونیخ آمد، همه معتقد بودند که ما باید چنین فوتبالی را با پاس های کوتاه بازی کنیم و در نهایت ارزش هایمان را از دست دادیم. فکر می‌کنم کشورهای دیگر همیشه ما را یک تیم جنگنده می‌دانستند که تا آخر می دوید و مبارزه می کرد. من فکر می کنم که ما این فضیلت را در طول هفت یا هشت سال گذشته از دست داده ایم زیرا به سادگی آن را فراموش کرده ایم. ما بیشتر روی پاسکاری های مداوم و فوتبال زیبا متمرکز بوده‌ایم.»

لازم به ذکر است که پپ در سه فصل حضورش در بایرن مونیخ، 3 قهرمانی بوندسلیگا، 2 جام حذفی آلمان، 1 جام باشگاه های جهان و 1 سوپر جام اروپا را برد.

دیگر خبرها

  • بایرن‌مونیخ دست به دامن اسطوره رئال شد!
  • خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد
  • طعنه بزرگ به گواردیولا: اعتماد به پپ اشتباه بود!
  • دیدار علی دایی با دختر توان‌یاب هوادار پرسپولیس
  • بالاتر از کاسیاس: نویر، آقای گل‌نخور چمپیونزلیگ!
  • رکوردشکنی نویر در شب صعود بایرن مونیخ
  • زنده شدن خاطرات تلخ سرخ‌ها با دیدن این قاب
  • قاب غمگین ورزشگاه پرسپولیس: بازیکن و مربی آسمانی
  • تبریک قهرمانی درسی برای فرهنگ هواداری/ استقلال و پرسپولیس از بایرن مونیخ بزرگ‌تر هستند؟
  • مقصد فوری پاکو خمس مشخص شد