Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - «محمدعلي الحوثي» رئيس کميته عالي انقلاب يمن با انتقاد از موضع سازمان ملل درباره تيراندازي در الحديده، گفت: اعلام اين سازمان درخصوص اينکه منبع تيراندازي در الحديده را نمي‌داند بسيار نگران کننده است.
به گزارش خبرگزاري آريا؛ ارتش يمن روز پنج‌شنبه اعلام کرد، نيروهاي ائتلاف متجاوز سعودي به کاروان حامل «پاتريک کامائرت» (Patrick Cammaert) رئيس هيات سازمان ملل متحد در امور نظارت بر آتش بس شهر «الحديده» تيراندازي کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جزئيات بيشتري از اين خبر منتشر نشده است.
«پاتريک کامائرت» 22 دسامبر 2018 براي بازديد از شهر الحديده و ديدار با رهبران انصارالله وارد اين شهر در جنوب يمن شد و همچنان در اين شهر حضور دارد.
آتش‌بس مورد توافق در سوئد ميان گروه‌هاي يمني از 18 دسامبر گذشته در شهر بندري الحديده، آغاز شده است.
بندر الحديده اصلي ترين مسير ارسال کمک هاي بشردوستانه به يمن است.
چهارمين دور مذاکرات صلح يمن از 6 دسامبر 2018 با حضور طرف‌هاي يمني به رياست «مارتين گريفيتس» Martin Griffiths نماينده ويژه دبيرکل سازمان ملل متحد در امور يمن در استکهلم سوئد آغاز شد و روز پنجشنبه 13 دسامبر گذشته با توافق درباره آتش‌بس در الحديده، غرب يمن به کار خود پايان داد.
تاکنون چندين بار براي پايان دادن به جنگ يمن تحرکاتي صورت گرفته اما هر بار با کارشکني عربستان و متحدانش به بن بست رسيده است.
عربستان‌‌ با حمايت آمريکا، امارات و چند کشور ديگر از مارس 2015 اقدام به تجاوز نظامي به يمن و محاصره زميني، دريايي و هوايي اين کشور کرده است. جنگ‌افروزي عربستان و متحدانش در يمن تاکنون به کشته شدن بيش از چهارده هزار يمني، زخمي شدن ده‌ها هزار نفر و آوارگي ميليون‌ها يمني منجر شده است.118
کليدواژه الحديده

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۷۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب نمایندگان قوه قضاییه در شورای نظارت بر صداوسیما

با حکم رئیس دستگاه قضا، نمایندگان جدید قوه قضاییه در شورای نظارت بر سازمان صداوسیما منصوب شدند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزای تسنیم، نمایندگان جدید قوه قضاییه در شورای نظارت بر سازمان صداوسیما منصوب و معرفی شدند.

حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای؛ رئیس قوه قضاییه در احکام جدیدی، حجت‌الاسلام حمزه خلیلی و امیر قطبی را به عنوان نمایندگان قوه قضاییه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی منصوب و معرفی کرد.

پیش از این حجت‌الاسلام محمد مصدق و محمدجواد لاریجانی به عنوان نماینده‌های قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صداوسیما حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نماهنگ جدید ابوذر روحی منتشر شد + دانلود نماهنگ حماسی «نحن المقاومون»
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • هیات وزیران با لایحه اصلاحیه سازمان تعزیرات موافقت کرد
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • انتصاب نمایندگان قوه قضاییه در شورای نظارت بر صداوسیما
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • آگوست لندمستر، کارگری که به هیتلر سلام نازی نداد / مِیِر لانسکی، حسابدار مافیا / دولیتل واکنش آمریکا پس از حمله به پرل هاربر / مراسم تشییع جنازه ژوزف استالین