Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@08:23:56 GMT

افزایش نشاط سربازان در دستور کار نیروهای مسلح

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۷۷۹۲

افزایش نشاط سربازان در دستور کار نیروهای مسلح

سردار موسی کمالی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به برنامه‌های ستاد کل نیروهای مسلح برای بهبود کیفیت خدمت سربازی اظهار کرد:  ستاد کل نیروهای مسلح برنامه‌های مختلفی را برای ارتقاء کیفیت خدمت سربازی و بهینه‌سازی این دوران در دستور کار خود دارد که ارتقاء نشاط سربازان نیز از جمله این برنامه‌هاست.

وی با بیان اینکه برنامه‌هایی نیز در گذشته برای خوشایندسازی دوران خدمت سربازی از سوی نیروهای مسلح تهیه و ابلاغ شده است، گفت: مسائلی همچون نشاط سربازان نیز در این طرح ها ابلاغ شده بود اما در نظر داریم که طرح دیگری را نیز برای افزایش نشاط کارکنان وظیفه عمومی تهیه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تاثیرات موضع‌گیری اخیرش پس از انتشار ویدئویی از چند سرباز شاد،  گفت: با توجه به جوی که پس از این موضع گیری به وجود آمد،  بنا داریم تا طرح‌های دیگری را نیز برای ارتقاء نشاط سربازان و کارکنان وظیفه در نیروهای مسلح ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه ستاد کل نیروهای مسلح از پیشنهادات و طرح‌های مختلف برای ارتقاء نشاط سربازان استقبال می‌کند، تصریح کرد: افرادی که ایده و نظراتی در مورد طرح افزایش نشاط سربازان دارند می توانند ایده های خود را به معاونت نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح منتقل کنند تا پس از بررسی این ایده‌ها نسبت به اعمال آنها که قابلیت اجرا دارند، اقدام شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۷۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سیگار رایگان» پیشکش انگلیس به نیروهای اوکراینی!

به گزارش قدس آنلاین، این اقدام پس از آن صورت گرفته که سربازان نسبت به «گرانی بیش از حد» سیگار در انگلیس و «کمبود» آنها در پایگاه‌های آموزشی شکایت کرده‌اند. یک بسته حاوی ۲۰ سیگار در اوکراین ۱.۷۰ پوند قیمت دارد، در حالیکه این قیمت در بریتانیا از ماه دسامبر گذشته ۱۵.۶۷ پوند بوده است.

روزنامه دیلی‌ تلگراف نوشت، این قرارداد توسط «بن والاس» وزیر دفاع سابق انگلیس و «اولکسی رزنیکوف» وزیر دفاع سابق اوکراین که با یکدیگر همکاری می‌کردند، تسهیل شده است. آنها چنین قراردادی را به درخواست سربازان که گفته بودند کمبود سیگار بر تمرکز آنها در آموزش تاثیر می‌گذارد، تنظیم کردند.

گزارش شده است که این قرارداد اندکی پس از آنکه اوکراینی‌ها در تابستان ۲۰۲۲ وارد انگلیس شدند، منعقد شد اما این خبر تازه چند روز بعد آنکه «ریشی سوناک» نخست‌وزیر انگلیس لایحه‌ای را مبنی بر «ممنوعیت سیگار» برای افراد زیر سن قانونی مطرح کرد، علنی شده است.

مقامات بهداشت و سلامت بریتانیا به دنبال ممنوعیت این قرارداد نیستند زیرا نیروهای اوکراینی برای «افزایش روحیه» شدیدا از آن استقبال می‌کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • سربازان از این طریق امریه بگیرند
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • خبر خوش برای سربازان؛ آتش‌نشانی هم سرباز می‌گیرد
  • خبر خوش برای سربازان
  • حضور نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی
  • استفاده از نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی
  • شرایط منطقه بعد از حمله سپاه به اسرائیل به روایت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح 
  • «سیگار رایگان» پیشکش انگلیس به نیروهای اوکراینی!
  • مزدوران فرانسوی در خط مقدم جنگ علیه روسیه