Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@22:01:56 GMT

دمای هوا در شهر قزوین به منفی 3 درجه زیر صفر رسید

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۷۸۵۵

دمای هوا در شهر قزوین به منفی 3 درجه زیر صفر رسید

قزوین-ایرنا-کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین گفت: دمای هوا در شهر قزوین بامداد جمعه به منفی سه درجه سانتیگراد زیر صفر رسید که همچنان نیز حفظ شده است.

مهدی آخوندی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیشترین کمینه دما در بامداد جمعه مربوط به آوج و کوهین با منفی 6 درجه زیر صفر بوده است.
این کارشناس هواشناسی همچنین گفت: بیشترین بیشینه دما طی 24 ساعت گذشته در سطح استان مربوط به رازمیان با 17 درجه سانتیگراد بالای صفر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آخوندی همچنین گفت: معلم کلایه با 20.6 میلیمتر باران و 14 سانتیمتر برف بیشترین میزان بارش ها در سطح استان را در روز گذشته به خود اختصاص داد.
وی ادامه داد: در سطح شهر قزوین طی مدت یاد شده نیز شاهد بارش 17.4 برف و باران بودیم.
کارشناس اداره کل هواشناسی قزوین با بیان اینکه سامانه بارشی از بعدازظهر امروز از سطح استان خارج می شود، افزود: بارش برف و باران امروز در پاره ای از نقاط استان پیش بینی می شود.
وی ادامه داد: فردا شنبه آسمان قزوین صاف و آفتابی خواهد بود و جوی پایدار بر آسمان استان حکم فرما می شود اما به دلیل وجود توده هوای پرفشار سرمای هوا به قوت خود باقی خواهد ماند.
وضعیت جوی استان قزوین را 10 ایستگاه سینوپتیک اصلی و تکمیلی، پنج ایستگاه اقلیم شناسی، 33 ایستگاه باران سنجی مکانیکی، 9 ایستگاه باران سنجی اتوماتیک هشدار سیل و سه ایستگاه خودکار جاده ای ثبت و گزارش می کنند.
3013

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي هواشناسي هواي سرد قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۷۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار باران و رعدوبرق آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد

یاسر اشتاد کارشناس اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی با اشاره به بارش پراکنده باران از فردا، گفت: طبق الگو‌های هواشناسی روز شنبه به صورت موقت بارندگی قطع شده و روز‌های یکشنبه و دوشنبه بارش‌های رگباری دوباره مناطق را در برمی‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه در روز گذشته بارشی در استان گزارش نشده، افزود: افزایش دما بین ۲ تا ۳ درجه سانتی‌گراد نیز برای پایان هفته پیش بینی می‌شود.

اشتاد با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته مرکز استان دمایی بین ۸ تا ۲۳ درجه سانتی‌گراد داشت، اضافه کرد: شهرستان تکاب با دمای مثبت یک درجه سرد‌ترین و شهرستان پلدشت با دمای مثبت ۲۷ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین شهر استان ثبت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • لاله زار سردترین ایستگاه کشور 
  • رگبار باران و رعدوبرق آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • لاله زار سردترین ایستگاه سرد کشور
  • بیشترین بارش در شهرضا ثبت شد / کاهش کمینه دما در اصفهان
  • بیشترین بارش در شهرضا ثبت شد/ کاهش کمینه دما در اصفهان
  • بارش باران تا یکشنبه هفته آینده در ایران
  • بارش‌های خفیف برای زنجان پیش بینی شد
  • پیش‌بینی وضعیت هوا تا یکشنبه هفته آینده/ بارش باران و رعد و برق در این استان‌ها
  • پیش بینی بارش خفیف باران در زنجان
  • افزایش رگبار باران و وزش باد از فردا