Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی  در مراسم یادواره شهدای مسجد حاج صمدخان رشت با اشاره به مجاهدت شهیدان در روز‌های سخت دوران دفاع مقدس گفت: اکنون نیز شهدای مدافع حرم که پیروزی انقلاب را ندیدند در سایه نظام اسلامی جان خود را نثار راه خدا کردند.
وی به تعبیر امیر مؤمنان علی (ع) درباره دنیا مبنی براینکه پست‌تر از کاه خشکیده و تفاله خشک شده دامداران است، اشاره کرد و افزود: این نگاه علوی به دنیاست که امیرالمؤمنین علی (ع) بیان فرمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه رشت با بیان اینکه از دنیای بی‌ارزش می‌توان برای آخرت بهره برد، بیان کرد: انسان عاقل و حساب‌گر دنیا را برای آخرت می‌خواهد.
آیت‌الله فلاحتی، جانفشانی شهدا را در راستای ادای تکلیف دانست و بیان کرد: امنیت و آرامش موجود در جامعه دستاورد تلاش و جهاد شهدا است.
وی با تأکید براینکه در قاموس شریعت آنچه که برای انسان لازم بوده ادای تکلیف است، بیان کرد: شهادت گردنه عبور از دنیای مادی برای رسیدن به آخرت است.
نماینده، ولی فقیه در گیلان به آثار کوتاه مدت و بلند مدت جانفشانی شهدا اشاره کرد و گفت: آثار کوتاه مدت جانفشانی شهیدان نصیب ما شده و آثار بلندمدت به آن‌ها رسیده است.
آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه شهدا به مقام وصل به خداوند رسیدند، خاطرنشان کرد: شهدا عقل حساب‌گر داشتند و به مقام‌های والا دست پیدا کردند.
وی با اشاره به اینکه بسیاری از کار‌های دنیایی بعضی از افراد نمایشی است، اظهار کرد: افراد مذکور در این دنیا و آخرت بیچاره‌اند.

انتهای پیام/آ

شهدا به مقام وصل به خداوند رسیدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدا یادواره شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۷۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید بتوانیم هنرمندانه آرمان شهدا را در جامعه ترویج دهیم

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام ظهر چهارشنبه در آئین افتتاحیه ستاد برگزاری دومین کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و ۲۵۰۰ شهید چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: کار سخت و بار سنگین بوده اما آنچه پشتیبان حقیقی است روح بلند خود شهدا می‌باشد.

وی بیان داشت: بدانید شهدا مردم و مدیران و…را تنها نگذاشته اند و حامی هستند، باید ما عزم خود را جزم کنیم و با انگیزه تمام عیار وارد میدان شویم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به کنگره‌های برگزار شده در سال‌های گذشته خاطر نشان کرد: دو کنگره بزرگ در استان برگزار شده است و مدام شاهد کنگره‌ها بوده ایم؛ به صورت مدام تلاش شده یاد شهدا زنده بماند.

وی خاطر نشان کرد: تلاش‌ها برای برگزاری کنگره‌های پیشین زیاد و عرصه مهمی برای جهاد تبیین، مکتب، مرام و راه شهدا بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به آثار ماندگار کنگره شهدا در سال‌های گذشته تصریح کرد: ۲۰ بهمن ماه، روز چهارمحال و بختیاری که بیعت بختیاری‌ها با حضرت امام بود، هویت ساز شد.

وی درباره مطالبه مقام معظم رهبری برای برگزاری کنگره بیان داشت: باید آرمان شهدا زنده بماند و هنر به معنای واقعی رنگ و جلای شهدایی پیدا کند، باید هنرمندانه بتوانیم آرمان شهدا را در جامعه ترویج کنیم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه باید جلسات متعدد و پی در پی داشته باشیم گفت: وحدت و انسجام خوبی در بین دستگاه‌ها این استان وجود دارد.

وی گفت: باید تمام ظرفیت‌ها را به میدان بیاوریم تا شاهد ادای حق بزرگ باشیم.

کد خبر 6087913

دیگر خبرها

  • باید بتوانیم هنرمندانه آرمان شهدا را در جامعه ترویج دهیم
  • خانواده اساسی‌ترین رکن جامعه و مدنیت اسلامی است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • میر جلیلی:اردوی راهیان نور فرصتی برای آشنایی با شهداست
  • اعزام جامعه کارگری گیلان به دیدار با مقام معظم رهبری
  • روحانیت باید توجه به آخرت را به جامعه تزریق کند
  • آماده همکاری با دولت برای بازگشت آرامش به بازار برنج هستیم
  • تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند