Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - يگان توپخانه بسيج مردمي عراق "حشد الشعبي"، محل تجمع تروريست هاي داعش در منطقه "السوسه" در حومه شهر "البوکمال" در استان "ديرالزور"، شرق سوريه را هدف قرار داد.
به گزارش خبرگزاري آريا، پايگاه اينترنتي سازمان بسيج مردمي عراق پنجشنبه شب اعلام کرد در اين حمله توپخانه اي دستکم 15 نفر از عناصر داعش به هلاکت رسيده و ده ها نفر ديگر نيز زخمي شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


2 ژانويه نيز جنگنده‌هاي عراق محل نشست فرماندهان داعش را در منطقه "السوسه" سوريه بمباران کرده بودند.
در اين حمله دستکم هفت سرکرده داعش به هلاکت رسيدند.
حملات توپخانه‌اي و هوايي عراق به مراکز تجمع تروريست هاي داعش در سوريه در چارچوب همکاري هاي بغداد با دمشق براي مبارزه با تروريسم صورت مي گيرد.
ارتش سوريه هم اکنون به کمک همپيمانانش از جمله عراق، ايران و روسيه در حال پاکسازي کامل سوريه از لوث وجود تروريست‌ها است.
بحران در سوريه از سال 2011 با تهاجم گسترده گروه‎هاي تروريستي مورد حمايت عربستان، آمريکا و متحدانشان براي تغيير معادلات منطقه به نفع رژيم صهيونيستي آغاز شد.
117
حمله جنگنده هاي عراق به محل نشست سرکرده هاي داعش در سوريه
حمله عراق به‌نشست سرکردگان داعش درسوريه
حمله جنگنده‌هاي عراق به مواضع داعش در خاک سوريه

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۷۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جولان داعشی‌ها در ترکیه

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از آنکارا، علی یرلی کایا وزیر کشور ترکیه گفت: ۱۴۷ تن از عناصر داعش در دو روز گذشته شناسایی و در یک عملیات ضربتی همزمان در ۳۰ استان دستگیر شده اند.
به گفته یرلی کایا این افراد مرتبط با گروهک تروریستی داعش بودند و برای این گروهک کمک‌های مالی جمع آوری می‌کردند.
بنا بر آمار رسمی وزارت کشور ترکیه در ده ماه گذشته در هزار و ۳۲۹ فقره عملیات صورت گرفته علیه گروهک تروریستی داعش، دو هزار و ۹۱۹ مظنون داعشی بازداشت، ۶۹۲ بازداشتی زندانی و ۵۳۱ بازداشتی نیز با حکم کنترل قضایی آزاد و تحقیقات قضایی در مورد ۱۸۷ مظنون نیز ادامه دارد.

 

اظهارات: 
علی یرلی کایا - وزیر کشور ترکیه

دیگر خبرها

  • هلاکت یک تروریست بلندپایه داعش در مرز عراق و سوریه
  • مسئول انتقال تروریست‌ها میان عراق و سوریه کشته شد
  • هلاکت یک سرکرده داعش در عراق
  • ارتش سوریه حمله تروریست‌ها را خنثی کرد
  • دفع حملات تروریست‌ها توسط ارتش سوریه
  • جولان داعشی‌ها در ترکیه
  • هلاکت ۴ تروریست در عملیات ارتش پاکستان
  • مسکو: چرا داعش فقط به دشمنان آمریکا حمله می‌کند؟
  • ببینید | حمله جنگنده‌های آمریکایی به سوریه
  • وحشت از حمله داعش به المپیک پاریس