Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ هادی طباطبایی، پیشکسوت فوتبال ایران درباره دیدار تیم ملی کشورمان و عراق در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: بر اساس پیش‌بینی‌ها دیدار ایران و عراق بسیار پربرخورد بود و بازی خشنی را از دو تیم شاهد بودیم. بازی درگیرانه باعث شد کمی از جذابیت‌های فوتبال کم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بازیکنان تیم ملی فوتبال عراق با خطاهایی که روی بازیکنان تیم ملی ایران انجام می‌دادند به دنبال این بودند تا سرعت بازی را کم کنند. بازیکنان عراق جناحین چپ و راست تیم ملی ایران را بستند و اجازه بازیسازی توسط هافبک‌های تیم گرفته شد، در نتیجه مهاجمان تیم ملی ایران صاحب موقعیت نشدند.

طباطبایی با تاکید بر اینکه تیم‌ها در این جام به خوبی یکدیگر را آنالیز می‌کنند، اضافه کرد: تیم ملی کشورمان توسط کادرفنی عراق به خوبی آنالیز شد و بازی درگیرانه و خطاهای بسیار باعث شد تا از سرعت شاگردان کی‌روش کاسته شود. روی ضربه‌ای که بازیکن عراقی به سمت دروازه ایران شلیک کرد، بیرانوند توانست واکنش خوبی از خود نشان بدهد. 

پیشکسوت فوتبال ایران درباره کیفیت جام ملت‌های آسیا 2019 گفت: هیجان جام ملت‌های آسیا از الان آغاز شد. تیم‌های ضعیف حذف شدند و تیم‌های باکیفیت باقی ماندند و این باعث افزایش هیجان جام ملت‌های آسیا می‌شود. تیم ملی کشورمان با بازی منطقی مقابل عراق نشان داد که خیز خوبی برای قهرمانی جام ملت‌های آسیا برداشته است و به آینده این تیم امیدوارم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال عراق آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۷۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی شاگردان حسینی در اولین بازی سال

به گزارش “ورزش سه”، شاگردان سید مجتبی حسینی برای حفظ آمادگی و قرار گرفتن در شرایط بازی از ساعت ۱۴ امروز پنج‌شنبه در یک رقابت تدارکاتی در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک مقابل پاس همدان قرار گرفتند.

آلومینیوم اراک در این مسابقه دوستانه موفق شد با گل‌های علی وطن‌دوست، مهدی لیموچی و رضا جبیره به پیروزی سه بر صفر مقابل پاس همدان دست پیدا کند.

تمرینات تیم آلومینیوم اراک که پس از پیروزی مقابل نساجی مازندران به مدت یک هفته تعطیل شده بود، طی چهار روز گذشته مجددا پیگیری و ادامه پیدا کرد.

تیم فوتبال آلومینیوم روز چهارشنبه هفته آینده (پانزدهم فروردین‌ ماه) در مسابقه معوقه لیگ‌برتر به مصاف هوادار تهران خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • تکواندوکار کرمانشاهی راهی تایلند می شود
  • اعزام تکواندوکار کرمانشاهی به رقابت‌های آسیایی تایلند
  • پیروزی شاگردان حسینی در اولین بازی سال
  • هندبال در سال ۱۴۰۲| شکست پشت شکست، ناکامی پشت ناکامی/ روز‌های دور از سکو و سهمیه
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ فروردین
  • حسینی: قهرمانی آسیا حق ایران بود
  • چند ساعت تا بازی‌های مرگ و زندگی در فوتبال ایران
  • عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در سال ۱۴۰۲: ناکامی در جام ملت‌ها با وجود شروع امیدوارکننده
  • کامبک و صعود دراماتیک شاگردان عطایی به فینال لیگ برتر والیبال
  • تنیس مقدماتی جهان؛ شاگردان زیدی نتیجه را به تایلند واگذار کردند