Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه که از بعدازظهر دیروز شاهد بارش برف در ارتفاعات جاده‌های هراز، چالوس، سوادکوه و کیاسر بودیم، گفت: هم اکنون تمامی جاده‌های اصلی استان باز و آمد و شد خودرو‌ها در جاده‌های هراز، چالوس، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان در  جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هم اکنون در جاده‌های هراز محدوده لاریجان تا امامزاده هاشم  ، جاده کندوان محدوده کرج - چالوس و محدوده ولی آباد و جاده سوادکوه محدوده گدوگ ، سوادکوه تا زیرآب برف خفیف گزارش شده و  سطح جاده این جاده ها هم اکنون لغزنده است.

سرهنگ قدمی گفت: آمدوشد خودرو‌ها در جاده ساری –کیاسر –سمنان به دلیل بارش برف شدید بدون زنجیر چرخ، امکان پذیر نیست.

رییس پلیس راه مازندران از رانندگانی که قصد تردد از این جاده‌ها را دارند خواست حتما" تجهیزات ایمنی، زنجیر چرخ، مقداری غذا و لباس گرم به همراه داشته باشند و باک بنزین را هم قبل از حرکت، پر کنند.

سرهنگ قدمی گفت: جاده کرج- چالوس ساعت ۱۴ و مرزن آباد به کرج از ساعت ۱۷ امروز یکطرفه می‌شود و در صورت مشاهده نشدن حجم زیادی از ترافیک در این مسیر این محدودیت ترافیکی لغوخواهد شد.

وی افزود: بمنظور افزایش ایمنی در سفر و کاهش بار ترافیکی در استان آمد وشد کامیون و انواع تریلر در جاده‌های هراز و چالوس از ساعت ۸ صبح امروز تا ساعت ۲۴ امشب ممنوع شد.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/آ

ترفیک در جاده‌های مازندران عادی است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۸۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اجرای پروژه عمرانی در جاده کرج_چالوس/ سفر به مازندران از مسیرهای جایگزین ممکن است

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز از آغاز عملیات عمرانی در جاده کرج و چالوس و انسداد جاده از صبح امروز خبر داد.

علی زندی فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی در راه‌های استان البرز، اظهار کرد: طبق اطلاع‌رسانی که از پیش صورت گرفته بود با ممنوعیت تردد در جاده کرج-چالوس مواجه خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه این امر به واسطه اجرای پروژه عمرانی رقم می‌خورد، افزود: عملیات نصب توری روی تراشه‌های ریزشی در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز ادامه داد: طبق اعلام پلیس راه، انسداد مسیر از میدان امیر کبیر کرج تا سه راهی کندر در دو مسیر رفت و برگشت از ساعت ۹:۰۰ تا ۱۵:۰۰ و طی امروز و فردا صورت می‌گیرد.

زندی‌فر گفت: رانندگان می‌توانند در طول زمان انسداد مسیر برای سفر به استان مازندران از مسیرهای جایگزین جاده آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران شمال استفاده کنند.

کد خبر 746507

دیگر خبرها

  • محور هراز بازگشایی شد
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • جاده چالوس لغزنده است/احتمال سقوط سنگ
  • جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است
  • جاده چالوس لغزنده است/ خطر سقوط سنگ
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز بسته شد
  • مفقودی یک نفر در رودخانه چالوس صحت ندارد
  • خطر ریزش سنگ در جاده کرج چالوس
  • آغاز اجرای پروژه عمرانی در جاده کرج_چالوس/ سفر به مازندران از مسیرهای جایگزین ممکن است