Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- کنفدراسیون فوتبال آسیا آرای انضباطی خود را در پایان مرحله گروهی جام ملت‌ها منتشر کرد که نام بازیکن حریف بعدی ایران در این آرا دیده می‌شود.

مرحله گروهی جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ امارات شب گذشته به اتمام رسید و ۱۶ تیم راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی مشخص شدند.

در پایان این مرحله، کنفدراسیون فوتبال آسیا آرای انضباطی خود را اعلام کرد که خوشبختانه نامی از ایران و ملی پوشان کشورمان در این آرا دیده نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته قابل توجه و مرتبط به ایران در این آرا، محکومیت و جریمه بازیکن تیم ملی فوتبال عمان است که در مرحله یک هشتم نهایی مقابل تیم ملی کشورمان قرار می گیرد.

سعد سهیل بازیکن تیم ملی عمان به خاطر تخلفاتی که در بازی مقابل ژاپن انجام داد، به پرداخت ۵ هزار دلار جریمه محکوم شده است و باید ظرف ۳۰ روز این جریمه راه پرداخت کند.

AFC همچنین بازیکنانی از امارات، فلسطین، تایلند، کره شمالی، کره جنوبی، ژاپن، ویتنام، ازبکستان، سرمربی تیم ملی لبنان و فدراسیون فوتبال کره شمالی را هم جریمه کرده است.

مهر

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۸۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکمنستان 0-0 ایران؛گزارش زنده

تیم ملی فوتبال ایران، دومین دیدار سال 1403 را مقابل ترکمنستان برگزار کرد...

طرفداری | تیم‌های ملی فوتبال ایران و ترکمنستان در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 به مصاف همدیگر رفتند.

اطلاعات بازی تاریخ برگزاری: سه شنبه 7 فروردین ۱۴۰3 ساعت برگزاری: 18:3۰ به وقت تهران تورنمنت: مرحله مقدماتی جام جهانی داور: یوسوکه آراکی (ژاپن) | کمک‌ها: جون میهارا، کوتا واتنبه و هیروکی کاساهارا محل برگزاری: ترکمنستان گلزنان: - کارت قرمز: - ترکیب اولیه دو تیم 

ایران:

حسین حسینی، شجاع خلیل زاده، رامین رضاییان، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، سعید عزت الهی، محمد قربانی، محمد محبی، سامان قدوس، مهدی قایدی و مهدی طارمی

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • فکری بازی کنیم
  • صدور آرای جدید کمیته استیناف فدراسیون فوتبال
  • علی دایی را محروم کردم، شیشه ماشینم را شکستند!
  • ضرر ۱۲۰میلیونی اکرم عفیف روی دست شجاع!
  • جریمه شجاع خلیل‌زاده به دلیل اخراج جنجالی
  • شجاع خلیل زاده 2 هزار دلار جریمه شد!
  • جریمه ۲ هزار دلاری شجاع خلیل‌زاده
  • رای انضباطی دیدار تیم‌های فوتبال فرا ایساتیس فارس و کانی کردستان
  • تیم ملی دیگر حریف آسان نخواهد داشت/ جوانگرایی باید با برنامه باشد
  • ترکمنستان 0-0 ایران؛گزارش زنده