Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در روزهای گذشته اخبار زیادی از مذاکره فدراسیون فوتبال کلمبیا با کارلوس کی روش برای هدایت تیم ملی این کشور مطرح شده و حتی قرار بود مدیران این فدراسیون برای انجام توافق نهایی با کی روش راهی امارات شوند اما گویا برنامه مذاکره تغییر کرده است.

سایت «gacetadeportes» مدعی شد ملاقات کی روش با سران فدراسیون کلمبیا به تعویق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سایت نوشت: «کی روش همچنان یکی از گزینه های تیم ملی کلمبیا است و مدیران فدراسیون کلمبیا در انتظار برگزاری یک نشست با او هستند. خیلی ها فکر می کردند این هفته و بعد از جلسه رئیس و نایب رئیس فدراسیون کلمبیا با کی روش در امارات، نام سرمربی تیم ملی کلمبیا اعلام خواهد شد. با این حال این سفر از سوی مسئولان کلمبیا لغو شده است چرا که با صعود تیم ملی ایران به جمع ۱۶ تیم برتر جام ملت های آسیا مذاکره با کی روش و قطع ارتباط او ناخوشایند است.

مدیران فدراسیون کلمبیا تا پایان مسابقات جام ملت های آسیا منتظر کارلوس کی روش می مانند که طی هشت سال گذشته با تیم ملی ایران دو بار به جام جهانی برزیل و روسیه راه یافته است. او تنها گزینه اصلی فدراسیون کلمبیا است و نام دیگری مطرح نیست. جام ملت های آسیا اول فوریه به اتمام می رسد و سپس مدیران ارشد کلمبیا کی روش را ملاقات خواهند کرد.»

کد خبر 4516217 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال کلمبیا جام ملت های آسیا 2019 امارات کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۸۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی کلاس‌ها در دانشگاه کلمبیای آمریکا پس از بازداشت دانشجویان حامی فلسطین

اساتید و دانشجویان دانشگاه کلمبیا صبح امروز سه شنبه در اعتراض به ورود نیروی پلیس نیویورک به محوطه دانشگاه و دستگیری دانشجویان حامی فلسطین کلاس‌های درس خود را تعطیل کردند.

براساس گزارش اس دبلیو آی، با این وجود اساتید و دانشجویان  دانشگاه کلمبیا برای اعتراض به دستگیری دانشجویان  تجمع کرده اند. کاربران توییتر نیز با منتشر کردن تصاویری نوشتند: دانشگاه کلمبیا در نیویورک برای ششمین روز متوالی درهای خود را به دلیل ادامه تحصن دانشجویان کلمبیا که کمپ اعتراضی در وسط محوطه دانشگاه برپا کرده اند، بسته است.

نیروهای پلیس آمریکا شب گذشته نیز به دانشگاه ییل یورش برده و دانشجویان حامی فلسطین را که بطور مسالمت آمیز درحال اعتراض به قتل عام فلسطینیان بودند، بازداشت کردند.

نعمت مینوش شفیق، رئیس دانشگاه کلمبیا دیروز (دوشنبه) در ایمیلی به کارکنان دانشگاه و دانشجویان نوشت: دانشگاه کلاس‌های حضوری را لغو کرده و آموزش بطور آنلاین برگزار خواهد شد تا کینه‌ها کاهش یابد و همه ما فرصتی داشته باشیم تا مراحل بعدی را در نظر بگیریم.

روزنامه ییل دیلی نیوز که توسط دانشجویان اداره می شود گزارش داد که پلیس بیش از 45 معترض را دستگیر کرده است اما مقامات دانشگاه ییل به درخواست ها برای اظهار نظر  دراین خصوص پاسخ ندادند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • تعطیلی کلاس‌ها در دانشگاه کلمبیای آمریکا پس از بازداشت دانشجویان حامی فلسطین
  • بازداشت معترضان طرفدار فلسطین در نیویورک
  • اعتراضات ضداسرائیلی دانشگاه‌های برجسته آمریکا را فرا گرفت
  • یورش پلیس آمریکا به دانشگاه کلمبیا و بازداشت اساتید و دانشجویان
  • تجمع بزرگ حمایت از فلسطین مقابل دانشگاه یِیل آمریکا
  • بازداشت بانوی حامی فلسطین در دانشگاه کلمبیا
  • تداوم تظاهرات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • ادامه تنش‌ها بین دانشجویان طرفدار فلسطین و مدیریت دانشگاه در دانشگاه کلمبیا
  • پلیس آمریکا با ورود به دانشگاه کلمبیا یکصد دانشجوی حامی فلسطین را بازداشت کرد + فیلم
  • افزایش همبستگی دانشجویان آمریکایی در حمایت از مردم غزه