Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@20:10:55 GMT

ماکرون: مأموریت فرانسه در سوریه پایان نیافته است!

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۸۴۰۸

ماکرون: مأموریت فرانسه در سوریه پایان نیافته است!

خبرگزاری مهر: رئیس جمهوری فرانسه گفت که این کشور از تلاش برای شکست داعش در سوریه دست نخواهد کشید.

به گزارش پایگاه خبری هیل، «امانوئل ماکرون» روز پنج شنبه اعلام کرد که به رغم تصمیم دولت آمریکا برای خروج نیرو‌های نظامی خود از خاک سوریه، فرانسه از تلاشهایش برای شکست داعش در سوریه دست نخواهد کشید.

ماکرون در یک سخنرانی در جنوب فرانسه اظهار داشت: «عقب نشینی از سوریه که از سوی دوستان آمریکایی ما اعلام شد، نمی‌تواند ما را وادار سازد از هدف استراتژیک خود که ریشه کنی داعش است، دست برداریم».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور فرانسه در ادامه افزود که «جنگ هنوز تمام نشده است» و اینکه «هرگونه اقدام شتابزده برای عقب نشینی، اشتباه خواهد بود».

ماکرون پیشتر تصمیم «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا برای خارج کردن ۲ هزار نیروی نظامی آمریکا از خاک سوریه را مورد انتقاد قرار داده بود. وی ماه گذشته در این باره اظهار داشت: «من نسبت به تصمیم [دولت آمریکا]در قبال سوریه بسیار متأسف هستم. متحد بودن به معنای جنگیدن شانه به شانه است. این مهمترین مسئله برای رئیس یک دولت و فرمانده یک ارتش است. یک متحد باید قابل اعتماد باشد».

شایان ذکر است که تصمیم ترامپ به خروج نیرو‌های نظامی آمریکا از خاک سوریه به استعفای «جیمز ماتیس» وزیر دفاع وقت آمریکا و بروز تنش‌های سیاسی میان دو حزب جمهوریخواه و دموکرات در کنگره انجامید. در این میان، حتی سناتور «لیندسی گراهام» از متحدان ترامپ در پیشبرد بسیاری از موضوعات، وی را ترغیب کرد که در مورد این تصمیم تجدیدنظر کند.

در مقابل، ترامپ روز چهارشنبه خطاب به گروهی از سناتور‌های جمهوریخواه آمریکا اعلام کرد که قصد دارد خروج نیرو‌ها از سوریه و افغانستان را طبق برنامه اجرا کند.

منبع: فردا

کلیدواژه: ماکرون فرانسه سوریه داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۸۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودسوزی یک فرد مقابل دادگاه ترامپ

فردی در نیویورک مقابل ساختمان محل برگزاری دادگاه دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا اقدام به خودسوزی کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، دقایقی بعد از تعیین هیئت منصفه دادگاهی که قرار است به پرونده دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده آمریکا در خصوص پرداخت حق‌السکوت به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن رسیدگی کند، فردی در مقابل این دادگاه خودش را به آتش کشید.

هنوز جزئیاتی از این حادثه و هویت فردی که دست به خودکشی زد،و انگیزه وی منتشر نشده است.

به گزارش تسنیم، براساس پرونده حق السکوت ترامپ، دادستان‌های نیویورک اعلام کردند که ترامپ پیش از انتخابات سال 2016، از مایکل کوهن وکیل سابق خود خواسته تا 130 هزار دلار را به عنوان حق السکوت در ازای رابطه جنسی وی با استورمی دنیلز پرداخت کند و سپس با جعل اسناد پرداختی آن، این رقم را به عنوان هزینه‌های قانونی نشان دهد.

این در حالی است که ترامپ هر گونه رابطه با دنیلز را رد کرده است. نام واقعی این بازیگر، استفانی کلیفورد است.

پیامد تردید نسبت به یکی از متهمان پرونده 6 ژانویه برای ترامپدرخواست ترامپ برای اجتناب از پیگرد قضایی بررسی می‌شودحمله لفظی ترامپ به قاضی پرونده پرداخت حق السکوت

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خودسوزی یک فرد مقابل دادگاه ترامپ
  • محدودیت‌های آمریکا برای حضور مقامات ایرانی در نیویورک
  • نخست وزیر جوان فرانسه هم نتوانست ماکرون را از مشکلات برهاند
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • ثبت بیش از ۹۳ هزار مأموریت توسط اورژانس استان مرکزی
  • واکنش کرملین به پیشنهاد ماکرون برای برقراری آتش‌بس در طول المپیک
  • باکو: تهدید و فشارهای فرانسه نتیجه‌ای نخواهد داشت