Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@16:18:16 GMT

ترامپ سفر خارجی پلوسی را رد کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۸۴۳۲

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری کنگره آمریکا، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا طی نامه‌ای به «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان از لغو سفر وی به چند کشور خارجی به دلیل تعطیلی دولت فدرال خبر داد.

در این نامه آمده است: «باید به اطلاع برسانم که سفرتان به بلژیک، مصر و افغانستان به تعویق افتاده است. بعد از پایان تعطیلی دولت فدرال، بار دیگر این سفر هفت روزه را برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به این‌که ۸۰۰ هزار کارگر آمریکایی حقوق دریافت نمی‌کنند، مطمئن هستم ما نیز موافق هستید که به تعویق افتادن این سفر اقدام مناسبی است».

ترامپ تاکید کرده است که به دلیل تعطیلی دولت فدرال نمی‌تواند یک هواپیمای نظامی را برای سفر خارجی در اختیار پلوسی بگذارد. سفرهای رئیس مجلس نمایندگان، معمولا با هواپیمای نظامی انجام می‌شده است.

دونالد ترامپ در حالی سفر نانسی پلوسی را لغو کرده است که رئیس مجلس نمایندگان روز چهارشنبه در نامه‌ای خواستار تعلیق سخنرانی رئیس‌جمهوری آمریکا در برابر اعضای کنگره شده بود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: نانسی پلوسی تعطیلی دولت فدرال آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۸۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، در گفتگو با مقاماتی از اروپا، اوکراین را بخشی از روسیه خواند. این مطلب توسط وال استریت ژورنال گزارش شده است.

به نوشته این نشریه، ترامپ پیش از این بار‌ها از حمایت واشنگتن از کی یف شکایت کرده بود. این روزنامه به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که او در گفتگو با مقامات اروپایی، اوکراین را "اوکراین آنها" و "بخشی از روسیه" خواند.

پیشتر روزنامه گاردین به نقل از فیونا هیل، مدیر سابق امور روسیه در شورای امنیت ملی آمریکا، نوشت که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در دوران ریاست جمهوری خود نتوانست با این ایده که اوکراین یک کشور مستقل است کنار بیاید. خاطرنشان شد که رئیس جمهور سابق آمریکا به صراحت گفته است که اوکراین و کریمه باید بخشی از روسیه باشند. دونالد ترامپ همچنین اعلام کرد که در صورت پیروزی در انتخابات آتی، می‌تواند از روز بعد مذاکرات روسیه و اوکراین را آغاز کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • تردید درباره ادامه کمک به اوکراین در صورت پیروزی ترامپ
  • اقدام مجلس نمایندگان آمریکا برای حفاظت از «داده‌های ۱۷۰میلیون کاربر»
  • زلنسکی : اوکراین افغانستان دوم نخواهد شد
  • مدودف خطاب به آمریکایی‌ها: حرامزاده‌ها فقط جنگ را طولانی می‌کنید
  • مدودف خطاب به آمریکایی‌ها: حرامزاده‌ها با این کار فقط جنگ را طولانی می‌کنید
  • تصویب قانون ضد ایرانی در مجلس نمایندگان آمریکا
  • لایحه کمک امنیتی آمریکا به اوکراین و اسرائیل تصویب شد + جزئیات | این کمک باعث می شود اوکراینی های بیشتری کشته شوند