Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهین فتحی، معاون عملیات سازمان امداد و نجات در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس در ارتباط با جزییات تصادف کامیون با اتوبوس در خوزستان اظهارداشت: این حادثه  سالت ۶:۳۰ صبح امروز در مسجدسلیمان، دو راهی لالی(محورمسجدسلیمان_لالی) به وقوع پیوسته است.

وی افزود: در اثر این تصادف ۴۵ مسافر دچار حادثه شدند که ۱۴ نفر آنها مصدوم و توسط ‌نیروهای امدادی به نزدیک‌ترین مرکز درمانی انتقال یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۸۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه نکردن به دستور ایست پلیس، حادثه آفرید

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ عباس علی یاری امروز چهارم اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عصر روز دوشنبه، سوم اردیبهشت، مأموران انتظامی این شهرستان، در ادامه طرح مقابله با قاچاق خودروهای شوتی سوخت‌بر، به یک دستگاه خودرو کوئیک دارای شیشه‌های کاملا دودی، با دو نفر سرنشین مشکوک شدند.

وی افزود: راننده به محض رؤیت مأموران، بدون توجه به اخطار ایست پلیس، با انجام حرکات نمایشی خطرناک و تغییر مسیر به سمت اتوبان، متواری شد که مأموران نیز با رعایت کامل قانون بکارگیری سلاح، با هدف متوقف کردن خودرو، اقدام به شلیک به سمت لاستیک  کردند که با توجه به سرعت بالا و وجود پستی و بلندی‌های زیاد مسیر حرکت،  متاسفانه تیر شلیک شده، پس از انحراف، به سرنشین خودرو اصابت کرده و منجر به فوت وی شد.

فرمانده انتظامی بندرعباس در پایان بیان کرد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد خودروی مذکور در زمینه قاچاق سوخت فعالیت داشته که نتیجه نهایی بررسی‌های تخصصی، متعاقبا اعلام می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تصادف مینی بوس با کامیون در بابل ۲ مصدوم داشت
  • توجه نکردن به دستور ایست پلیس، حادثه آفرید
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • برخورد ۳ تریلی و یک سواری حادثه آفرید
  • برق گرفتگی در مریوان حادثه آفرید
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران
  • خیس بودن کف کارگاه خیاطی، حادثه آفرید
  • جابجایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی
  • انفجار گاز در آساوله سنندج حادثه آفرید
  • بمب عمل نکرده جنگ تحمیلی در «گیلانغرب» حادثه آفرید