Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان کوهرنگ گفت: با توجه به کولاک‌ برف و طوفان تمامی نیروهای خدمات‌رسان در شهرستان جهت ارائه خدمات در حالت آماده باش کامل هستند. ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

مرتضی زمان پور در گفت و گو با خبرنگار تسنیم از شهرکرد با اشاره به آمادگی نیروهای امداد اظهار داشت: کلیه مأموران راهداری، مدیریت بحران، مجموعه هلال احمر و اورژانس، نیروی انتظامی و برخی مسئولان دیگر آمادگی لازم را جهت امداد رسانی به مردم شهرستان کوهرنگ و رفع مشکلات ناشی از سرما، بارش برف و وزش باد شدید دارند و در منطقه مستقر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مراکز درمانی شهرستان نیز به صورت شبانه‌روزی در این منطقه حضور دارند و خدمات بسیار خوبی را تاکنون ارائه کرده‌اند‌.

آماده باش راهداری برای مقابله با کولاک برف/ضرورت پرهیز از سفر غیرضرور به شمالآماده باش 12 هزار راهدار برای موج جدید برف و کولاکاعلام آماده باش برای بارش‌های فراگیر پایان هفته در خوزستانفرماندار شهرستان کوهرنگ بیان کرد: مراکز درمانی این شهرستان بچه‌ای که دچار سوختگی و زن باردار را نجات دادند و به فردی که در برف گرفتار شده بود، کمک‌رسانی کردند.زمانپور با اشاره به روستاهای این شهرستان که از نعمت گاز طبیعی برخوردار نیستند، خاطرنشان کرد: بسیاری از روستاها همچون بخش بازفت، صمصامی در منطقه کوهرنگ هنوز گازرسانی نشده اما مردم این روستاها برای گرمایش خود تا پایان زمستان سوخت و نفت ذخیره دارند‌.وی با اشاره به میزان بارش‌ها در این شهرستان تصریح کرد: مقدار بارش برف در شهرستان کوهرنگ 100سانتی‌متر و در گردنه و جاده‌ها به بیش از 250 سانتی‌متر رسیده است.فرماندار شهرستان کوهرنگ ادامه داد: باد و طوفان شدید و ریزش بهمن به طول 100 متر و ارتفاع 2.5 متر، کمبود دستگاه‌های راهداری مشکلاتی را در راستای ایجاد رفاه و  کمک‌رسانی ایجاد کرده‌ است.انتهای پیام/ ت R41350/P/S6,54/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۸۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ میلیون تن آسفالت راه‌های کشور در سال ۱۴۰۲

مدیرکل دفتر بودجه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: ۱۳ میلیون تن آسفالت راه، ساخت و تحویل ۳ هزار و ۸۰ کیلومتر راه روستایی، جابه جایی بیش از ۲ میلیون زائر اربعین و حمل و نقل بیش از ۵۰۰ میلیون تن کالا از اقدامات این سازمان در سال گذشته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، احمد جمشیدی ظهر امروز در نشست بررسی بودجه اداره کل با مدیرکل و مدیران ستادی استان گلستان با اشاره به نیاز سازمانی 700 همت برای انجام تمام وظایف سازمانی، اظهارداشت: این در حالی است که سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خدمات متنوعی را به مردم ارائه می‌دهد که جز با مجاهدت، برنامه‌ریزی و از خودگذشتگی مجموعه امکان پذیر نیست.

به گفته وی، 13 میلیون تن آسفالت راه، ساخت و تحویل 3 هزار و 80 کیلومتر راه روستایی، جابه جایی بیش از 2 میلیون زائر اربعین و حمل و نقل بیش از 500 میلیون تن کالا از اقدامات ارزشمند این سازمان در سال گذشته به شمار می رود.

جمشیدی تلاش برای افزایش درآمدها، مدیریت هزینه ها و کنترل بدهی ها، بهبود جبران خدمات کارکنان و توجه به نیروی انسانی با نگاه عادلانه و منصفانه را اولویت های سازمان برشمرد .

وی، ارزیابی سه ماهه عملکرد ادارات کل استان ها را با هدف نیل به اهداف سازمانی و توجه به ذینفعان را که تاثیر مستقیمی بر روی خدمات سازمانی مورد تاکید قرار داد.

جمشیدی ادامه داد: سامانه های قیمت تمام شده، سامانه حسابداری آروین و سامانه بودجه جاری در راستای شفاف سازی و استفاده بهینه از منابع در حال ره اندازی هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان هم در این جلسه با اشاره به حجم گسترده مطالبات مردمی در دو حوزه راهداری و حمل و نقل، گفت: تحقق مطالبات مردمی در این دو حوزه دبه اندازه توان فنی و اعتباری انجام می شود.

عادل مصدقی اظهارداشت: تلاش های شبانه روزی مدیران ستادی و شهرستانی و کارکنان مجموعه تاکنون باعث کسب موفقیت های ملی و استانی در این بخش شده که بیش از تعهدات مجموعه بوده است.

انتهای پیام/581

 

دیگر خبرها

  • ماهواره‌های سنگین‌تر با برد بیشتر پرتاب خواهد شد | پوشش فیبر نوری؛ بیش از ۷ میلیون خانوار
  • زارع‌پور: امسال ماهواره‌های سنگین‌تر با برد بیشتر پرتاب می‌شود
  • فیلم| تداوم عملیات بازگشایی گردنه تته در کردستان
  • پل انجیرلو در مسیر ترانزیتی گرمی ـ بیله‌ سوار آماده افتتاح شد
  • ۱۳ میلیون تن آسفالت راه‌های کشور در سال ۱۴۰۲
  • پیش‌بینی تداوم بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری
  • لغزندگی محورهای خراسان جنوبی؛ آماده‌باش نیروهای امداد
  • آماده باش ۴۸ تیم راهداری خراسان جنوبی برای سیلاب
  • ۴۸ اکیپ راهداری خراسان جنوبی برای سیلاب آماده باش هستند
  • آماده‌باش نیروهای امدادی هلال‌احمر شهرستان خاش