Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@17:48:23 GMT

۱۳ پرونده برای نانوایان متخلف دامغان تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۸۵۱۳

۱۳ پرونده برای نانوایان متخلف دامغان تشکیل شد

علی سلاحی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه پرونده ۱۳نانوایی متخلف در دامغان پیگیری می‌شود، تأکید کرد: این واحدها پس از تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع شدند.

وی اضافه کرد: بر اساس نرخ نامه مصوب جدید در تاریخ پنجم آبان ماه امسال نانوایی‌های دامغان موظف به رعایت اجرای کامل نرخ نامه اعم از قیمت نان و وزنه چانه هستند که متأسفانه برخی از واحدها فقط قیمت را رعایت و وزنه چانه را کاهش دادند که این امر تخلف تلقی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دامغان بابیان اینکه سهمیه آرد ماهانه نانوایی‌ها بر اساس جمعیت مناطق شهری و روستایی و واحدهای آزاد پز و دولتی توزیع می‌شود، اظهار داشت: مصرف آرد در نانوایی دولتی در ماه ۵۵۰ تن و آزاد پز ۲۵۰ تن در دامغان است.

سلامی خاطرنشان کرد: ۷۶ واحد نانوایی دولتی در دامغان وجود دارد که از این تعداد ۳۳ واحد روستایی و ۴۴ واحد شهری است.

کد خبر 4516221

منبع: مهر

کلیدواژه: بازرسی نانوایی ها دامغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۸۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف برداشت شن و ماسه از منطقه باغ شاه توسکستان گرگان/ تشکیل پرونده برای مدیران متخلف

پس از انتشار ویدئویی از برداشت شن و ماسه در بستر رودخانه منطقه باغ شاه جنگل توسکستان و آسیب به درختان این منطقه، دادستان مرکز استان شامگاه دیروز برای بررسی به این منطقه رفت و مدیران چند دستگاه مرتبط نیز برای ارائه توضیحات به این محل فرا خوانده شدند.

محمود اسپانلو دادستان مرکز استان گفت: دیشب پس از بررسی و شنیدن نظر کارشناسان دستور توقف عملیات برداشت شن و ماسه از بستر رودخانه در عمق جنگل‌های هیرکانی در منطقه باغ شاه توسکستان صادر و بلافاصله همه ماشین آلات برداشت از منطقه خارج و ورودی جاده منتهی به این منطقه با خاک مسدود شد.

محمود اسپانلو گفت: برای همه مدیرانی که با صدور مجوز بستر را برای برداشت شن و ماسه و تخریب این جنگل فراهم کردند، پرونده تشکیل شد.

دادستان مرکز استان همچنین در ادامه این بازدید به منطقه معروف به باغ سرهنگ توسکستان رفت و دستور داد تمام ویلا‌های ساخته شده در این منطقه که بدون مجوز تغییر کاربری و ساخت و ساز شده است، در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی تخریب شود.

اسپانلو گفت: همه مدیران مرتبط هم که با نظارت نکردن ِ خود، سبب شدند طی یکسال این منطقه به شهرک تبدیل شود به جهت ترک فعل تحت تعقیب قضایی قرار می‌گیرند.

جنگل توسکستان گرگان بخشی از محدوده جنگل‌های هیرکانی است که به عنوان میراث جهانی در یونسکو ثبت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • ضرورت افزایش سهمیه آرد در فصل گردشگری سراب
  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز
  • دانشگاه آزاد دامغان جنبه‌های علمی و فرهنگی شاخصی دارد
  • کارمند بانک درپی اختلاس منفصل از خدمت شد
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • توقف برداشت شن و ماسه از منطقه باغ شاه توسکستان گرگان/ تشکیل پرونده برای مدیران متخلف
  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد