Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-20@00:31:11 GMT

قیمت روز مسکن در تهران

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۸۵۲۳

در منطقه 14 واحد مسکونی 70 متری نوساز به قیمت 520 میلیون تومان (هر مترمربع حدود 7 میلیون و 428 هزار تومان)، در منطقه 9 فیروزآباد یک واحد مسکونی به مساحت 87 که 47 سال از ساخت آن می‌گذرد به قیمت 718 میلیون تومان (هر مترمربع حدود 8 میلیون و 252 هزار تومان) و در منطقه 10 بریانک آپارتمان 70 متری 2 ساله به قیمت 340 میلیون تومان معامله شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



یک واحد مسکونی 73 متری 7 ساله در بهداشت (منطقه 18) به قیمت 344 میلیون تومان یعنی هر مترمربع 4 میلیون و 728 هزار تومان در سامانه کد رهگیری ثبت معامله شده است.

همچنین در منطقه 5 شهرک نفت یک واحد مسکونی 62 متری با عمر 17 سال به قیمت 680 میلیون تومان (هر مترمربع 10 میلیون و 899 هزار تومان)، واحد مسکونی به مساحت 107 متر نوساز در منطقه 8 لشگر غربی به قیمت 718 میلیون تومان (هر مترمربع 6 میلیون و 717 هزار تومان)، واحد 120 متری 42 ساله در یافت‌آباد به قیمت 210 میلیون تومان (هر مترمربع حدود یک میلیون و 750 هزار تومان) و در منطقه 6 نصرت یک دستگاه آپارتمان 60 متری با عمر 25 سال به قیمت 368 میلیون تومان (هر مترمربع 6 میلیون و 168 هزار تومان) فروخته شده است.

یک واحد مسکونی 54 متری نوساز در جوادیه به قیمت 297 میلیون تومان و یک واحد 40 متری در شوش به قیمت 197 میلیون تومان معامله شده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: نفت مسکن نفت قیمت میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۸۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا ؛ افتتاح بیش از دو هزار واحد مسکونی در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان گفت: تاکنون هزار و ۹۵۷ واحد نهضت ملی مسکن بهره برداری شده و با این تعداد واحد قابل افتتاح تعداد واحد‌های بهره برداری شده استان سمنان به چهار هزار و ۱۵ واحد خواهد رسید
مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با اشاره به ارائه تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومانی برای ساخت این واحد‌ها گفت: واگذاری هزار و ۱۵۸ قطعه زمین ۲۰۰ متری به خانواده‌های سه فرزندی و چند فرزندی در قالب اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به خانواده‌های سه فرزندی و چند فرزندی /از دیگر برنامه هاست
سید محمد حسینی طباطبایی آغاز عملیات آماده سازی ۳۰۰ هکتار از زمین‌های تامین شده طرح نهضت ملی مسکن با حضور وزیر راه و شهرساز‌ی را از دیگر برنامه‌ها در سفررییس جمهور اعلام کرد
به گفته مدیر کل راه و شهرسازی استان سمنان: تاکنون ۱۹ هزار واحد مسکونی درقالب طرح نهضت ملی مسکن در استان در حال ساخت است که از این تعداد ۴۰ درصد ویلایی است
حسینی طباطبایی افزود: علاوه برآغاز عملیات آماده سازی ۲۰۵ طرح مطالعاتی نهضت ملی مسکن در استان سمنان طرح الحاق زمین به محدوده عملیاتی هم از برنامه‌های دردست اقدام نهضت ملی مسکن است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خانه‌های کلنگی تهران چند؟/ این خانه کلنگی ۹۰ میلیارد تومان می‌ارزد + جدول
  • ۱۰۹ واحد مسکن از محل حساب ۱۰۰ امام احداث شده است
  • آغاز ساخت ۴۴ واحدی مسکن محرومان در شهر منظریه شهرضا
  • بیش از ۲ میلیون خانه در حال ساخت است
  • ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار خانه در حال ساخت است
  • ساخت بیش از۱۳۸۰ واحد مسکونی برای افراد کم برخوردار
  • فردا ؛ افتتاح بیش از دو هزار واحد مسکونی در سمنان
  • با ۵ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم؟
  • تحویل هزار و ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن تهران تا پایان سال
  • قیمت پیشنهادی آپارتمان در منطقه ۵ تهران