Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، مراسم پویش آزادی زنان در بند جرائم غیر عمد استان یزد با حضور خیرین، سازمان‌های مردم نهاد و مشارکت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد در مجموعه راه و ما برگزار شد.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد در این مراسم با قدردانی از حساسیت خیرین و مسئولیت بالای اجتماعی سازمان‌های مردم نهاد در زمینه‌سازی برای آزادی زندانیان تجمیع توانمندی‌های مردمی را مهم‌ترین عنصر تحقق این پویش مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فاطمه دانش یزدی اظهار داشت: امروز زنانی که فاصله شهروندی عادی و مجرم را بر سر یک اتفاق ناگهانی و یا عملی غیر عمد تجربه می‌کنند زنی که نقش مادر و همسر دارد را از کانون خانواده دور می‌سازد و آشفتگی‌های به وجود آمده در زندگی بر اثر عدم حضور یکی از ستون‌های اصلی رقم می‌خورد.
وی خاطرنشان کرد: به این وسیله عوارض این موضوع آسیب‌های اجتماعی متعددی به همراه دارد که عموما پا را فراتر از خانواده گذاشته و به بستر جامعه راه پیدا می‌کند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد تصریح کرد: خوشبختانه با همراهی خیرین، سازمان‌های مردم نهاد و حمایت ویژه هنرمندان طرح پویش آزادی زنان در بند جرائم غیر عمد به مرحله اجرا رسید.
دانش یزدی گفت: امیدواریم با مشارکت تمام بخش‌ها و مردم هر کدام به سهم خود بتوانیم زمینه آزادی زندانیان زن در حوزه جرائم غیر عمد را فراهم سازیم تا همزمان با ایام فاطمیه و در بلوغ انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با رویکرد اکرام فاطمی شاهد آزادی زنان زندانی جرائم غیر عمد در استان یزد باشیم.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد ادامه داد: هدف این طرح جمع‌آوری مبلغی نزدیک به ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای آزادی ۷ نفر از زنان زندانی است.
این طرح با شعار "دستی که کمک می‌کند از دست‌هایی که برای دعا بالا می‌رود مقدس‌تر است" تا پایان ایام فاطمیه ادامه دارد و خیریان و نیک اندیشان می‌توانند وجه مورد نظر و مشارکت خود را به شماره حساب ۶۶۶۶۶۶ و شماره کارت ۶۲۷۷۶۰۷۰۰۰۰۰۳۲۳۱ مربوط به ستاد دیه استان واریز نمایند.
انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: آزادی زندانیان جرایم غیر عمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۸۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۲۹ زوج دهه شصتی در قزوین

در مراسمی از ۲۹ نفر از زوجین شهرستان قزوین و ۴ نفر از بانوان دهه شصتی دارای فرزند تجلیل به عمل آمد.

علیخانی مدیر کل امور بانوان استانداری در این مراسم گفت: طبق پژوهش‌های انجام شده دهه شصتی‌ها جزو سرمایه‌های این کشور هستند و مسائل و مشکلات خودشان را هم دارند و امیدواریم با توجه به مهارت‌هایی که دارند زندگی آرام و پر مهری را تجربه کنند.

علیخانی افزود: مرکز خدمات ازدواج در حال راه اندازی است و خدماتی در حوزه مشاوره و تسهیلات و مسائل ازدواج به افراد تعلق می‌گیرد که به زودی انجام خواهد شد. افرادی که وارد مرحله زندگی مشترک شده اند می‌توانند از خدمات این مرکز استفاده کنند. چون افراد از دو خانواده متفاوت هستند نیاز به گذشت و مهارت زیادی هست تا زندگی‌ها دوام پیدا بکند و شرایط آرامش برای تربیت خودمان و فرزندانمان فراهم شود.

حجت الاسلام محمد حسینی کارشناس امور خانواده هم در این مراسم گفت: مادران امانت داران فرزندانشان هستند و به گفته شهید مطهری هیچ مقامی بالاتر از مادری برای یک زن نیست.

وی بهترین زمان برای فرزند آوری بعد از ازدواج را شناخت قابلیت‌های لازم برای والد شدن، پذیرش روانی برای بچه دار شدن هر دو زوج، پشتیبانی از همسر عنوان کرد.

خیری فر مشاور امور بانوان اداره کل ثبت اسناد استان گفت: با توجه به کاهش آمار ازدواج جوانان دهه شصت تصمیم شد برای ترغیب به ازدواج از زوجینی که در سال ۱۴۰۲ ازدواج کرده اند تجلیل به عمل آید و برای حمایت از فرزند آوری این افراد هدیه‌ای به مبلغ دو میلیون و پانصد هزارتومان به صورت بن خرید سیسمونی به افراد اهدا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه قم برگزار می شود
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم
  • تجلیل از ۲۹ زوج دهه شصتی در قزوین
  • اصلاح دستورالعمل فرزندخواندگی و کمک به جمع‌شدن برخی شیرخوارگاه‌ها
  • فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از سربازی معاف می شوند
  • خزعلی خبر داد : تعطیل شدن شیرخوارگاه ها
  • معافیت یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی